![]() |
Bak Bak Ben bir zamanlar bir kız sevdim Adıyaman da Adıyaman bir kız sevdim Nemrut dağında eski bir resimdir şimdi yaşam yeni bir iklim gözlerinde durulur acı çekmiş anaların ağıtları Erzurum’da bir yaşlı dedenin Oğul diyen nasihatleri vardır ne feda ol ne fedai unut gitsin tutulmamış sözleri unut gitsin seni kağnı arabalarında bıraktım ben Mardin’de Deyr'ul umur kilisesinde kuytu bir köşede sakladım hazinelerimi eski zaman sevdalarını hiç unutmadım bazen sevdiler sevmedim, bazen sevdim sevmediler hey gidi hey! eski bir paydır yaşam Muğla’da Bafa gölüdür kutsallarım ne girilir,ne yüzülür kayıklara kalır sevdalar deniz, deniz bir tutkudur göller tutamaz beni ben bir zamanlar bir korsandım gemileri batıran toplarım vardı benim için bir kraliçe kendini öldürdü sonu faili meçhul!!!!! |
Herşey Sende Gizli Herşey Sende Gizli Yerin seni çektiği kadar ağırsın Kanatların çırpındığı kadar hafif.. Kalbinin attığı kadar canlısın Gözlerinin uzağı gördüğü kadar genç... Sevdiklerin kadar iyisin Nefret ettiklerin kadar kötü.. Ne renk olursa olsun kaşın gözün Karşındakinin gördüğüdür rengin.. Yaşadıklarını kar sayma: Yaşadığın kadar yakınsın sonuna; Ne kadar yaşarsan yaşa, Sevdiğin kadardır ömrün.. Gülebildiğin kadar mutlusun Üzülme bil ki ağladığın kadar güleceksin Sakın bitti sanma her şeyi, Sevdiğin kadar sevileceksin. Güneşin doğusundadır doğanın sana verdiği değer Ve karşındakine değer verdiğin kadar insansın Bir gün yalan söyleyeceksen eğer Bırak karşındaki sana güvendiği kadar inansın. Ay ışığındadır sevgiliye duyulan hasret Ve sevgiline hasret kaldığın kadar ona yakınsın Unutma yağmurun yağdığı kadar ıslaksın Güneşin seni ısıttığı kadar sıcak. Kendini yalnız hissetiğin kadar yalnızsın Ve güçlü hissettiğin kadar güçlü. Kendini güzel hissettiğin kadar üzelsin.. İşte budur hayat! İşte budur yaşamak bunu hatırladığın kadar yaşarsın Bunu unuttuğunda aldığın her nefes kadar üşürsün Ve karşındakini unuttuğun kadar çabuk unutulursun Çiçek sulandığı kadar güzeldir Kuşlar ötebildiği kadar sevimli Bebek ağladığı kadar bebektir Ve herşeyi öğrendiğin kadar bilirsin bunu da ögren, Sevdiğin kadar sevilirsin… |
İSTANBUL’UN OLAYIM SENİN Akdeniz’in olsam diyorum Kumsalımda yürüsen Çıplak ayak izlerin mühür vursa yüreğime Sonra… Toroslar’ın olsam diyorum Saçların rüzgarımda dağılsın son teline kadar… İstanbul’un olsam diyorum Sevdayı bende gör Vuslatı bende yaşa Kör hasreti bende tat en acısından Kızılırmak ın olsam Vazgeçtim olmayayım Şimdi ağlama dayanamam göz yaşlarına Senin Türkiye’n olayım Konya’n ,Sivas’ın olayım En çok da İstanbul’un olayım İçinde kaybolayım |
Beklemek Beklemek hazan mevsiminde seni Nefes alır gibi almak nefesini sararan yapraklarla sararmak türkü tadında yaşayamamak şiir yazmak gibi her zaman olağandışı insan birilerine aşık olur yada bir şeyleri aşk düzeyinde sever elde eder yada kaybeder sen hüzünlü yaşamlardan doğan birgün züheylaya kavuşursun & ağlamak güzel şeydir,duygusal olmak ama hüzün de doğal yani sevmeli hissetmeli. Etrafındaki güzelliklere gülümsemeyen ya da en azından ömründe aşık olmamış insanın vay haline sevdiğinde şunu bilmelisin aşk şarabı ölümsüzüzlüktür.Ben burada bu şarabın tadından bunca gündür yoksunken, sana ne oluyor da tebessümlerinden bir demet göndermiyorsunsen baharsın/çiğdemsin ve bahar ömrümün en güzel ve kadim aşkıydı papatyalar, çiğdemler, nergisler sende bulurdu güneşini şimdi kalan o günlerden çaldığım, bir avuç dolusu güneşi gögsünün üstüne koyman ve sıcağın sıcağını hissetmeni istiyorum mutluluk senin olsun |
Ben seni hiç sevmedim ki Yorgun akşamlarda söylediğimiz şarkıları sevdim Bir çiçeği sevmeni bir güle benzemeni sevdim Bir de yıldızları sevdim Eylül akşamlarında gelip gözlerinde durdular Ben seni hiç sevmedim ki Beni yola koyduğunda ayrılmayı sevdim Kurşunları sevdim beni vurduğunda Ağlamayı sevdim unuttuğunda Yalnız olduğumu anladığım da Ayakta kalmamı sevdim Yıkılmamı sevdim seni her hatırladığımda Ekmeği sever gibi sevdim sensizliği Su gibi özledim temmuz güneşinde sesini İkindide yağmur gibi Geceleyin rüzgar gibi sevdim seni sevdiğimi Ben seni hiç sevmedim ki Kuşlara şarkılar öğretmeni sevdim Menekşeyle konuşmanı Nisana hatırlatmanı Baharın bir adının da yalnızlık olmadığını Düştüğüm zaman kanayan yanlarımı Ve tuhaflığımı üşüdüğüm zaman Sakız satan çocukları Yeni çıkan şarkıları Her kaybettiğinde kazanan yanlarını sevdim Denize düşmüş gül gibi düştüm ateşe Ben yangını sevdim Yandığım zaman böyle işte Ben seni hiç sevmedim ki Bir gece bir ceylan indi dağdan kalbine Bir gece bir şiir kibrit alevinde Alemin ortasında kimsesizliğin sesinde Buğusunda sabahın Acımasızlığında bir ahın Ağlayan yüzünde isanın Ferahlatan gücüyle duanın Korkutan yanıyla narın İncirin zeytinin ve kalbin üstüne Gülün üstüne Tutunduğum umudun üstüne Korkunun üstüne Senin üstüne Hepsinin üstüne Ben seni hiç sevmedim ki Gittiğin zaman Gitmeni sevdim Evreni sevdim geldiğin zaman Kalmanı SEVMEDİM Ürküyordum sana alışmaktan YİNE DE sevdim gülümsemeyi Mendilimi sallarken seni götüren trenin arkasından Kırlara ilk kar düştüğü zaman Ölümün ne güzel olduğunu sevdim SENİ İÇİMDE ÖLDÜRDÜĞÜM ZAMAN Her kaybettiğinde kazanan yanlarını sevdim Denize düşmüş gül gibi düştüm ateşe Ben yangını sevdim Yandığım zaman böyle işte Ben seni hiç sevmedim ki Ben sevdim mi ADAM GİBİ SEVERİM |
Beni gör Beni gör,duy alma başını ellerinin arasına gözle! bak durgundur nehirler sensiz geçen zaman amansız ama yoksul biri köyün içimizde bıraktığı çocuklar yetimdir ve anneler sağırmaktadır ince kıvamlı sütlerini ölümdür yatsı ve yaşamaktır kavgamız!! |
SENİ YALNIZLIĞIMDA TANIMIŞTIM Beklediğin sabahlarda Güneşi görüyormusun... Seni yalnızlığımda tanımıştım Güller seninle açmış Yapraklar seninle yeşermişti Sanki yaşam bozkırların ıssızlığında Denizlere boğulmuş Milat’ı yaşatıyordu Milattan Öncesi yoktu.. Saniyeler dakikalara Saatler yıllara dönüştü Bir gün İstanbul’un orta yerinde Önce yağmur, Sonra kara dönüşen bulutlar Baharı beklemeden Sel olup götürdü seni Bunu istemiştin... Şimdi kimbilir neredesin Beklediğin sabahlarda Güneşi görüyormusun... Aklına geliyorsam, Boğazındaki düğüm Gözlerinden yaş olup akıyor mu... Yoksa yanağıma düşen damlalar senden mi Senmisin gecelerimi bölen Düşlerimdeki gölge Ayakseslerindeki heyecan Mesaj senden mi diye telefonuma Koşuştuğum... Yaşanan iyiler Yaşanan kötüler Ve devam eden zaman Bazen ayrılıkların Bazen mutlulukların zinciri... Keşke paylaşmayı bilseydik. |
Özleyeceksin biliyorum,sesimi, yazdıklarımı,kızgınlıklarımı bile özleyeceksin,biliyorum. Ne diyebilirsin ki? Söylediklerin yaptiklarin affettirir mi seni? Yoksa "duymak istediğim buydu" demenin zafer olduğunu mu sanıyorsun?Hayır,ben öyle bir zaferi hiç yaşamadım. Gidenler kazananlar değildir unutma..Suçlu aramak boşuna, ne sen, ne de ben. Bu kez suçlu yok , sadece koca bir 'SON' var. |
Ah bebeğim, ah... Kekremsi bir tadı vardır gözyaşının Dudaklarına sızınca farkedersin İçindeki vurgun aşklar mezarlığında Ayrılık, ölümden üste yazılınca Gideni durdurmaya yetişmez sesin Bir inme gibi dolaşır bedeninde pimanlıklar Neylersin... Biz zaten hiçbir sinemaya tam vaktinde yetişemedik Bütün vapurlar bizden önce kalkmıştı Ve bütün biletler biz gelmeden satılmıştı Boşuna telaşlarda yorduk günlerimizi Oysa Nuh'un Gemisi'nde bile, bize yer kalmamıştı Ve hiçbir mutluluğa adımız kaydolmamıştı Neylersin... Biz bu aşkı sürdüremezdik, inan sürdüremezdik Kalbimiz bu heyecana müsait değildi Bize hep acılar kaldı Bize hep yağmur Unutmasan bile artık unutur gibi yapacaksın Ve buruşturup buruşturup attığım kağıtlarda Hiç bitiremediğim bir şiir olarak kalacaksın. |
Alın Yazısı Dedim Çektim… Alın yazısı dedim çektim… Yalnızlığı mesken bildim Derdimi paylaştım acımı bölüştüm Yine de dost olamadım hasretinle.. Kara kara günler geçti yokluğunda Olsun dedim göğüs gerdim Şükrettim yanımda olmasan bile Sevdim dedim yine çektim.. Şimdi dar gelir oldu odalar Sensizken boğar beni anılar Hatırladıkça içim yanar Sevdamdır dedim sustum çektim.. Gözlerime miller çekti hatıraların Resimlerin başucumda Yanı başımda yine mektupların.. Okudum okudum okudukça ağladım Birtanemdir dedim yine çektim.. Daralır oldu ruhum sensiz İsyan etti ellerim Şimdi bomboş kimsesiz Ya haber yolla ya kendin gel Diye diye avundum olur dedim çektim.. Çektikçe bindi yükler omzuma Bastıkça bastı sensizlik damarıma Üşüdüm üşüdüm buz gibi yokluğunda Üşüdüm de gelirsin diye diye Ayrılığı bir nefeste sineme çektim… ..........Sihem Tachouli........... |
| Saat: 14:57 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık