![]() |
Sen gidince Sen gidince anladım, sensiz olmak ne acı Seni sevince anladım, sevgin gönlümün tacı Ararım seni her yerde, ne bağ kaldı ne bağcı Sen sinemin lokmanı, gel kalbimin ilacı |
Sensiz geçen gecelerde Bir çığ gibi büyüyor Bir üzgar gibi geçen sattlerde Seni arıyor bu gözler Sensizlik bir ateş olmuş, bedenimi yakıyor Yakıyor hayalleri, istanbulu yakıyor Bir gece istanbulda bir deprem oluyor Merkezini sensiz kalan yüreğimi seçiyor Yalan hayallerim, umutlarım yalan Sevgisiz kalmakta, kalmamakta yalan Mezarımda bile sevmişim, inan Koskocaman bir yürek var seni arayan Tabutum yas tutmuş, yüreğim tasa Toprak bile ağlıyor o vefasıza O vefasız sensin unutulmaya yüz tutmuş Evet yüz tutmuş ama ölüme beş kala |
Gelmesen DE Şimdi yeni hasretlere gebe yüreğim Ha doğdu,ha doğacak bir eski sevda Soğuyan yüreğin külleri arasından Pembesi değil belki de karasından Hain rüzgarın şakası mıdır bilinmez Hasretin fırtınası mıdır görülmez Lakin bu kor yakmakta düştüğü yeri Tâ o beni bırakıp gittiğin günden beri. |
Yalnızlık yalnızlaması aşk bir yivli mermi soylu menzil şiir yakmaz mı hiç yüreği cürmü küçücük de yangını büyüğüm çıkışın volkan ağzı sızı içimde güneş yandığı için yakar yakmak için değil ay güneşe vurgun kandığı için değil güneşim yangındır içim yar sıcağı ten sıcağı tenim içimin yangınına hep maviler beslerim kursağımda kaldı benim pembe heveslerim ........................................ yalnızlık şiir mekanı anavatanı acıların geller-gitler düş yangını elim ermez gücüm yetmez sözüm gitmez muhanet bana zaman at sakit yorganını gönlüne gönlüne sür içimin yangınını ......................................... ................................... tut elinden bırakma salma gecelere verme yadellere yalnızlığını herkesin gittiği yerde vefayla kalandır o uykusuz gecelerde karşında duran dışının boşluğunda dolan içine efkarı şarap şarap önüne sunandır o getir yalnızlığını boynu bükük kalmasın aşk lilaya vurunca için darlanmasın yalnızlığın yalnızlanmasın |
ßi saßah zamanı durdurdun sen AyrILIqI ekLedin sOnßahaRa Mevsimin ßütün ßuLutLarı gÖzüme ßiriktide ßen yaqmadIm ßakI$LarIna Hanqi qüne$ $imdi bahaRI geTiRecek ßana? KadehLeRim ayRıLıqa kaLkmadIki hiç...! ßen naSIL içeßiLirimki yOkLuquna...! |
Gittin Aşka kapandı yüreğinin sürgüleri Ayrılığın kokusuna, büründü sözlerin Yıkıldı tabuların Kırıldı Zincirlerin Başkaydı bu kez Yalnızca bedenin değildi Ruhunu da açmıştın bir başkasına Seni sevmek; İçimde kopan fırtınaları susturmak Seni sevmek; Kapını çaldığım halde dışarıda kalmak Seni sevmek; Bensiz akıp giden hayatına, Uzaktan bakmak oldu zamanla Oysa Ne zaman birileri baksa Yüreğimin aynasına Kendilerini değil Seni görürlerdi hep Ama Sen Beni gerçeğin acımasız zindanlarında Kilitli bırakıp gittin. Dudağıma bitmeyen açlığımla doyamadığım Bir öpücük kondurup gittin. Alevlenen yaşam sevincimin yerine Şimdiden hasretinle kavrulmuş bir yürek Bırakıp gittin Gittin gittin gittin |
http://www.siirkolik.com/images/siir.gif O Aşkın Sağ KoluAşk kalplerin bir azraili, bir avcının avladığı geyik. Zamansız çıkar karşımıza, ha bir genç ha bir beyik. İçimize sığınır, kanımızı kaynatır, gözleri kör eder. İnsan gücü yetmez, boynumuz ona doğuştan eğik Yalnızlık akşamın karanlığı, toprağın susuzluğu. Aşktan hancer tatanın en yakını, can dostu. Yatakta eşimiz, sofralarda birlikte yemek yeriz. Karşı gelinmez, O AŞKIN SAĞ KOLU. |
Sensiz Olmuyor Olmuyor. Sensiz olmuyor. Senin olmadığın günde, Göze uykuda girmiyor. Olmuyor. Sensiz olmuyor. Bahar gelmiş, neyleyeyim? Gönlü nasıl eğleyeyim? Gece gündüz divaneyim. Olmuyor. Sensiz olmuyor. Deniz meltemi hoş olsun. Gecenin mehtabı dursun. Gönül o mehtapla yanıp kavrulsun. Olmuyor. Sensiz olmuyor. Elin elime değmez ise, Gönül ismini özlemez ise, Bir yemine, siteme gelmez ise, Bilki olmuyor. Sensiz olmuyor. Söylediklerime yalan mı diyorsun? Dört kitaba yemin olsun. Bütün kainat yıkılıp, yok olsun Olmuyor. Sensiz olmuyor. |
Anladım diyemem ki ! Suçluyum. Belki ben anlatamadım sana kendimi Tutuştum, yandım da yokluğunda her gece Yine gözyaşlarımla söndürdüm kalbimi. Her gün her dakika seni özlerdim Bitmezdi kederim senin yanında bile Susardım, gözlerime baktığın zaman Mermer bir heykelin çaresizliğiyle Oysa neler düşünürdüm sen yokken Sana kavuşunca neler söylemek isterdim Dakikalar bir ışık hızıyla geçerdi Ayrılık başlayınca ben biterdim. En kötüsü beni koyup gitmendi O, öyle bir yalnızlıktı anlatılmaz Hep yarım kalmış heyecanlar hazlar içinde Biterdi bir kış, geçerdi bir yaz. Ve nice yıllar kovalardı birbirini Gözlerimde gitgide büyürdü mesafeler Bütün teselliler uzaklarda kalırdı Bütün çiçekleriyle solardı bahçeler Ne olurdu saadetlerin en büyüğü İşte ellerimde al, diyebilseydim Anlardın ve hiç gitmezdin, değil mi? Bir gün duyduğum gibi kal diyebilseydim. |
Gidemem Soğuk suretinin, o küçük iptila kapısını çaldım Öylesine, gamsız... Aldın canına bu sevda fakirini, Sorgusuz, sualsiz... Gözlerinle sarıp,gülüşünle ısıttın Bahçelerinde eğlenip, Denizlerine açıldım Gecelerinden geçip gündüzlerine aktım. Çiçeklerini böceklerini Toprağını havanı avuçlarıma kattın Aşkla suladın, sevgiyle besledin. Büyüttün serpilttin, Yücelttin devleştirdin, Arşa vurmuşken böyle başım. Git desen de gidemem. Geldiğim kapıdan, Kovsan da artık geçemem… |
| Saat: 21:58 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık