![]() |
Ay ışığı Ay ışığı hem sevindim hem üzüldüm demek ki gelenler varken gidenler de var düşleri yıldız çalanlar geceleri hüzün tutmuş ay ışığı merhaba ya da hoşcakal demek var nasıl desem şimdi ay gün eşim olurdu akşamlarda kızlar koşuşurdu evlerine ikindi karayı selamlar çoktan geçti tren hey çocuklar çocuklar bakmayın onlara çelik çomak bilmezler al satarım bal satarım ama he man uykuları alacak Ben tüm servetini Düşkünler yurdunda satarım Ama bir Ebuzer olamadım Görmedim gençliğimin Yusuf’unda Züheyla’ yı |
Narin Yüreğim Aşkınla çarpar narin yüreğim Bir kere olsun seni göreyim Dinmiyor sana olan hasretim Tarifsiz duygular içindeyim Gün geçmiyor seni anmadığım Boşuna mıydı yalvarmalarım Hiç mi yok kıymeti aşkımızın Kayboldum içinde yalnızlığın Beraber o gezdiğimiz yerler Birlikte kurduğumuz hayaller Karşılıklı verdiğimiz sözler Artık hepsi şimdi mazideler Bir bahar günü beni terk ettin Ayrılmamıza sen tek sebeptin Hani ömür boyu sevecektin Gönlünü aşkını verecektin Gün geçmiyor seni anmadığım Boşuna mıydı yalvarmalarım Hiç mi yok kıymeti aşkımızın Kayboldum içinde yalnızlığın. |
Her şeyim her şeyim ama önce yaprakların döşediği kentin sokaklarının ıslak ve biraz serin sokakların bir kenarında bil bakalım ne buldum tatlı bir tebessümün ardından günaydın,günaydın sabah diyen bir kardelen ne tuhaf kışa giderken bakışa giderken akışa giderken günaydın kardelen günaydın sabah |
Nasıl Ayrılınır Ki gönül bu aşk bu sen sen ben sen ayrılamayız... |
Bu kaçıncı bekleyiş seni bu kaçıncı yalvarış, Ben belki başkayım ,sen belki bir aşkın koynunda.. Ah!derin yaralar var yıllarımda izi silinmedik İşte yine yalnızlığın koyu gölgesinde dinlenircesine hayatı bekliyorum...... Avuçlarımda mavi bir yelkenli Gözlerimde pembe bir ufuk Tenimde sarı bir sonbahar hüznü Bu kaçıncı iç çekiş.. Sarhoşluğundayım karanlığın hüküm giymişim ömür boyu sana Ne çare hükümsüzüm..! Ellerimde beyaz bir geminin dümeni rotası sen.. Bu kaçıncı yalanlar duyduğum Bu kaçıncı firarlar.. Ben belki başkayım ,sen belki başka bir aşkın koynunda.. Bu kaçıncı zulüm bana ettiğin Bu kaçıncı bırakışlar Ah!artık bedenim acımıyor,hiç bir şey acıtmıyor.. Artık sevgim bile yetmiyor.. adına sevgi dediğim... Sonun başındayım ,belki gidemediğim Bu kaçıncı... bu kaçıncı......... |
Bilmezdim Sevgininde Bir Rengi Olduğunu An olur, deli sevdamın suskunluğunu yüklenirim bir başıma. An olur, buluşur yüreklerimiz en masum sevda yollarında. Umut ki, bitivermiş daha yolun en başında... Ne yolumdasın ne yolsun sen bana... Bilmezdim ışıksız yollarda umuda kavuşmanın yorgunluğunu, Bilmezdim, umudun bir rengininde siyah olduğunu. http://www.yazgulu.com/karisik/pinkrosesbullet.jpg Gece olur, en parlak yıldıza takılır dalar gözlerim... Gece olur, aniden kayar gider yokluğuna yıldızım. Gölgen ki, düşüvermiş kalbime.. Ne yakınsın ne uzaksın sen bana. Bilmezdim hayalinin aynalarda da konuştuğunu... Bilmezdim, gözlerinin gökyüzünde de durduğunu. http://www.yazgulu.com/karisik/pinkrosesbullet.jpg Gün olur, buz dağından kopan bir buz parçası kadar soğuk, Gün olur, ısıtır evrenimi güneşimin içime çizdiği ufuk... Sevgin ki, yakıvermiş ateşiyle, Ne sıcaksın ne soğuksun sen bana.. Bilmezdim sevginin de ateşten bir gül olduğunu.. Bilmezdim, gökkuşağınında çiçek gibi solduğunu. http://www.yazgulu.com/karisik/pinkrosesbullet.jpg Mevsim olur, damarlarımda dolaşan kan cehennem sıcağında kavrulur. Mevsim olur, yüreğimde kopan fırtınalar kızgın çöllere savrulur. Şefkatin ki, sarıvermiş ruhumu... Ne ellerindeyim ne ellerimdesin sen bana Bilmezdim yağmurun suyuda hasretiyle kuruttuğunu, Bilmezdim, çölde gezinen yaralı bir ceylanı yüreğinden vurduğunu... http://www.yazgulu.com/karisik/pinkrosesbullet.jpg Neşe olur kahkahalarla ağladığıma güler geçerim... Neşe olur, mutluluğu martıların sesinden dinlerim. Gülümseyiş ki, dönüvermiş hıçkırığa içimde... Ne yalansın ne doğrusun sen bana... Bilmezdim bir gülümseyişin kadehlerde gözyaşı sunduğunu. Bilmezdim, dudaklar gülümserken yüreğe kan dolduğunu. http://www.yazgulu.com/karisik/pinkrosesbullet.jpg Son olur, ayrılık heceleri bir bir kıyıya vurur... Son olur, sözler biter şiirler nağme nağme konuşur. Adın ki şiir oluvermiş dudaklarımda, Ne aşkımsın ne canımsın sen bana. Bilmezdim her aldığım nefeste ölümü soluduğumu, Bilmezdim, canımsın dediğim minik kuşumun kafesinden kanatsız uçtuğunu... |
Nasıl Bir Sevdaysa Ay çok mu gecikti neredeyse çıkar sen yalnızlığıma varır varmaz az sonra yağmuru durduracaklar rüzgârı değiştirdim ustura ağzı poyraz. Yok canım yıldızları unutmadık mutlaka yerlerinde bulunacaklar kenarı yaldızlı mavi bir karanlık sütlü çıplaklığını örtecek kadar. Senin için olduğu asla bilinmeyecek yapraklarını birden dökecek dutlar şafak sökerken sekiz on kadar şimşek balkonda işlemeli müstesna bulutlar. Ayak bastığın an şehir de değişebilir yoksa Moskova mı belki Berlin belki Dakar belki 30'lardan mehtap yorgunu İzmir körfez'de şerefine donatılmış vapurlar. Nerede ne zaman kaç kere yaşadık nasıl bir sevdaysa eskitememiş yıllar bitirdiğimiz her şeye yeniden başladık dudaklarımızda birbirimizden mısralar. |
Elimde kaldı umutlarım Her sabah hüzünle karışı bir umut var içimde. Sensizliğin hüznünü, yeni bir günün seni getirmesi umuduyla bastırıyorum. Her doğan gün yeni bir umut, yeni bir arayış benim için. Belki sana kavuşacağım ana bir gün daha yaklaşıyorum, bugün değilse yarın... Kim bilir belki de yanlızca kendimi avutuyorum. Gittiğinden beri hep yanlızlık şiirlerine takılır gözüm. Bir başıma değilim, sensizlikten yanlızım. Terk edilip gitmek en çok nasıl koyar insana bir ben bilirim. Gitmelerin, gidenlerin arkalarında bıraktığı çaresizlikleri, en koyu özlemleri... Senin gidişin de ateş gibi çöktü yüreğime. Hiç bir yağmur yetmedi içimdeki hasret ateşi küllendirmeye. Hiçbir sevgi yetmedi senin özlemini gidermeye. Ben her sabah beni sana götürecek yollarda yürüdüm, Senin duyacağın sarkıları söyledim yanlızca. Ve gelmeyişinin her akşamında aslında doğduğunu hiç anlamadığım güneşle Beraber ben de battım bir kez daha... Geceleri hep uyudum, uyudum; Gün boyu hasretini rüyalarımda biraz olsun giderebilmek için. Her şeye iyi gelen, yaraları iyileştiren zaman hiç bu kadar acıtmamıştı yüreğimi. Bin bir umutla sarıldığım sabahlar artık hiç doğmaz oldu. Benim günün de gecem de karanlık şimdi. Ne ay uğruyor gecelerime, ne sana benzettiğim yıldızlar parlıyor. Elimde kaldı umutlarım... Sensizlik öyle kötü bir yara oldu ki artık, içimde öyle bir yara açtın ki, bir gün Olurda geri dönersen kendi yaptığın boşluğa sende yetmeyeceksin. Orası hep bomboş, paramparça kalacak. Büsbütün cam kırıklarıyla kaplı kalbim. Ne zaman seni düşünsem, seni hatırlatacak en ufak bir görsem o kıraklarla dolu Yerim batmaya başlıyor yüreğime. Artık sabahları yanlızca hüzünle uyanıyorum. Hiçbir şey beklemiyorum günden, seni bile... Varlığında sensizliği yaşamaktansa içimdeki boşluklarla kırıklarla, boş umutlarımla Sensizken alışırım, alışmaya çalışırım yokluğuna... |
Ayrılmak Ayrılmak hiç birleşmemek üzere Doğru kalmak namuslu Sonra kirlenmez ruhumuz ve bedenimiz Gizli kaçamak buluşmalarda |
RESİM. Bir Sevdaydı Beni Bağladı Resmine. Bir Ateş Düşürdün Yanan Yüreğime. Hayal Kurmuştuk Gelecekte Seninle. Resmine Bakıp Her Gün Kahır Oluyorum. Beni Taşa Vurdular Dost Bildiklerim. Asi Ettiler Beni Gül Verdiklerim. Mezara Koydular Canım Dediklerim. Resmine Bakıp Her Gün Yok Oluyorum. Neyler Halimi Anlamadı Sevdiğim. Hiçe Saydı Onun İçin Yanan Kalbim. İntikam Ateşi Sardı Bu Benliğim. Resmine Bakıp Her Gün Suskun Kalıyorum. Odamdı Her Gün Resminle Aydınlandı. Yüreğim Her Gün İsminle Neşelendi. Gözlerim Hep Senin Öfkenle Karardı. Resmine Bakıp Her Gün Düşünüyorum. Rakı Şişemde Her Gece Balık Oldun. Gülen Her İnsana Karşı Öfkem Oldun. Yaktığım Sigaranın Zehiri Oldun. Resmine Bakıp Her Gün Yok Oluyorum. |
| Saat: 12:36 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık