MsXLabs

MsXLabs (https://www.msxlabs.org/forum/)
-   Genel Mesajlar (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/)
-   -   Şiir Nehri -1- [Arşiv] (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/333-siir-nehri-1-arsiv.html)

kambis 24 Ağustos 2006 22:22

Acılara Tutsak
Neden bu yaşam böyle
Soğuk kuru buruk?
Neden gecem, gündüzüm bir,
Işıklar.. kopuk kopuk?
İçimdeki bu hiçlik
Uzar da gider, uzar da gider.
Yaşamak istiyorum bir sevmelik
Bu kadarı bana yeter.
Mutsuzluğun karanlık yollarında kör,
Zaman gerçeğine tutsak olmuşum.
Yenik düştüm acılarıma durdu asansör
- Dört duvar arasında -
Kendime yasak olmuşum.
Umutlarımı yiyorum
Işıksız, neşe’siz, tedirgin.
Ve ben yalnızlığımda tek.
Acılar sonsuz, acılar geniş, acılar zengin.
Zaman gerçeğine tutsak olmuşum,
Kendime kendim yasak olmuşum.

Kaynak: Kara Sevdam Ak Özlemim


Dreamcatcher 24 Ağustos 2006 22:26

Mutluluk



Sabah bir arkadaşım benden habersiz
Bana kürt böreği sarmış paketlemiş
Çaylar benden,
Bu ne büyük bir keyifmiş,

Bilgisayarımın sağ köşesinde msn ye
Kod ismin gelmiş
Bir tuş uzaklığında yanımda,
Mart ayında bir ofis sıcağında

Mutluluk ay ışığında
veya
Yok değil, Salacak'ta
Kızkulesi'nin karşısında.
Bir tuşun altında,
Hayatımın saçaklarında.





Mystic@L 24 Ağustos 2006 22:28

Seviyorum Eylül’ü
Ayaza dönük sabahlarını
Serin akşamlarını Eylül’ün
Oturup penceremden
Seviyorum izlemeyi
İstanbul’un ıslak caddelerini
Eylül kadın oluyor
Kadın toprak kokuyor
Gözlerim şiir arıyor
Gözlerim şiir görüyor
Elim ekmek değil
Sadece kalem tutuyor
Cadde şiir
Yürüyen kalabalık mısra
Her mısrada ayrı bir hikaye insan
Bir garip ahenkle sararıp kararan
Şiirdir tarlada günebakan
Bilen bilir mevsimin adı şiir
Bulur mevsimi mısralarda arayan
Seviyorum Eylül’ü
Eylül bende saklanan bir giz
Ben Eylül’de bir silik iz
Bir büyüdür Eylül damarlarımda yanan
En sevdiğim hüznümdür yaslı hazan



Misafir 24 Ağustos 2006 22:28

İçerimde Üşürsün

Durgun sulara düşmedi yüzünün yansıması
Çalkantılı denizlerde martılara çığlık hasretin
Susuz kuyular gibi susamışlığı aşkına yüreğimin
Çok özledim tarife yetmiyor uygun mısra bulmayınca.

Yanımdayken hasretimsen,özlüyorsam,korkuyorsam
Alışkanlık değil kokusunu duymak ipek gerdanının
Göz aşinalığı değil boynuma asılıyken kolye gibi hasretin
Azgın duygularımı susturmak değil içimdeki feryadım.

Kor alevleri kıvılcımlarken gözlerindeki yangın
Nasıl bir ıssıza sürüklenir yüreğim bir bilsen
Yanardağları kıskandırır hasretimin lavları
Özlemlerimden ürperir, sen üşürsün içerimde.


Misafir 24 Ağustos 2006 22:28

Beni seni yüreğime yazmışım...



" Her gelişinin sonun da yine gidiş var
Ne zaman usanacaksın bu gitmelerden
Ne zaman bitecek bu vedalar,zoraki sallanan bu el
Ve bilsen ne kadar yorgun bu yürek
Ayrılıklardan
taşımak zor geliyor artık
Bu sevdanın yükünü
Kolaymı sanıyorsun tek başına yılları devirmek
İçinde her saniye yeni bir hayel kırıklığı ile uyanıp
Her uyanışta yine yapayanlız kalmak

Beli ki alışmışsın bilmediğin bir şehirde
Bilmediğin sokaklarda bensiz nefes almaya
Oturduğun parke taşlarında kim bilir neler
Geçiyor aklından
Kar yağmıyormu saçlarına ya ellerin
Üşümüyor mu
Yoksa benmiyim üşüyen ve bu denli
Hasret çeken
Benmiyim özleyen ve özlenmeyen

Ne zaman tutmak istesem elini
Hasretin çarpar boşlukta kalırım
Duvarlarla konuşan zindan mahkumları gibi
Bir sigara yakıp
Hasretini duman duman üflerim
Rüzgarlar getirmez mi
Hiç mi duymazsın
Feryadımı
Bu son çağırışım
Son seslenişim
Bilesin yar
Beni seni yüreğime yazmışım
sen de beni yaz
Yar


shaggy 24 Ağustos 2006 22:29

Seni düşünmek güzel şey, ümitli şey,
Dünyanın en güzel sesinden
En güzel şarkıyı dinlemek gibi birşey...
Fakat artık ümit yetmiyor bana,
Ben artık şarkı dinlemek değil,
Şarkı söylemek istiyorum.


Misafir 24 Ağustos 2006 22:31


Sendin son durağı umutlarımın
Seninle güzeldi bu yer bu dünya
Gönüllü mahkumdum kirpiklerine
Ne desem boş artık-SENDE GİTTİN YA!

Paslanmaz kilitler vurdun gönlüme
Bitti o heyecan, bitti o rüya
Yine başbaşayım kendi gölgemle
Ne desem boş artık-SENDE GİTTİN YA!

Bir ben sindiremedim yokluğunu
Aslında tükendin, sende bittin ya!
Bir hasretin kaldı bende hepsi bu
Ne desem boş artık-SENDE GİTTİN YA!




Misafir 24 Ağustos 2006 22:31

Üsküdar

Anılarım var sende üsküdar! ...
Gençliğiim, sevdam hasbahçe sokak,
Unutmadığım, unutulmadığım sevgili var.
İkimizde çok sevdik üsküdar!


shaggy 24 Ağustos 2006 22:32

Her yanda bir ışık, karanlıklar çözülüyor,
İzbelerde uğultu, yarasalarda telaş...
Yalan balonları büzüldükçe büzülüyor,
Kayıyor ilhad ölüm ufkuna yavaş yavaş,
Her yanda bir ışık, karanlıklar çözülüyor.
Milyonlarca yıldızdan milyonlarca gizli nûr,
İniyor sessiz sessiz zulmetlerin bağrına..
Ve inançla ışıldayan çehrelerde huzûr,
Koşup ebediyet üflüyorlar dört bir yana,
Milyonlarca yıldızdan milyonlarca gizli nûr,

Her gün daha da enginleşiyor mâvi ümid,
Baykuşlar her yanda ölüm marşları söylüyor..
Ve işte ufukta levent boylu 'Nesl-i cedîd'!
Gecelerde hırıltı, geceler boğuluyor;
Her gün daha da enginleşiyor mâvi ümid...


Misafir 24 Ağustos 2006 22:33

http://www.imagestr.com/imagestr/5222006/10/632838997291075913.gif

..~*AGLaMa HüZüN GüLü*~..


Kaldinmi yine kendinle bas basa Hüzün Gülü
Aratiyor mu gecen günün dünü
Yasamiyor sanki ölü...
Agliyor bu gece yine Hüzün Gülü

Yildiz gözlerde yine mi yas var..
Yine mi kalbini kirdilar....
Egme kaldir basini...
Aglama bu gece Hüzün Gülü

Biri var canim diyen...
Biri var Gülüm diyen...
Biri var halini bilmeyen...
Aglama bu gece Hüzün Gülü...

Sana kalkan Eller .......?????
Her gün kiran diller ......?????
Birak Allahin´dan bulsun...
Aglama bu gece Hüzün Gülü...

Canim dersin canin ciksin der...
Bikmaz sürekli hancerler...
Yeter artik vazgec sevmekten...
Aglama bu gece Hüzün Gülü....



Saat: 16:07

©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık