MsXLabs

MsXLabs (https://www.msxlabs.org/forum/)
-   Genel Mesajlar (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/)
-   -   Şiir Nehri -1- [Arşiv] (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/333-siir-nehri-1-arsiv.html)

Misafir 24 Ağustos 2006 22:34

zenginse gönlüm
yalnız seninle
sevebiliyorsam eğer
mutluluksa adım

yorgun düşürse bile
seni hayat aldırma
aldırma yanlış adımlara
işlenmiş suçlara

durma hareketsiz kalma
kim olursa olsun
vurma arkasından vurma
gönlün mutlulukla dolsun

seninse boş sayfalar
yazılmamış,yazılmayı bekleyen
üzülme yalnız tayfalar
seni sensizliğe ekleyen


Misafir 24 Ağustos 2006 22:36

Bir tek şeyi unutma!
Seni sevdim ben.
Kalbim şimdi bir sokak çocuğu
Kelebekleri göç etti gönlümün
Issızlaştı hayat sanki
Sanki, sabahı eksik şiirlerimin.
Sanki, gecesi hep kanayan bir yara
Ve sanki, artık hep kanayacak...
Ağlanacak bir aşkın kıyısına vurduysa gözlerim
Çare yok, ağlayacak.
Bir tek şeyi unutma!
Seni sevdim ben.
Kapıları kendime ben açamadım
Ya da yanlış saatlerde bekledim gelmeni
Düşünüyorum da sen gideli ne çok yalnızım..
Sarmaşık aşkın sarısında kaldım, sarılamadım.
Savunamadım seni kimselere
Anlatamadım seni kimselere
Kimsesiz kaldım,
En çok da sensiz...
Bir tek şeyi unutma!
Seni sevdim ben..
Sana uyumak,
Sana uyanmaktı hayat.
Sıratını geçtim yaşarken korkmadan
Korkumu geçtim cesaretle, ihanetle
Berduş bir yalan masumiyeti öptüm bile bile
Tek sen gitme diye
Sonbahar oldum yaprak yaprak
Ağaç oldum köklerimi unutarak
Tesellisiz bir geceye fırlatıldım
Kalbimi dar kafese kapatarak
İçimdeki bir kanarya
Hiç susmadan ağlayacak
Bir tek şeyi unutma!
Seni sevdim ben.
Yakamozlarında yıkadım sevdamı çırılçıplak
Seni sevdiğimi bağırdım mehtabına
Beyazında akladım bulutunun
Mavi mavi sevdim seni içim kan ağlayarak
Bir tek şeyi unutma!
Seni sevdim ben.
Anlattıkça kış vuruyor satırlarıma
Anlattıkça üşüyor, anlattıkça ısınıyor yüreğim.
Bugün sardunyalarım da açmadı
Belki de küskün renklere
Ellerimde günah gibi yaşayamadıklarım
Sensiz soluyorum anlayacağın
Mavi mavi ölüyorum
Duyuyor musun, orada mısın,
Var mısın, yok musun?
Bir tek şeyi unutma!
Seni sevdim ben.
Yanarak, yıkılarak
Aklıma her geldiğinde ağlayarak....


NAŞİDE GÖKTÜRK


shaggy 24 Ağustos 2006 22:38

Korkunç ellerinle bastırıp yaranı
dudaklarını kanatarak
dayanılmakta ağrıya.
Şimdi çıplak ve merhametsiz
bir çığlık oldu ümid...
Ve zafer
artık hiçbir şeyi affetmeyecek kadar
tırnakla sökülüp koparılacaktır...

Günler ağır.
Günler ölüm haberleriyle geliyor.
Düşman haşin
zalim
ve kurnaz.
Ölüyor çarpışarak insanlarımız
- halbuki nasıl hakketmişlerdi yaşamayı -
ölüyor insanlarımız
- ne kadar çok -
sanki şarkılar ve bayraklarla
bir bayram günü nümayişe çıktılar
öyle genç
ve fütursuz...

Günler ağır.
Günler ölüm haberleriyle geliyor.
En güzel dünyaları
yaktık ellerimizle
ve gözümüzde kaybettik ağlamayı :
bizi bir parça hazin ve dimdik bırakıp
gözyaşlarımız gittiler
ve bundan dolayı
biz unuttuk bağışlamayı...


Misafir 24 Ağustos 2006 22:44

elveda

Umutlarım vardı,
Yarınlara dâir…
Susamıştı kâlbim,
Aşka, sevgiye…
Gönül vermiştim
Onsekizinde bir liseliye…
Henüz
Doyamadan
Aşka, sevgiye;
Çekip gitti yosmam,
“Elvedâ” diye…


Mystic@L 24 Ağustos 2006 22:48

Aşkta Yarın Yoktur Sevgili
Aşk Bu Dünyanın Ölçüleriyle Açıklanamaz Sevgili
O İlkel Bir Acıdır, Yaban Bir Ağrıdır.
Gelir ve İçimizdeki O Çok Eski Bir Şeye Dokunur.
Sonra Bir Perde Açılır ve Yolculuk Başlar
Bu Yolculukta Artık Para, Tarifeler
Beklentiler, Randevular, Taksitler, İş,
Anneler ve Korkular Yoktur
Aşkın Kendi Gerçekliği Vardır Sevgili.
İnsan Başka Bir Işığa Teslim Olur,
Daha Derinden Anlamaya Başlar, Bilgeleşir
Hiç Bilmediği Sezgileriyle Buluşur
Yükü Çok Ağırdır, Kendiyle Buluşmuştur
Hem Dışındadır Dünyanın, Hem de Tam Ortasında.
Hindistan'da Ganj Nehri'nin Yakılan
Yoksun Adamın Hissettikleri de Onunladır,
Yitirdikleri de...
New York'ta, Bir Sokakta,
Kartondan Kulübesinde Yaşayan Kadının
Çıplak Yalnızlığı da
Her Şey Onunladır, Ona Emanettir Sanki,
Ama O, Çıldırtıcı Bir Yalnızlık İçindedir Yine de...
Aşkın Kültürlü Olmakla, Bilgili Olmakla da İlgisi Yoktur Sevgili,
Kanımıza Karışan İlkel Acı, O Yaban Ağrıyla
Hiçbir Kitabın Yazamadığı Hakikatlere Daha Yakınızdır,
İnan...
Kim Demiştir Hatırlamıyorum,
Aşk Varlığın Değil, Yokluğun Acısıdır Diye.
Belki de Bu Yüzden İlk Gençliğimde,
O Yoğun Aşık Olduğum Yıllarda,
Gözüme Uyku Girmez, Dudağımda Bir Islıkla
Bütün Gece Şehri, O Karanlık, O Hüzünlü Sokakları Dolaşır,
İnsanları Uykularından Uyandırmak İsterdim.
Uyanıp, İçimde Derin Bir Sızıyla Uyanan
O Derin Sancının Acısına Ortak Olsunlar Diye...
Aşk Çok Eski Bir Şeydir Sevgili
Onun İçinden O Çileli Çocukluğumuz Geçer
Sevdiğimiz İnsanların Çocuklukları da...
Oradan Üvey Anneler, Eksik Babalar, Parasız Yatılılar Geçer
Ve Sonra Aşk Bütün Bunları Alır, Daha da Eskilere Gider,
Hep O İlkel Acıya, O Yaban Ağrıya...
İnsan Bazen Nedensiz Yere Umutsuzluğa Kapılır
Kimselere Veremez Sevgisini,
Kimselere Derdini Anlatamaz, Evlere Kapanır...
Bazen Denizler Kıyılar Çeker İnsanı.
İnsan Bu Kapılmayı Anlayamaz,
Oysa
Çok Eski Bir Yerde Yaşanmasından Korkulup
Vazgeçilmez Aşkların Sızısıdır Bu.
Bu Sızı, Bu Yenilgi Mevsimlerle Yıllarla Devrilir Başka İnsanlara...
Bir İnsanın Yaptığı Bir Hatanın
Tüm İnsanlara Yayılması Gibi...
İşte Şimdi Biz de Sevgili,
Ya Olmadık Zamanlarda Umutsuzluğa Kapılıp,
Soluğu Evlerde Alacağız,
Ya da Denizler, Kıyılar Çekecek Bizi.
Nasıl Biz Başkalarının Korkularını Taşıyorsak,
Başkaları da Bizim Korkularımızı Taşıyacak,
Yenilgimizi, Umutsuzluğumuzu...
Birazdan Sabah Olacak...
Para, Tarifeler, Beklentiler, Randevular, Taksitler,
İş, Anneler ve Korkular Başlayacak...
Bunlar Varsa Bizim İçin Geçerliyse
Aşk Yoktur ve Hiç Olmamıştır Sevgili.
Birbirimizi Kandırmayalım...
Hadi Güne Hazırlan,
Yaşadıklarımızı Unutmaya Çalış
Aşk Bize Güvenip Verdiği Büyüsünü,
Sırlarını, Cesaretini, Bilgeliğini ve O İlkel,
O Yaban Ağrısını Geri Alacak
Bunlar Olurken İçimiz Bir an Üşüyecek,
Sonra Geçecek...
Hadi, Oyalanma Birazdan Yarın Olacak...
AŞKTA YARIN YOKTUR SEVGİLİ


Dreamcatcher 24 Ağustos 2006 22:50

Güllerin Ölümü



Hoyrat bir rüzgardır esen
Güz bahçelerinin soldurduğu güllerinde.
Gönlümün gülleri
Ah! ...Ne de vakitsizdir ölümleri
Vakitsiz açmaları gibi

Yoktu yarını aşkımızın
Dününün olmadığı gibi.
Nedensizdi seni sevmem
Kırlarda açan çiçekler gibi.
Çiçekler ne zaman ölür?
Vakitsiz açarlar mı güllerim gibi?

Güllerin açtığı bahçelerde
Tez solmuş en güzelleri
Unuttum, ne renkti gözleri?
Öldürür ki silahların en beteri
Onlar mıydı yoksa öldüren gülleri
Yakıyordu öpmeleri sevmeleri

Gördüğüm her bahçe tarumar! ...
Gönlüme çok benzer.
Savruk ve ölgündür güller
Bir zamanlar en kırmızısından ateştiler.

Ah! ...Nasıl da yanardı içimiz
Ne hoştu o ateşle kendimizden geçişimiz
Doymak ne mümkündü yanmaya?
Hala sıcak mıdır öptüğüm yerler;
Ellerimin izi hani nerdeler?
Ya o açılmış gül gibi gözler

Şimdi hangi sevdanın yolunu gözler?


Misafir 24 Ağustos 2006 22:53

Teselli Ararım

Deniz gözlerinin içine dalıp
Her saat her dakika aklıma takıp
Çaresiz kalınca bir sigara yakıp
Teselli ararım yok deniz gözlüm

Yanaklarım ıslak,buz tutmuş gibi
Gözlerim bulutlardan daha da nemli
Yüreğimde sevdanın gök gürültüleri
Teselli ararım yok deniz gözlüm

Efkarlanır deli gönlüm ağlarım
Hasretine boş odamda koklarım
Kara gecelerden, seher vaktinden
Teselli ararım yok deniz gözlüm

Bir sevda şiirinin mısralarında
Hüzzam bir bestenin notalarında
Her gece bu masada, mum ışığında
Teselli ararım yok deniz gözlüm



Mystic@L 24 Ağustos 2006 22:58

Sitem Etmedim
Bırakıpta gittin diye,
Sana sitem etmedimki
Ateşlere attın diye,
Sana sitem etmedimki

Ellerim boş kaldı diye
Ümitlerim soldu diye
Hergünüm dert doldu diye
Sana sitem etmedimki

Gerçek aşkta sitem olmaz
Seven kalpler böyle yapmaz
Hiç bir zaman unutulmaz
Sana sitem etmedimki

Git mesut ol hayatında
Beni getirme aklına
Mutluluklar benden sana
Sana sitem etmedimki

El sözüne kanıp durma
Hayatına darbe vurma
Benden zarar gelmez sana
Sana sitem etmedimki

Geçmişini unut gitsin
Geleceğin parlak senin
Rabbim sana huzur versin
Sana sitem etmedimki


Dreamcatcher 24 Ağustos 2006 23:19

Hatırlama

Sen akşamlar kadar büyülü, sıcak
Rüyaların kadar sade, güzeldin,
Başbaşa uzandık günlerce ıslak
Çimenlerinde yaz bahçelerinin.

Ömrün gecesinde sükun, aydınlık
Boşanan bir seldi avuçlarından
Bir masal meyvası gibi paylaştık
Mehtabı kırılmış dal uçlarından



Mystic@L 24 Ağustos 2006 23:55

Sitem Vurdu Beni! ..
Etmeseydin bunca acı sözü, ah keşke! ..
Dost, sesinden duyduğum sitem vurdu beni...
Gül yüreğini değişmem ki hiçbir mülke;
Dost, sesinden duyduğum sitem vurdu beni! ..

Gözlerimi bir görseydin vurmadan önce;
Bilmem ki kalkar mıydı elin yağmur düşünce;
Bilmezsin, sızlar yüreğim, güldürdüğünce;
Dost, sesinden duyduğum sitem vurdu beni! ..

Sevdim, can bildim, can besledim gülüşünle;
Saydım, şan bildim, şan eyledim gelişinle;
Sustum, kan içtim ya ben kızılcık yerine;
Dost, sesinden duyduğum sitem vurdu beni! ..





Saat: 16:07

©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık