![]() |
Mümkün Olsaydı Mümkün olsaydı, seninle aşkı Bir daha yaşamak isterdim Mümkün olsaydı, zamanı geriye almak isterdim Seni yeniden tanımak ve sevebilmek için Aşkımı yeni baştan yaşamak için. Mümkün olsaydı sen yeniden geri döndürmeyi isterdim Sevgini tekrar yeniden kazanmak için Mümkün olsaydı o zaman, zaman durdurmayı isterdim seni hiç Kaybetmemek için, Mümkün olsaydı, mezara bile seninle girmek isterdim Çünkü orada bile sendi ayrı Kalmamak için. Mümkün olsaydı, bitanem seninle bir tek beden olmak isterdim. Seviyorum seni Sen beni sevmesende Sanki sen beni sevmeyince Bu gönül seni benden vazmı geçecek Adı aşk olmayacak mı sana duyduğum hislerin Seni görmese bu gönül Sevgisin bir şey mi azalacak Karşılık vermesen aşkına Aşkı aşktan sayılmayacak mı? Gönül bu karşılığı olmadan da sevebilir, Aşk tek başınada yaşanabilir Gönül bu görmeden de sevebilir Hisleriyle, duygularıyla. Gönül bu hiçbir engel tanımaz Yaşadığı aşkı kalbinden söküp atamaz Gönül bu Bir sevdadır peşinden koştuğu istese de yakalayamaz, Yakaladıysa da, sevdadır artık onun adı Siz istemeseniz de o sizin peşinizi bırakmaz. “ Önemli olan aşkı yakalayabilmek değil, aşkı elimizde tutabilmektir.” |
SONRA ÖLEYİM uzatınca, elime düşen kar öyle masum öyle sevimli tutunca elimden sevgili yar öyle titrek öyle heyecanlı gözlerin kar beyazı, ışıltı yüzündeki o güzel parıltı duygularım mı beni yanılttı hapsindeyim kalbin, heyecanlı kurur inan ta dimağım seni görünce ben yanayım. güzelliğinde tutuklu kalayım ben suya değil sana kanayım. soğukta titreyen bir kedi gibi titriyor elim, yüreğimin dibi yaşayan ben değilim sanki içimde yaşayan bir ceset gibi kül gibi savrulur sevgilerim ben halime hem ağlar hem gülerim Bir Allahtan tektir dileğim yarime kavuşmak, sonra öleyim. |
Mutlu musun Söyle Bana Bir hasret şarkısı oldun dilimde. Dolmuyor boşluğun viran gönlümde. Bir haber alamadım yıllardır senden. Mutlu musun söyle yaban elinde.? Gözümün önünden gitmez hayalin. Silinmez izleri eski demlerin. Uzakta olsan da kâlbimde yerin. Mutlu musun söyle yaban elinde.? Tükenip bitiyor artık mecalim. Ölmeden son defa seni görseydim. Sevmişim bir kere,diyemem zalim. Mutlu musun söyle yaban elinde. |
Anla işte bak anla! İŞTE HAYAT BU! Anla yüreğim anla..dimdik duruyorum karşında Geçen günler bileklerimi kesiyor yavaş yavaş.. ..ve akan kan sadece gülümsetiyor beni Dayandıkça artıyor gücüm ..ve bu hayata gülüyorum Ben kazanacağım, sen kaybedeceksin.. Önümüze gelen engeller! ! Önüme çıkan engeller! ! KAYBEDEKSİNİZ! ! |
TÜY DÖKME MEVSİMİ Tüy dökme mevsimindeyim zamanların Hayat karşımda ateş püsküren bir dev Nerede şimdi çiçeklerin umudu Yüzümü yırtan geceye köleyim ben Yürüyen karanlığın içinde Mum ışığı kadar bitkin Kum taneleri kadar dağınık düşlerim Güneşin gözyaşlarıyla uyanacağım sabaha Saçlarından sürüyüp karabasan duygularımın Bir bir susturacağım hüzün soluyan kuşlarını Senden kalan budadığım kırık dallara Yeniden tohum ekip baharlar yeşerteceğim inadına |
Hicran Dökülür Haziran Sarkıtlarından Bu gecede her gece gibi Solacak hiç birşeyim kalmadı yüreğimin asmalarında Savunmasız güçsüz Bütün bedenim hislerini kaybetmiş benden sana ağır bir sitem Her gece bir kahır düşer ellerimden Her gece yokluğunun iç denizinde boğulmalar Yoksun busun Yedi verenler yedilerini yitirmiş boynu bükük Hislerim sarsık omuzlarım sensizliğinde düşük Haziranlarda kışa ortak oldu baharlarımda prangalar Düşünüyorum saatler boyu çözemediğim binler soru harmanında gönlüm Çıldırmak zamanın yelkovanlarında pür dikkat Susarak çaresizliğime ağlıyorum bedenimde vurgun yemiş Haziranlara Mücadelesi olmalıydı oysa sevdamızın Herşeye rağmen dik durmalıydık Ben sensizken de yanlızdım seni buldum derken kaybetmenin ağırlığıyla buğulanıyor geçmişim Artık herşey suskun gönül dünyamda Herşey durgun Herşey Karanlıklar düşlerini asmış zihnimde beynimi bin parça eder. Kalbimde ışımayan günlerin yitikliği Ellerimde sensizliğe yakışmış kınalar. Deli ayazların sabahında anlıma vurulmuş ihanet mısraları Gittinde ne oldu Seni aldılarda ne Bana neler olduğunu bilsem gül yüzlüm Bana neler dokunduğunu Bana neler koyduğunu Ellerinle harmanladığın hicran yarasını taşıyorum artık ötelere Sen mutlu ol diyorsun amma bilemedin sensizliğin mutsuzluk olduğunu Seni benden koparanlar bilemediler benim idam fermanımı imzaladıklarını Bilemediler... Şimdi gölgesinde kan damlaları var düşlerimin Sol yanımda ağır bir hançer yarası Gecelerimde nöbetlerin terennümleri var çaresizliğim Gecelerimde kahırlarıdan yazılı mısralar Bu dert bana ölüm katar efsunlarında yıkadığım gözlerime Tükendim gidişinle kırıldı buğusunda ismini yazdığım gönlümün camları İçimde kör umutlar İçimde fırtınalar İçimde sensizlik Hicran dökülür Haziran sarkıtlarından Artık herşey anlamsız bağbozumu gönlümde Artık ölüm besteleri yazılı geleceğe dair düşlerimin Artık.... Zaman mekan isyandan örülü elbiseyi giydirir tükenmiş bedenime Yorgun bir sevda vurur gönlümün pencerelerine damlalardan Kıyılarında üşüdüğüm denizlerin dehlizlerinde Yıldızlar boynu bükük gidişinle buralarda mevsim zemheri Artık sensizim Artık tensiz Mutluluğa ıraktır ismim İçimde isminden açılım ağır yara Git Mutlu olacaksan dayanır yüreğim bu hicrana Birileri mutlu olacaksa sensizliğime Birilerini sevindireceksen Kaldırımlarda adımladığım sevgin Kaldırımlarda bıraktığım bedenim Durma Git.... (Mercan Dede) |
DÖRT İŞLEM ne tuhaf sevgili ne zor bir proplem çöz çözebilirsen ekliyorum seni kendime seninle bir fazlayız çarpıyorum kendimle seni iki katıyız ikimizin bölüyorum seni bana bölenin oluyorum yani bilmem kaç milyar ediyoruz çıkarınca seni kendimden ben yokum geriye hiçbirşey kalmıyor benden bu nasıl dört işlem |
Bir sızı gibi geliyor uzaklardan sesin Fakat değil..nedense kalbim ağrıyor Yoldan gelip geçenler şaşkın İki yıldız alıyorum gökyüzünden ödünç..göğsüme tutuyorum utanarak Seni görüyorum bir an..görüyorum ve inanamıyorum Evet! görünce inanamadım.. Tabiki çok güzel olmalıydın fakat sadece bakışlarınla kalbimin ritmini değiştiremezdin Naptın..naptın! ! Öldürür gibi baktın Bir tatlı sevinçti gelişinin heyecanı.. YÜREĞİMDEYDİ.. Gökyüzünden süzüldü, bana doğru yaklaştı..beni seçmişti.. Dudaklarıma dokundu, dudaklarımı ıslattı... ama GİTTİ! ! Bir serseri YAĞMUR DAMLASIYDI! Bulutların arasından gördüm sapsarı saçlarını Baktığım her an kaygı duydum Sanki kaybolup gidecektin Her an kaybedişimin heyecanı yüreğimdeydi Hep kaybetmişitm, bugün de mi? Her dakika gözümün önünde olman için dua ettim Ama gitmedin..yüreğimdeki sevgiyi bitiremedin Benim de olmadın... Yaklaşmaya çalıştım... yandım.. GÜNEŞTİN! ! ! ! |
CAN can sen gideli öylesine yalnızım ki bozkırda bir ağaç gibi ne gölgeme sığınan biri ne soluklanıp dinlenen ne de dallarımda konaklayan kuşlar var şimdi ah can ben böyle yalnız olur muydum ben böyle sensiz kalır mıydım hiç kim yazdı bu ayrılığı bize söyle can can tam şuramda sol yanımda bir sızı var senden yana bir sızı yürek dayanmıyor inan inan sensiz bu yürek param parça dilim dilim ah can sende beni böyle bir başıma koyup gider miydin hiç böyle umarsız böyle çaresiz böyle yüz yerden yaralı |
BEN SENİ SEVMELERİMİ ÖZLEDİM Ben seni sevmelerimi özledim Senin için yanmalarımı Ben kalbimi özledim Delicesine atmasını Ben seni sevmelerimi özledim Kuş misali çarpmasını Kantlanıp sevdalara atmasını Ve özgürcesine uçmasını Ben seni sevmelerimi özledim Bir çocuk gibi safça Ben seni sevmelerimi özledim Seninde beni sevmesini |
| Saat: 14:57 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık