![]() |
BEKLİYORUM Ah bir görsen halimi Derdin büktü belimi Tutan tok ellerimi Bekliyorum gel artık Bekliyorum gel artık Neler çektim bil artık Ağlatıyor hasretin Göz yaşımı sil artık Bu ayrılık nedensiz Gömdün toprağa kefensiz Ne yaparım ben sensiz Bekliyorum gel artık |
Suskunum Sana Suskunum Sana Hangi şiire başlasam suskunum sana Dağ göğsünde bir kaya diliyle suskun Güneşte kavrulan bir kum tanesi Çatlayan dudaklarım oluyor her gece Yağmura suskun yaşamaya suskun Haykırabilsem Belki bir nehir köpürebilir sesimde Silinebilir kuraklığın bütün izleri Upuzun çöller vadileşebilir içimde Hangi güzelliği özlesem suskunum sana Yürek boşluğunda bir of kadar suskun Özlüyorum seni masmavi Koşuyorum sana bembeyaz Ve kahroluyorum bir anda kapkara Ah oluyorum Of oluyorum Ve susuyorum Oysa haykırabilsem Işık yumağı bir pınar olur soluğum Hangi türküye uzansam suskunum sana Ağıt ağıt, özlem özlem suskun Tut ki vurulmuşum Aşktan ve kandan bir damla olmuşum Bir saçlarının rüzgarına Bir de ağzının kıyılarına konmuşum Hangi dalga silebilir beni senden Hangi kasırga koparabilir Ben saç tellerinde bir ezgi olmuşum Coşkuların her şahlanışında Sana deprem deprem susmuşum Ve sana susmaktan inan ki yorulmuşum Yeter olsun gözlerinde ışık fırtınası Sözlerinde baskı yasası yeter Hangi kavgayı özlesem suskunum sana Zafer sabahlarında gece kadar Bayram sabahlarında yas kadar suskun Böyle güzelliklere de Böyle suskunluklara da lanet olsun Al bu suskunluğumu al artık Al ki Bütün gürültüler kahrolsun |
SENİ DÜŞÜNÜYORUM Seni düşünüyorum yine Yine vakit gece yarısı Ellerinin sıcaklığını hissetmek istiyorum ellerinde Anlamlı bir bakışın huzurunu duymak yüreğimde Bir iki sözünün rahatlatıcı etkisiyle Yanında olmak istiyorum Şimdi daha çok anlıyorum çok özlediğimi Öyle böyle değil Deliler gibi, çılgınlar gibi Yeniden doğmanın heyecanıyla Kaybetmek korkusuyla Evet daha iyi anlıyorum Ölümün soğuk nefesi gibi Ölümle yaşam arasındaki o çizgi gibi Daha çok özlüyorum artık seni Her an kopup gidecekmişsin gibi Uzaklara çok uzaklara Bir daha dönmeyecekmiş gibi Şimdi daha çok seviyorum seni. |
Kanama Kumunu yitirmiş bir çölün hüznü Önemlidir bir düş'ün depreminden ölümün sevinci her silah sesi kalbimde çalkalanır bir deniz bunu bilmekten. Yüzünü yerinde kullanmıyor sevgilim dalgınlığını da, onda bir geyiğin dağlar kadar korkusu kanı görünüyor bir avcının dürbününden toplardamarında doğurgan bir acı inciniyor zamansız gökyüzünden. Sessizlikten öğrenmiş tutkuyu ayrılıkla şakalaşmaktan aşkı bir şarkıya uğramış durmuş taş sözcüğünü duyunca kırılan cam gibi paramparça bir bakıma göz ağrısı. Çam kokulu dudakları değince ağzıma kar diner, çiçek açar kasığındaki sudan. Onu durmadan anımsamak bir kanama mı? Nereme dokunsanız gül tadında bir sancı. Veysel Çolak |
Adak Sana şiirler okuyacağım, gitme Güneşler doğacak yalnızlığımdan Sana bir ışık getireceğim Büyük aydınlığımdan Sana bir dolu umut getireceğim Küçük ellerine sığmayacak Sana Afrika gecelerini getireceğim Sımsıcak Sana çiekler getireceğim bozulmuş güz bahçelerinden Sana bir serinlik getireceğim Yağmur tanelerinden Sana avuç avvuç yıldız getireceğim Güneşimden başka Sana engin denizlerin maviliğini getireceğim Köpük köpük dalga dalga Sana bir rüzgar getireceğim Dağlardan, tepelerden Gitme, sana zamanı getireceğim Zamanın bittiği yerden |
Yarim Birakilanlar yarim kalmis bir siir... belli geceden yazilmis usta uykuda aman sessiz olun uyandirmayin onu yildizli rüyasindan... niye yarim kalmis bu siir sigarasi mi bitti yoksa kalemi mi... usta be uyan be tamamla su siiri benim yüregimi de koy içine benim sevdami da... kizma be usta uyansana yildizli rüyandan... niye uyanmiyorsun niye yüzün gülümsüyor niye parmaklarin soguk... kalemin de bitmemis sigaran da niye yarim kaldi bu siir! ustam uyansana ben de ögrenecektim sevmeyi onu düsünmeyi ona siir yazmayi ve sonra... hayati! niye yarim biraktin bu dersi bu siiri zamani mi uyumanin niye sustu yüregin ustam söz sen susmayacaksin senin kaleminle bitirecegim senin yüreginle senin sevdanla... yarim biraktigin siirini ustam... |
Uğuldayan ve hep uğuldayan bir orman kadar üşüyorum şimdi yanlış rüzgarlar esiyor dallarımda yanlış ve zehirli çiçekler açıyor Kanımda kocaman gözleriyle bir çığlık Su ve ses kadar beklediğim ne kaldı geride,bilmiyorum uzanıp uyumak istiyorum gölgeme ve sarınmak o kocaman gözlerin uğuldayan rüzgarlarına Bir acıyı yaşarım ben zehirden çiçekler üretirim kömür karası uçurum kadar bir yalnızlık yaratırım kendime,atlarım Anısı yoktur küçük rüzgarların Yapraklarım yok artık kuşlarım yok büsbütün viran oldu dağlarım ezberimdeki türküler de savrulup gitti ömrümün karşılığı kalmadı sesimde sesimde yalnız ormanların gümbürtüsü Yanlış.. daha baştan yanlış bir şiirdi bu, biliyorum ve belki ömrümüzün yakın geçmişi bu kadar doğruydu ancak, kimbilir Kalbim unut bu şiiri A.TELLİ |
Doğarken ağlamanın, Adını hayat koymuş. Bir melek vermiş, bir ömür boyu sevsin diye bizi. Adını Anne koymuş. Mevlam herkese bir ad vermiş Daha sıkı tutunalım diye hayata, kol vermiş, kanat vermiş. Ve isteyelim diye O`ndan Her gönle bir murad vermiş. Bizde bir şeylere ad koyabilelim diye, Değerli bir fırsat vermiş. Bende bir sevda büyüttüm kendimce. Adını sen koydum. |
Bir aşk masalıymış Sayfa sayfa okuyup bitirdik Sonu geldi Herkes beni sen biliyor Ben söyleyemem,sen söyle Yitirdik,sonu geldi Sonu geldi ah canım sonu geldi Masumken suçladın beni Hatam neydi Zor günde kalbimi kırman gerekmiydi Ağlarken bir daha beni göremezsin Benden başka hiçkimseyi sevemezsin Sonu geldi canım sonu geldi ah Elveda canım sonu geldi Sonu geldi ah canım sonu geldi Elveda canım sonum geldi |
GİDİYORUM Sensizliğe yelken açıyorum Önümde resmini arkamda seni bırakarak Yanıma aldığım anılarınla gidiyorum Blinmezlik beni çağırıyor korkma gel diye Ve artık korkmuyorum Çünkü yanımda sen olmasanda anıların var Kulağıma bir takım sesler geliyor Duyuyor musun beni çağırıyorlar Bu zamana kadar çıkamadığım zirveden Çan seslerini duyuyor musun Gel artık diyorlar gel Yeryüzünde çok kaldın gel Hayallerini al gel diyorlar Gidiyorum Yarım kalan işimi tamamlamaya Rüzgarla dans etmeye Küllerimden yeniden doğmaya Zievedeki yerimi tekrar almaya Daha fazla yükselmeye Herkese kim olduğumu göstermeye Gdiyorum Önümde resmini arkamda seni bırakarak Yanımda aldığım anılarınla gidiyorum |
| Saat: 12:36 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık