![]() |
Aşk Daima Özgürdür Yavaş yavaş atacaksın adımını Yerini yapa yapa Uğruna ölecek kadar da seveceksin Tadını alacaksın yaşamın. Yıkılmayacak şekilde ayağını Çekeceksin diğer ayağının yanına Sözünü namus bileceksin, Korkularını yeneceksin Her gün doğumunda secdeye duracaksın. Aşk korkuya gelmez Korkuyla yaşanmaz bir arada Aşkı iyi bileceksin. Merdiven basamakları gibi Adım adım çıkacaksın Dik duvarlara tırmanırcasına Sağlam bir yüreğin Bükülmez bir bileğin olmalı, Zirveye ulaştıktan sonra Dünyaya ilan edeceksin. Kuru sözlerden sakınacaksın Herkesin kullandığı Günlük tutkuları yeneceksin. Kendinle başlayacaksın sevmeye Yaşamı, aşkı ölürcesine Kendine tapmadan Zamana yaymadan Eğri yanlarını da bileceksin. Aşk dediğin Kuru sözlere kanacak kadar Hayvani güdülerle bağlanmış değil Aşk, daima özgürdür... |
KARA GÜL.. İkimizde acemi birer aşıktık o zamanlar Sen yollarda eski bir aşka ağlıyordun Bense Kendimi usta sanıyordum bu işlerde Ve Yağmur gibi akıp giden yıllardan, Geriye ne kaldığını bilmiyordum seni tanıyana kadar... Ama farkındaydım yinede Ne zaman seninle olsam Tanıdık bir kuş cıvıltısıyla uyanırdım her sabah... Şimdiyse kırılgan mektuplar yazıyorum Hangi adrese göndereceğimi bile bilmeden Malumun olsun Ben sende ülkemi sevdim Hüzün dolu yağmurlarla taşan, Boynu bükük nehirleri Ben sende yolları sevdim Dallarına hiçbir kuşun konmaya bile yanaşmadığı ağaçlarla, Kaplı yolları İkimizde acemi birer aşıktık aslında Ne yapacağımızı bilmeden serseri dolaşırdık yollarda... Ben sende ülkemi sevdim Hüzün dolu yağmurları Mor kanatlı turnaları... Ben sende rüzgarı sevdim Alıp götüren yılları Saklı kalan umutları yar... Ben sende yolları sevdim Yüreğinden gelip geçen Sevda yüklü katarları... Ben sende seni sevdim Avuçlarken yüzümü Yahut dokunurken sessiz yar... Ne yeminler bozdum Geceler büyürken sensiz Ne yeminler bozdum Yıllar geçerken sitemsiz Ne yeminler bozdum Tarifi bile imkansız Senin için ey karagül... |
Özgürlük Yolcusu Hüküm giymiş bir atlı Sevda haykıran bir aşık Ve vatanı tutsak bir insan gibi Narin gecenin sessizliğinde Işıldayan gözlerinle Açıyor parlatıyorsun karanlıkları Keskin bakıyorsun oralara işte o zaman bütün kötü ve kötülükler çıkıyor günyüzüne Yenilmezlik sarmış bütün bedenini bu halinle yasak takmıyorsun Koşuyorsun koşuyorsun Çünkü umudu yüreğinde bilemişsin inancın tam, kavgaya göğüs germişsin Artık sen bir yolcusun Yolun uzun biraz da engebeli Fakat özgürlüğe gidenidir Koşuyor koşuyorsun Hadi sana uğurlar olsun be militan kardeş!! |
Gönlüm Leylası Şifası sensin derdimin,sevilmeden sevmenin Sayende öğrendim azabını,aşka düşmenin Ne var ki! gülü seven dikenine katlanırmış. Gönül tahtımın sultanısın,bundan var mı haberin? Kederliyim,gönlün anlamazsa garip halimden Saltanat tahtıma,lütfedipde gel bekletmeden. Nasıl sayarım yaşanmış,sensiz geçen günümü Terketme yalnızlığa ne olur seven gönlümü Lodosa tutulmuş gemiye döndürme ömrümü. Sevilmeden sevenler demek ki,çekermiş çile Istıraplı şu gönlüm nolurdu gelseydi dile. Riya bilmez gönlümde nedendir bu aşk yarası Islanmış gözlerin beklemeyle yoktur arası Beni sen mecnun ettin,sende ol gönlüm leylası. |
Nafile Yağmur yağıyor üzerime, Sırılsıklam oldum ben bu şehirde, Yağmur yağıyor, hala benim üzerime, Yürüyorum, saatlerce yürüyorum, ama Nafile gelmeyeceğini biliyorum, Bildiğim halde seni her gece bekliyorum, Bekliyorum ama gelmeyeceksin, sevgili… Ben bunu biliyorum… Sevgili… Ben seni seviyorum, Yağmur yağıyor üzerime Bu şehirde ben sadece ben ağlıyorum… |
AÇ GÖNLÜNÜ AÇ GÖNLÜNÜ BİR ÇİÇEK DOKUN DOKUNDURACAĞIM BAKARSIN KOKLARIM GEÇTİĞİN YERLERDEKİ GÜLLERİ KARI DELİP ÇIKAN ÇİÇEKLER SADECE BEYAZDIRLAR VE UZUN ÖMÜRLÜ OLMAZLAR |
Dağ Rüzgarı Kaderde senden ayrı düşmek de varmış Doğrusu bunu hiç düşünmemiştim... Seni tanımadan Hele seni böyle deli divane sevmeden Yalnızlık güzeldir diyordum Al başını, kaç bu şehirden Ufukta bir çizgi gibi gördüğün dağlara Rüzgarın iyot kokularını taşıdığı denizlere git Git gidebildiğin yere git diyordum Oysa ki, senden kaçılmazmış Yokluğuna birgün bile dayanılmazmış. Bilmiyordum... Yine de dayanmağa çalışıyorum işte Bir kır çiçeği koparıyorum gözlerine benzeyen Geçen bulutlara sesleniyorum ellerin diye Rüzgar güzel bir koku getirmişse Saçlarını okşayıp gelmiştir diyerek avunuyorum Yaşamak seninle bir başka zamanı Bir başka zamanda seni yaşamak Herşeyden önce sen Elbette sen Mutlaka sen İster uzaklarda ol İster yanıbaşımda dur Sen ol yeter ki bu zaman içinde Ben olmasam da olur Seni bir yumağa sarıyorum yıllardır Bitmiyorsun Çaresizliğim gün gibi aşikar Su olup çeşmelerden akan güzelliğin İnceliğin ışık ışık yüzüme vuran Sen güneş kadar sıcak Tabiat kadar gerçek Sen bahçelerde çiçekler açtıran Sudan, havadan, güneşten yüce varlık Sen, o tek sevgi içimde Sen görebildiğim tek aydınlık Bir nefes de benim için al Havasızlıktan öldürme beni Bulutlara, yıldızlara benim için de bak Susadım diyorsam Bir yudum su içmelisin Ben yorulduysam sen uyumalısın Ellerim sevilmek istiyor Saçlarım okşanmak istiyor Dudaklarım öpülmek istiyor Anlamalısın. Ağaçların yeşili kalmadı Gökyüzünün mavisi yok Bu dağlar o dağlar değil Rüzgarında kekik kokusu yok Kim bu çaresiz adam Bu kan çanağı gözler kimin Kaç gecedir uykusu yok Gündüzü yok Gecesi yok Yok Yok Anladım Sensiz yaşanmaz bu dünyada İmkanı yok. |
O masumiyet imrendirdi beni Kalbinde, gözlerinde ve ellerindeki... Bir taraftan kıskandım, öte taraftan üzüldüm... Yaşanacaklara vede tam varolduğnu sandığın Şişirme gerçeklere Körü körüne bağlanışına üzüldüm... Yüzündeki çizgiler belirmedi Ellerin dahi titremiyor bak... Oysa benim... Yurgunluğun verdiği olgunluk belki de Gıpta ettiğin şey Ama henüz çok erken... Çığlıkların bile suskunlaşmamışken Bu acelen niye Tahassür ettiğin doyumsama Karanlık tünelin ucunda Sana belli belirsiz göz kırpan O küçük fenerin solgun ışığı gibi Sen yaşamı keşfetmemişken Ölümü özümsüyorsun... |
Belki Bir Gün Hiç belli olmaz bir gün kader birleştirir bakarsın yollarımızı Umulmadık bir yerde yüz yüze geliriz seninle belki Gözlerine inanamayacaksın o büyük tesadüfe şaşırarak Oysa bu dünya düşünüldüğü kadar büyük değil ki..... Sakın o an sanma yoluna kırılmış bir kadeh olduğumu Yaşanan anıların mazideki bulanık düğümüdür gözlerimden akan Bir tükenmişliğim olacak bu sevdadan yana ağlamaklı Kadere küskünlüğümdür boynu bükük ardından bakan... Aldırma sakın sen bana geç git yanımdan gülümseyerek Sakın acıma hüzünlü yalnızlığıma istemem titremesin sesin Bakışlarımla yıllanmış bir sevgiyi getirirsem yılların ötesinden Bilki hala o ilk gün ki güzelliğinle çarpan şu kalbimdesin...... Hiç belli olmaz kader bu karşılaştırır bizi bir yerde Bir yerde göz göze geliriz seninle elbet bir gün belki Kaldığımız yerden başlarız bu sevdaya yeniden Dua ediyorum her an ikimizden birimiz ölmesin yeterki..... |
Utansın Sevdiyse kalbim seni,sucum ne benim Gecemde gündüzümde heran sen varsin... Bir nefes bir günes gibi dogdun icime Sevmek yalan diyen diller UTANSIN..... Ölümde olsa cezasi hep sevecegim seni Fakat sen benden cok uzaktasin Daglar tepeler engeliyor sana gelmemi Bizi kavusturmayan yollar UTANSIN..... Sen tatmadigim öyle bir asksin ki Senden uzaklarda birgün girirsem mezara Bensiz yalniz kalirsan su yalan dünyada Beni senisiz koynuna alan toprak UTANSIN.... Sorma bana tek kelime anla halimden Atma beni karanliga sen tut elimden Sensiz bu dünyayi ne yapayim ben Bu ayriligi yaratanlar UTANSIN.... Birgün sensiz bir kösede cürür gidersem Benim icin yalniz dünyada sen vardin Kader kavusturmadan ayirdi bizi O kötü kaderi.... O kötü yaziyi yazan eller UTANSIN..... |
| Saat: 11:30 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık