![]() |
__beni anLayamaSSın ___ http://img150.imageshack.us/img150/4231/0a553f6a456bc26f75e56dd8db10cbzp5.gif Aramızda dağlar var Aramızda uçurumlar Yaklaşma yanılırsın Ben öldüğümü bilirim Sen yaşadığını sanırsın Kendini bilmeden daha Beni tanıyamazsın... Günlerim ateşe gebe Gecelerim sancılı Varamadık sabaha Ben bir yumak düğüm düğüm Sen karmakarışık bir kördüğüm Kendini çözmeden daha |
YORULDUM Yoruldum bir yaprak misali her rüzgâr estiğinde savrulmaktan Her bir dalga ile bir yandan öbür yana sürüklenmekten Yoruldum Başlangıçların sonunu getirememekten, pişmanlıklardan Her ayrılık sonrasında yeniden başlamak zorunda kalmaktan Yoruldum Hüzünlü vedalardan ve ardından döktüğüm gözyaşlarından Geride bıraktığım anılarımla geçirdiğim uykusuz gecelerden Yoruldum Sevmekten, sevgimi söyleyememekten ve ayrılıklardan İmkânsız aşklardan, kalp kırıklıklarından, gönül yaralarından Yoruldum Söyleyemediklerimi söyleyebilmek için zamanı geri getirememekten Bir kere sevmiş ve bağlanmışken unutmak zorunda olmaktan Yoruldum Seni bulmuşken tekrar kaybetmek zorunda olmaktan yoruldum |
O durmadan kaçıyor; Sen ardından gitmiyorsan; O günün her saatinde saklanıyor, Sen yollara düşüp deli divane aramıyorsan; O sana acıların en büyüğünü tattırıyor, Sen bundan en yüce hazzı duymuyorsan; Boşuna aldatma kendini, Onu sevmiyorsun demektir. Elindeki içki kadehinde, Dudağındaki sigarada , Okuduğun kitapta, Mırıldandığın şarkıda, Söylediğin şiirde, Gördüğün rüyada Ve yaşaman icin Ciğerlerine doldurduğun havada O yoksa; Onun vazgeçilmezliğini anlamamışsan; Onu sevmiyorsun demektir. Renkler onunla değerlenmiyorsa, Örneğin; onsuz kırmızı kırmızılığının, Mavi maviliğinin farkında değilse, Beyaz yalnız o giydiği zaman Güzelliğini haykırmıyorsa, Sabahları onu görünceye kadar Güneş doğmuyorsa Ve onsuz gökyüzü geceleri Aya, yıldızlara hasret değilse Onu sevmiyorsun demektir. Sokakta gördüğün her yüzde Ondan birşeyler aramıyorsan, Güzel bir manzara, Hüzünlü bir musiki onu hatırlatmıyorsa, Uykudan uyandığın zaman Yaşamakta olduğundan önce Onu hatırlamıyorsan, Omuzlarına dökülmüş saçları, Bir sis perdesinin ardında Her zaman gülen, Işık sacan gözleri Aklına gelmiyorsa, Durup durup avuçlarının Sıcaklığını özlemiyorsan; Onu sevmiyorsun demektir. Dünyada yaşıyan öteki insanların Senin için hâlâ bir değeri varsa , Ona karşı tutumunu Toplumun köhne ve manasız Kurallarına göre ayarlıyorsan Ve açık açık Sanki var olduğunu haykırırcasına Sevgini söylemiyorsan; Onu sevmiyorsun demektir. Yok o senin icin Herşeyden değerliyse, Gözünü yumduğun anda Onu görebiliyorsan, O bütün şarkılarda, Bütün şiirlerde, Bütün resimlerde ise, Ona muhtaç olduğunu Söylemekten utanmıyorsan, Senin içten ve büyük sevgine Karşılık vermiyeceğinden Korkmuyorsan, Bütün bencil duygularından Sıyrılabilmişsen Onun için herşeyi, Ama herşeyi yapacak gücü Kendinde buluyorsan, Her hali sana Ayrı ayrı güzel geliyorsa, Karşıisında kendini Bir çocuk gibi hissediyorsan, İstediği anda onun için Ölebileceksen, Onun için yaşıyorsan Ve yine onun için Bildiğin bilmediğin Bütün düşmanlıklara Karşı koyabileceksen, O her geçen dakika Sende biraz daha büyüyorsa Ve kendi kendine bile Çok sevdiğini bütün Samimiyetinle, İnanmışlığınla İtiraf edebiliyorsan, Bir gün o seni hiç, Ama hic sevmediğini söylese bile , Senin sevginde azalma olmayacaksa Ve ölünceye kadar onu aşkların En olumsuzu ile sevebileceksen; İşte o zaman Onu seviyorsun demektir. O sana sevmeyi, Gercek aşkı öğretti. Sen onu hep sevecek Ve sevilmenin mutluluğunu tattıracaksın. O , hiç sen olmasan bile, Seni bir parça sevmese bile.... Ümit Yaşar OĞUZCAN |
Gece Duvardaki gölgemle oynadım. Kuş oldum, uçtum sana, Nilüfer oldum, yavaşça açtım. “seni seviyorum” yazdım, Bozuk harflerle… Öpmek istedim, öptüm kendimi Öptüm ken-di-mi… Dün gece duvardaki gölgemle oynadım. Her şey ikilemiş bu gecede Masam Sandalyem Kitaplarım Ellerim,başım,kollarım… Ya gözlerim? Ah yüreğim!!! Dün gece duvardaki gölgemle oynadım. Kuş oldum Nilüfer oldum Mum söndü Sen oldum |
http://www.chat-sohbet.com/siir/rose.gif AŞK İÇİN PRELÜDLER http://www.chat-sohbet.com/siir/rose.gifhttp://www.chat-sohbet.com/siir/rosebar.gifhttp://www.chat-sohbet.com/siir/rose.gif İstasyon önünde bir top ağaç Ağacın gölgesinde Ben Ve uzanıp giden sapsarı bir tül Bozkır Ve bir türkü "Daha senden gayrı aşık mı yoktur nedir bu telaşın vay deli gönül" Ve bir tren Ne bir düdük çalar ne el eder Kar yüklü yağmur yüklü Kalbim gibi keder yüklü bir tren Durmaksızın geçer O böyle bir akşam böyle bir trene bineceğini düşler Ben böyle bir akşam böyle bir trenden ineceğimi düşler avunuruz .. http://www.chat-sohbet.com/siir/rose.gif Sevdalar vardır derin kuyularda eski sarnıçlarda yaşar gün görmüş acılar bilmiştir Direnir Kim bilir kaç işgal geçirmiştir Yurdum gibi .. http://www.chat-sohbet.com/siir/rose.gif Sen yanıma gelince yıldızlar koşuşur karanlığa Güvercinler ayaklanır Rüzgar rüzgarla konuşur Büyülü bir gülüş olur zaman Savrulur yanık ekinlerin tınazına .. http://www.chat-sohbet.com/siir/rose.gif Sen yanıma gelince bahar Dallarını kuşanır Zümrütten bir zümrüdüanka Kanat vurur içime Solar kanla işlenmiş Narçiçeği kanaviçe Sen yanıma gelince Ve nakkaşlar Yüreğimin nakkaşları Yorulup Uzun bir uykuya dalar sen yanıma gelince .. http://www.chat-sohbet.com/siir/rose.gif Sen yanıma gelince Gelin gibi bir gelincik Süslenir Sulardan aynalarda Yel değirmenleri öğütür ne varsa Kederi Ve belki Bir milyon istiridye avcısı inciler çıkarır Sütbeyaz bir sevdanın Diplerinde .. http://www.chat-sohbet.com/siir/rose.gif Ayrılıklar bildim acılar yaşadım Okudum Tahir ile Zühre'yi Kerem ile Aslı'yı Ve Ferhat ile Şirin'i ağlamadım da Senin öykünü duyunca dayanamadım Kendini zeytin ağacına asan On iki yaşındaki kuma .. http://www.chat-sohbet.com/siir/rose.gif Süngüler aşkı yasaklayamaz Uzansam tutabilirim ellerini süngüler Düşleri yasaklayamaz Bir dahaki duruşmada Giy gelinliğini Düşlerde olsun İlk gecemiz... |
Mutlu Olma Şansı Hayat bize mutlu olma şansı vermedi sevgili, biz kendimizden başka herkesin üzüntüsünü üzüntümüz acısını acımız yaptık çünkü. Dünyanın öbür ucunda hiç tanımadığımız bir insanın göz yaşı bile içimizi parçaladı. Kedilere ağladık, kuşların yasını tuttuk... Yüreğimizin zayıflığı kimi zaman hayat karşısında bizi zayıf yaptı. Aslında ne güzel şeydir insanın insana yanması sevgili... Ne güzeldir bilmediğin birinin derdine üzülebilmek ve çare aramak. Ben bütün hayatımda hep üzüldüm, hep yandım. Yaşamak ne güzeldir be sevgili... Sevinerek, severek, sevilerek, düşünerek... Ve o vaz geçilmez sancılarını duyarak hayatın... |
Bu kadar acı Duymazdım. Acım yas olup akmalıydı gözlerimden. AĞLAYAMADIM... Gittin... Seni delicesine bir tutkuyla seviyordum oysa... Tutkum seninle olmaktı, tutkum teninde erimek, tutkum hayati sadece seninle paylaşmaktı. ANLATAMADIM... Gittin... Gidisini önlemek için tutmak vardı ellerinden. Ellerim değil miydi her dokunuşumda seni ürperten? Ürperirdin yine, biliyorum. Bir kez dokunsam, bir kez tutsam ellerini, gitmek için biriktirdiğin bütün cesaretin kaybolurdu. TUTAMADIM... Gittin... Bir yıkım gibiydi gidişin. Sen adım adım uzaklaşırken benden, Çöküp kaldı bedenim olduğu yere. Nice terk edilişlere dayanan bu yürek, bu kez yenilmişti. Bu kadar zayıf değildim ben kalkmalıydım. KALKAMADIM... Gittin... Oysa geldiğin gün gideceğini biliyordum. Hazırdım gidişine. Kaçak zamanları yaşıyorduk. Zaman bitecek ve sen gidecektin. Bense gidişinin ertesi günü hayatıma kaldığım yerden devam edecektim. DEVAM EDEMEDİM... Gittin... Bir şey söyledin mi giderken?.. "Kal" dememi istedin mi? Son bir kez "Seni Seviyorum" dedin mi?... "Bekle beni, döneceğim..." diye umut verdin mi?.. Beynim öylesine uğulduyordu ki. DUYAMADIM... Gittin... Nereye gittiğin önemli değildi. Binlerce km. uzakta da olsan, iki metre ötemde de fark etmiyordu. Artık yoktun ve asıl bu düşünce beni felç ediyordu. Kurtulmalıydım senden, bu yokluk duygusundan kurtulmalıydım. KURTULAMADIM... Gittin... Unutulanların arasına katılmalıydın. Anıları sandığa koyup hayatı yeniden yakalamalıydım. Bu aşk noktalanmalıydı, bu sevdadan vazgeçmeliydim. YAPAMADIM... Gittin... Bir okyanusun ortasında, tek küreği kaybolmuş sandalda dev dalgalarla boğuşan bir denizciyim şimdi... |
Mutlu Olmak İsterdim Bir Bahar Yağmurunda Balık olmak isterdim bir denizde. Sevgimi bulmak isterdim derinlerde. Yüzmek isterdim dilediğimce, Özgür olmak isterdim aşkımla. Kuş olmak isterdim göklerde, Uçmak isterdim sevdiğimle, Anlamasını isterdim beni göklerde, Şiir yazmak isterdim bu sevinçle. Yağmur olmak isterdim semada, Temizlemek isterdim dünyayı, Kirlerden,kötülüklerden. Aşkımı görmek isterdim, Düşen her bir damlada. Mutlu olmak isterdim, Bir bahar yağmurunda... |
Kurşuni sevdaların yaşandığı, Masallar çoktan geride kaldı. şu üç kısa günümde tükettim, Bütün aşkları. Adını masal koydum, Beklediğim yollarda, Bir var, bir yoksun. Sen de yaşadığım, Tüm aşklar gibi; Hem çok, hem yoksun. Sen ey çocukluk masallarımın, Kar perisi ! Çoktan vurdun saçaklarda ki buzdan hançerinle. Çektin vurdun beni son defa GÖZLERİNLE. |
SEVİYORUM SENİ Seviyorum Seni Ekmeği tuza banıp yer gibi Geceleyin ateşler içinde uyanarak Ağzını dayayıp musluğa su içer gibi Ağır posta paketinineyin nesi belirsiz Telaşlı ,sevinçli , kuşkulu açar gibi SEVİYORUM SENİ Denizi ilk defa uçakla geçer gibi İçimde kımıldayan birşeyler gibi İstanbul'da yummuşacık kararırken ortalık İçimde kımıldayan birşeyler gibi SEVİYORUM SENİ Yaşıyoruz çok şükür gibi |
| Saat: 14:57 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık