![]() |
Bakislardaki Veda Gülümseyisin müjdesi sandim baharin Umutlandim,mutluluga hazirlandim. Sözlerin oldu baslangici Gönlümdeki depremin,firtinanin. Yepyeni binalar yikildi Tüm güzelliklerin yerinde enkaz. Bahar geliyor,derken yine kis Bahardan geçtim gelmiyor yaz, Ve,gözlerinde hayirsiz bakis. |
Bir bedende iki candik Gozler baska gormez, ve yurek baska sevda bilmezdi Olurcesine Seviyorduk Bizi olum ayirir eller degil diyorduk Seni suramda hissediyordum Canimin caninda titreyen candin Donusu olmayan yollara dustuk yar Kadere hayir demek, yaziya cizgi cekmek yok artik Gec kaldik, kolay sandik, kaderi hesaba katmadik Su koskoca dunya'da bir biz vardik Simdiyse bir beni olduruyor ayrilik Keske zamani geriye almak, maziyi yok saymak mumkun olsaydi Coktan donmustum cocukluguma Icimdeki o kucucuk cocuga Bak simdi halime, aklar dustu saclarima Yillar degil beni beyazlara bogan Henuz aylar gecti beni yarim birakisindan Hergun bir tel sacimi cileme kurban veriyorum Ve hepsi beyazladigi zaman, anlaki ben oluyorum........... |
Mutluluğun Yerine Sen gelene kadar sevdiğim mutluluğun resmini çiziyordum seni görünce kaleme,fırçalara hatta tuale,boyalara kızdım..kızdım..kızdım.. niçin mi? senden, bir şeyler öğrenmedikleri için sevdiğim peki!! ben ne yaptım! mutluluğun yerine senin..senin..senin.. resmini çizdim. |
Bugun birkez daha anladim Seni delicesine ve olesiye sevmenin nekadar guzel oldugunu Sevmek bende bir tutku, sendeyse bir vazgecilmezmis Allahim onu sevmek ne guzelmis Yalan dunya, hayat da neyin nesiymis Olmek bile sevene viz gelirmis Olmeye bile raziyim inan, birtek sen benim ol yeter Yoklugun bana olum gelir, ayrilik ise olumdende beter Gun gelirde bu can bedenden ayrilirsa, belki ozaman bu yurek senden gecer Beyaz qüLüm... |
Mutluluk Açık Ara mutluluk açık ara bense arkasındayım vuslat dağlar ardında ben hep umutlardayım hayalle geçti ömrüm her şey sanki kördügüm rüya imiş gördügüm ben gerçek sanmaktayım istediğim çok mu zor bu aşk beni yoruyor hasretin kalbimde kor korkunç yangınlardayım bilsen bahtsızım öyle dermansızım derdime herkes murat üzere ben hep yalnızlıktayım uzatsan ellerini çeksen hasretten beni öyle özledim seni bitmez sevdalardayım |
Bir Demet Hüzün Bak; Bulutlar geziyor gökte, Rüzgarlar esiyor. Ben aci çeksem de Hayat devam ediyor. Sonu olmayacak gidisin Sevinçlerimin,gülüslerimin. Biliyorum,yansa da kalbim simdi Unutacagim,daha öncekiler gibi. Her alev söner,köz de kalmaz, Unutanlar elbet unutulur,aranmaz. Dönersen,arama maziyi, Bil ki; nehirler yukari akmaz. |
Çok Sevdiğim İçin Böyle Kır kalbimi bin parça, Al beni vur istersen kurşundan kurşuna. Üzsende ağlatsanda masumum, Bu başıma gelenler Çok Sevdiğim İçin Böyle...... Sil dilediğince gözyaşlarımı ne fayda ne özür'ki, Benim için kan ağlıyor yaptıkların sanmaki unutuluyor. Gözlerimin içine bak yüreğimdeki külleri bırak, Çok Sevdiğim İçin Mi? Böyle..... Unutursan acılarını sende acı verirsin, Aramışken gerçek sevgiyi bulmuşken yitirme seven erkeği. Zaman ve anılar senden hesap sorar, Dürüst sevilmek istiyorsan sende layık ol, Çok Sevdiğim İçin Mi? Böyle..... |
Gönül Limanlari Karanliklarin ortasinda bir kör isiga kanip, Çok limanlara yanastim, Limanlarin hepsi bostu. * * * Deniz fenerlerini yakip yakip kaçan güzel Bir gün ; bir deniz fenerini yaktiginda bir de bakacaksin ki ; çoktan gelmisim, kaçamayacaksin... * * * Hiç bir zaman bilemeyecegiz, Sen, benim fenerlerimi yakan misin? Ben, senin kaçip durdugun mu ? * * * Yine fenerleri yakanlar olacak, Yine kaçanlar, kovalayanlar. Biz gülümseyecegiz sadece, birlikte bir limandan... |
Mutluluk Gözlerinin Rengi Yaşayamadığım çocukluğum Gençliğimin baharında göz yaşlarımın yalnızlığı Sen ve sensizlik alevlerinin ardında Çığlıklarımda kalan son söz Seni unutmak basit değil Basit olan hiçbir duygu bana ait değil Aşk, mutluluğun gölgesi rüyaların sihiri Yaşamak değil nefes almak benimkisi Mutluluk gözlerinin rengi Alevlerde yanan ruhuma su ol yağmur ol Özümü sev melek ol cennet ol Ben yokum artık tükendim ben ol benim ol Günahlar gülümsüyor günahsızca Gölgen yavaş yavaş gelirken rüyalarıma İstediğimi ver bana acıt ruhumu acımasızca Yapraklar düşerken yenilir rüzgara Fırtına koparken rüzgar ağlar masumca Göz yaşlarım akar özüme Aşka can verirken gurursuzca Gökyüzünde kayboldu yıldızlar Her yağmurda filizlenir korkular Çocukluğum ve sen yaşayamadığım duygular Seni unutmak basit değil Basit olan hiçbir duygu bana ait değil Bana ait olmayan her duygu kadar benim ol. |
http://ozel.balca.net/resima/jpg/siir10159.jpg Yağmur ol, derinden ve sessiz yağ üstüme Serinliğin, bırak işlesin iliklerime Şarkılar biriksin ayaklarımın gölgesine Damla damla aksın coşkun denize Yüreğim yorgun umutlar biriktiriyor Bir gölge izliyor derinden ve sessiz Bulutlar ihanet safları kurmuş Ağıyor yeryüzüne, ıslanıyorum Aralıksız damlalar vuruyor yüzüme Kan revan gözlerim suda boğuluyor Sözler diziliyor boğazıma Susuyorum derinden ve sessiz Islıklar karşılıyor dönüşümü Rüzgârın savurduğu bulutlar gibi Savruluyorum şehirden şehire Şehirler, ıslak bir akşamda Yavru ceylanı bekleyen avcılar gibi Eller tetikte izleniyorum Yağmur yağıyor, ıslanıyorum dolu dolu Bir gölge izliyor derinden ve sessiz Ağlıyorum, ellerim başımda Ah deniz, bütün suç senin Unuttun beni bir sahilde Bir gölge izliyor derinden ve sessiz Islak bir yağmur zamanı Islanıyorum, damlalar vuruyor yüzüme Kan revan gözlerim suda boğuluyor. |
| Saat: 14:57 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık