MsXLabs

MsXLabs (https://www.msxlabs.org/forum/)
-   Genel Mesajlar (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/)
-   -   Şiir Nehri -1- [Arşiv] (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/333-siir-nehri-1-arsiv.html)

Misafir 24 Ağustos 2006 21:25

Sen gidince

Sen gidince anladım, sensiz olmak ne acı
Seni sevince anladım, sevgin gönlümün tacı
Ararım seni her yerde, ne bağ kaldı ne bağcı
Sen sinemin lokmanı, gel kalbimin ilacı


Misafir 24 Ağustos 2006 21:25

Sensiz geçen gecelerde
Bir çığ gibi büyüyor
Bir üzgar gibi geçen sattlerde
Seni arıyor bu gözler

Sensizlik bir ateş olmuş, bedenimi yakıyor
Yakıyor hayalleri, istanbulu yakıyor
Bir gece istanbulda bir deprem oluyor
Merkezini sensiz kalan yüreğimi seçiyor

Yalan hayallerim, umutlarım yalan
Sevgisiz kalmakta, kalmamakta yalan
Mezarımda bile sevmişim, inan
Koskocaman bir yürek var seni arayan

Tabutum yas tutmuş, yüreğim tasa
Toprak bile ağlıyor o vefasıza
O vefasız sensin unutulmaya yüz tutmuş
Evet yüz tutmuş ama ölüme beş kala



Misafir 24 Ağustos 2006 21:32

Gelmesen DE

Şimdi yeni hasretlere gebe yüreğim
Ha doğdu,ha doğacak bir eski sevda
Soğuyan yüreğin külleri arasından
Pembesi değil belki de karasından

Hain rüzgarın şakası mıdır bilinmez
Hasretin fırtınası mıdır görülmez
Lakin bu kor yakmakta düştüğü yeri
Tâ o beni bırakıp gittiğin günden beri.



TheGrudge 24 Ağustos 2006 21:36

Yalnızlık yalnızlaması

aşk bir yivli mermi
soylu menzil şiir
yakmaz mı hiç yüreği
cürmü küçücük de yangını büyüğüm
çıkışın volkan ağzı
sızı içimde
güneş yandığı için yakar
yakmak için değil
ay güneşe vurgun
kandığı için değil
güneşim
yangındır içim
yar sıcağı
ten sıcağı tenim
içimin yangınına
hep maviler beslerim
kursağımda kaldı
benim pembe heveslerim
........................................
yalnızlık şiir mekanı
anavatanı acıların
geller-gitler
düş yangını
elim ermez
gücüm yetmez
sözüm gitmez
muhanet bana zaman
at sakit yorganını
gönlüne gönlüne sür
içimin yangınını
.........................................
...................................
tut elinden bırakma
salma gecelere
verme yadellere yalnızlığını
herkesin gittiği yerde
vefayla kalandır o
uykusuz gecelerde
karşında duran
dışının boşluğunda
dolan içine
efkarı şarap şarap
önüne sunandır o

getir yalnızlığını
boynu bükük kalmasın
aşk lilaya vurunca
için darlanmasın

yalnızlığın
yalnızlanmasın


Misafir 24 Ağustos 2006 21:37

ßi saßah zamanı durdurdun sen
AyrILIqI ekLedin sOnßahaRa
Mevsimin ßütün ßuLutLarı gÖzüme ßiriktide
ßen yaqmadIm ßakI$LarIna
Hanqi qüne$ $imdi bahaRI geTiRecek ßana?
KadehLeRim ayRıLıqa kaLkmadIki hiç...!
ßen naSIL içeßiLirimki yOkLuquna...!


TheGrudge 24 Ağustos 2006 21:41

Gittin

Aşka kapandı yüreğinin sürgüleri
Ayrılığın kokusuna, büründü sözlerin
Yıkıldı tabuların
Kırıldı Zincirlerin
Başkaydı bu kez
Yalnızca bedenin değildi
Ruhunu da açmıştın bir başkasına

Seni sevmek;
İçimde kopan fırtınaları susturmak
Seni sevmek;
Kapını çaldığım halde dışarıda kalmak
Seni sevmek;
Bensiz akıp giden hayatına,
Uzaktan bakmak oldu zamanla

Oysa
Ne zaman birileri baksa
Yüreğimin aynasına
Kendilerini değil
Seni görürlerdi hep

Ama Sen
Beni gerçeğin acımasız zindanlarında
Kilitli bırakıp gittin.
Dudağıma bitmeyen açlığımla doyamadığım
Bir öpücük kondurup gittin.
Alevlenen yaşam sevincimin yerine
Şimdiden hasretinle kavrulmuş bir yürek
Bırakıp gittin
Gittin gittin gittin


Harabe-Gönlüm 24 Ağustos 2006 21:43

http://www.siirkolik.com/images/siir.gif O Aşkın Sağ KoluAşk kalplerin bir azraili, bir avcının avladığı geyik.
Zamansız çıkar karşımıza, ha bir genç ha bir beyik.
İçimize sığınır, kanımızı kaynatır, gözleri kör eder.
İnsan gücü yetmez, boynumuz ona doğuştan eğik

Yalnızlık akşamın karanlığı, toprağın susuzluğu.
Aşktan hancer tatanın en yakını, can dostu.
Yatakta eşimiz, sofralarda birlikte yemek yeriz.
Karşı gelinmez, O AŞKIN SAĞ KOLU.


Misafir 24 Ağustos 2006 21:48

Sensiz Olmuyor

Olmuyor. Sensiz olmuyor.
Senin olmadığın günde,
Göze uykuda girmiyor.
Olmuyor. Sensiz olmuyor.

Bahar gelmiş, neyleyeyim?
Gönlü nasıl eğleyeyim?
Gece gündüz divaneyim.
Olmuyor. Sensiz olmuyor.

Deniz meltemi hoş olsun.
Gecenin mehtabı dursun.
Gönül o mehtapla yanıp kavrulsun.
Olmuyor. Sensiz olmuyor.

Elin elime değmez ise,
Gönül ismini özlemez ise,
Bir yemine, siteme gelmez ise,
Bilki olmuyor. Sensiz olmuyor.

Söylediklerime yalan mı diyorsun?
Dört kitaba yemin olsun.
Bütün kainat yıkılıp, yok olsun
Olmuyor. Sensiz olmuyor.



Misafir 24 Ağustos 2006 21:54

Anladım diyemem ki ! Suçluyum.
Belki ben anlatamadım sana kendimi
Tutuştum, yandım da yokluğunda her gece
Yine gözyaşlarımla söndürdüm kalbimi.

Her gün her dakika seni özlerdim
Bitmezdi kederim senin yanında bile
Susardım, gözlerime baktığın zaman
Mermer bir heykelin çaresizliğiyle

Oysa neler düşünürdüm sen yokken
Sana kavuşunca neler söylemek isterdim
Dakikalar bir ışık hızıyla geçerdi
Ayrılık başlayınca ben biterdim.

En kötüsü beni koyup gitmendi
O, öyle bir yalnızlıktı anlatılmaz
Hep yarım kalmış heyecanlar hazlar içinde
Biterdi bir kış, geçerdi bir yaz.

Ve nice yıllar kovalardı birbirini
Gözlerimde gitgide büyürdü mesafeler
Bütün teselliler uzaklarda kalırdı
Bütün çiçekleriyle solardı bahçeler

Ne olurdu saadetlerin en büyüğü
İşte ellerimde al, diyebilseydim
Anlardın ve hiç gitmezdin, değil mi?
Bir gün duyduğum gibi kal diyebilseydim.


Dreamcatcher 24 Ağustos 2006 22:14

Gidemem



Soğuk suretinin, o küçük iptila kapısını çaldım
Öylesine, gamsız...
Aldın canına bu sevda fakirini,
Sorgusuz, sualsiz...
Gözlerinle sarıp,gülüşünle ısıttın
Bahçelerinde eğlenip,
Denizlerine açıldım
Gecelerinden geçip gündüzlerine aktım.
Çiçeklerini böceklerini
Toprağını havanı avuçlarıma kattın
Aşkla suladın,
sevgiyle besledin.
Büyüttün serpilttin,
Yücelttin devleştirdin,
Arşa vurmuşken böyle başım.
Git desen de gidemem.
Geldiğim kapıdan,
Kovsan da artık geçemem…



Saat: 21:58

©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık