![]() |
Hüzün Dalgindi gözleri Neden diye sordum Fazla hayale kapildim dedi Hayal güzeldir dedim Kurmasini bilene Içimde o kadar hüzün var ki Hayallerimi sigdirmadilar Gönderdiler onlari gözlerime... |
Mutluluğun Rüyası Bir rüya gördüm dün gece Şimdiye dek gördüğüm Kabuslar gibisinden değildi Titremişim...üşümüşüm... Üşümüşüm...titremişim... Pembemsi, benek benek izleri Ve... Sımsıcak gülümsemesi Yaşıyor tüm canlılığı ile hala gözlerimde Bir deniz kenarında, Sen vardın yanımda Kuşlar ve yemyeşil ağaçlar Şarkılar söylüyordu, Ertelenmiş baharlardan Ve ertelenmiş umutlardan Kumları öpüp de kaçan dalgalar, Nağmelerine eşlik ediyordu Bakışlarda; ilk kez yaşanan bir mutluluk ışıltısı Dudaklarda; sessizce “güz gülleri” şarkısı Yürüdük birlikte kumları sayarken gözlerimiz Bir süre sonra oturduk kayalıklara Dalıp da gitmişiz engin denizlerin en son noktasına Telaş içinde kaybettiğimiz yıllara Yaşanmayan baharlara Tadılmayan mutluluklara Ve hayatın yorgunluklarına Kahrederek, İç çekerek, Sitemler ederek, Dudaklara inmeyen tutsak sözcüklerle Gömerken sessiz çığlıkları kum tanelerine Yüreklerimiz gibi, Dalgalar ağlıyordu... Dalgalar kanıyordu... Bir kış gününe rağmen, Ilık bir mevsimin sakinliği ile dalgalar Sanki... Sanki “nerelerdeydiniz” dercesine Yüreklerimize öbek öbek yuva yapmış pasları İnatla silmeye çalışıyordu Bir kış gününe rağmen, Ilık mevsimleri resmediyordu Kaygılardan uzak gülümsemeleri Yanaklarımıza nakşetmeye çalışıyordu Karanlığın, Yalnızlığın, Hiç düşünmemiştim bu denli ürkebileceğini Yalnızlık, saklanacak yer arıyordu! Karanlık, siyah örtüsünü arıyordu! Birkaç saniye kadar kısa da olsa Düşlerimde büyüttüğüm bir mutluluk rüyası Belki de bir isyanın sessiz yankısı Uyandığımda; Yalnızca duvarların o soğuk yüzünü görsem de Bedenimi yeniden karanlığın zalim kelepçesi kilitlese de Kıvransam da yeniden yalnızlığın dipsiz kuyularında Aynalardaki “ben” yakamdan yapışsa da Linçlerin öldürümediği güzel duyguların gülümsemesi Yeter bana... Belki; birkaç saniyelik rüyadır hakettiğim Yeter bana, o güzel rüya Yaşadığımı anladım birkaç saniye de olsa... |
sone 8 sen ki müziksin, müzik dinlerken hüznün niye? tatlılar kavga etmez; sevinç, sevinçle coşar. sana zevk vermeyene katlanırsın ne diye? can sıkanı bağrına basmanın ne anlamı var? birbirine eş olan hoş seslerin uyumu yine de kulağına sıkıntı mı veriyor? bil ki ahengin sana tatlı bir sitemi bu: "parçaları dinleyip tümü unuttun," diyor. dinle, iyi bir koca gibi, tek bir tel nasıl yaratırsa eşiyle birlikte hoş bir ezgi, baba, çocuk ve mutlu ana, yapıyor fasıl: kulakları okşuyor tek bir sesin ahengi. o sözsüz şarkı sanki tek bir ağızdan sana "değerin olmaz," diyor, "yaşarsan tek başına." william shakespeare ---------- vazgeçtim bu dünyadan tek ölüm paklar beni, degmez bu yangin yeri, avuç açmaya degmez. degil mi ki çignenmis inancin en seçkini, degil mi ki yoksullar mutluluktan habersiz, degil mi ki ayaklar altinda insan onuru, o kizoglan kiz erdem daglara kaldirilmis, ezilmis, horgörülmüs el emegi, göz nuru, ödlekler geçmis basa, derken mertlik bozulmus, degil mi ki korkudan dili bagli sanatin, degil mi ki çilginlik sahip çikmis düzene, dogruya dogru derken egriye çikmis adin, degil mi ki kötüler kadi olmus yemen' e vazgeçtim bu dünyadan, dünyamdan geçtim ama, seni yalniz komak var, o koyuyor adama. ---------- Aşkın Kaç Beden Uzun zamandır yoksun Yoksun lu sabahlara uyanıyorum Aynı Bildiğin gibi Yeni bi şey yok Eski bi şey de yok Sen gibi.......... Bir ben kaldım O da... Ben miyim değilmiyim belli değil artık Arta kalan ne ki? Daha ne kadar özleyebilirim seni Şimdi yalvarsam geçmişime Bir gün daha yaşamak istesem misket oynadığım sokakta İlkokuldaki yerli malı haftasına katılsam? Bana 3 beden küçük gelir çocukluğum Sende öyle sevgilim Boşluğunu dolduramaz kimse demiştim giderken Gelme......... Sana bol gelicek artık bu aşk! |
Aldattılar ! Ümitlerimi hayallerimi Özlemlerimi düşlerimi, parca parca Kopardılar.! Sonra unutulduğuma inandım. Sevdiğimden ayırdılar.... |
Kuru Kırmızı Mektup aralıktı pencerem… geniş, dingin beyazın üzerinde, önce parlamasını gördüm gözlerim kamaştı biraz. sonra da kanatlarını, ışımaların arasında... acelesi vardı sanki ve her an düşecekmiş gibi uçuyordu, netleştiğinde bedeni… konduğunda elime, aralığından pencerenin.. yorgundu, buz tutmuştu tüyleri ve kirli kalıyordu kar..yanında. gözlerinde, kar topu oynayan çocukların coşkusu vardı ve kuru kırmızı bir gül taşıyordu gagasında….. al dercesine baktı… al, kayan yıldızların taşıdığı mektubu getirdim sana….. |
Artık Adın ihaneti çağrıştırıyor bana Ve tadın bir yılanın en öldürücü zehrini Söyle Şimdi hangi yüreğe saplıyorsun O acımasız hançerini? .. Bil ki Bundan böyle Yasaklanmış kitaplarım gibisin bana Yaklaşmam yasak Dokunmam yasak Ve ömrümce Sarılmam yasak sana!.. |
unuttun gittim “Sebebi yok Her şey bitti…” diyerek beni siyah beyaz hüzne gelin ettiğin o parkta menekşelerin güneşle raksettikleri turuncu gökyüzü altında menekşeye çalan travesti meleklerle gerdeğe giriyorum sana inat -meli -malılara inat şu an her şeyi sana tüm ç ı p l a k l ı ğ ı y l a s ö y l e y e b i l i r i m çı rıl çıp lak ruhumun üşümediği şu saniye u nut tum gitti her şeyi u nut tum git ti unuttum gittin yaşanmışlara yaşanamamışlara inat… |
Yalnizim Gecede Isiklar birer birer sönüp, Gece oldugunu fisildayinca kulaklarima, Içimde bir korku, Içimde bir yalnizlik baslar. Gözyaslarim yastigimi islattikça, Seni görürüm basucumda Içimde sevgi sevgiliyi arayinca Seni hissederim kalbimde. |
Vakit yine sen olduğunda, Sana sensizliği anlatacaktım. Sensizliği anlatacaktım sana, Ki, birden cümleler düğümlendi dilimde Usulca ve beynimi kemirerek, Sensizliği anlatacağım kelimeler tükendi bende. Bilsen neler söyleyecektim Sana sensizliğin ıstırap, Sensizliğin ölüm olduğunu gösterecektim. Ama dinlemedin Yitip gittin bakmadan gözlerime Anlasan, Sana sensizliğin nefessiz yanlarını bildirecektim. Kulaklarını duymamaya mühürledin, Duymamaya mühürledin haykırışlarımı, Ben sana, Sensizlikte güneşin doğmadığını anlatacaktım, Bir adım bile gelmedin oysa bana. Açsaydın kulaklarını sevgime, Seni ne çok sevdiğimi bilseydin, Sana sensizliği anlatacaktım, Beni bir kerecik dinleseydin. Bil ki sevdiğim; Sana sensizliği en iyi anlatacak olan benim. ve ben, Sensizim. |
görmedim seni aylar oldu aslında seni yüreciğimin ta derininde taşımak inan herşeye bedel aylar oldu görmedim seni ve daha aylar var ki göremeyeceğim dert etme sen yine yüreğim seninle görmedim seni aylar oldu sarı yaprakları koca sonbaharın bana seni anlatıyor gözlerimdeki seni yüreğimdeki seni o zaman salıveriyorum güvercin misali denize doğru süzülüyorsun arkanda beni bıraktığını ve el salladığımı ve ağladığımı bile görmeden kaçar gibi.. görmedim seni aylar oldu görmedim, yüreğim soldu görmedim, cesaretim bile kalmadı seni görmeye bir daha.. artık bir yabancı gibisin uzaklardan gelen ve yine uzaklara giden yollara sevdalı... aylar oldu görmedim seni denizler kabarmış gökler umutsuz kuşlar çok uzaklarda, son nefesi gülün kimin umrunda? görmedim seni aylar oldu yüreğim çrpınmada uçtu uçacak sen daha gelmeden daha doğmadan güneş uçtu uçacak yüreciğim görmedim seni aylar oldu üstüme üstüme geldi rüzgar.. aylar oldu görmedim seni seni görmedim dün gibi aklımda oysa sahipsiz ağlamalar, yakınmalar günler geceler sensiz geçen seni beklemeler camlarda umutlar, ışıklar yarınsız öyküler, şiirler yarım kalmış bekleyişler, özleyişler ağlayışlar sana hepsi sana... aylar oldu görmedim seni ama yüreğim hala aynı yangında bunların hepsi yüreğimden sana aylar oldu beni unutma unutma aylar oldu... |
| Saat: 16:07 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık