![]() |
ASIK OLMAK Asik olmak, yalanmis dediler, hayir dedim, nerden biliyorsun diye sordular, Asigim ondan dedim, Anlat dediler, nasil bir duygudur. gözlerine bakinca kalbin tutusur, her an her dakika aklinda olur nerde nasil diye düsünür durur, sevdigini söyleyemedikce kalbin durur, kendini yiyip bitirirsin, dudaklarin dudaklarina deysin, Sarilip hic birakmamak istersin, kalbin onun icin atar ve her atisda sevdan büyür, SEVIYORUM diye bagirmak istersin, Yapamasin korkarsin, hayaler kurarsin, ..::|SEVIP DE SEVILDIYINI BILMEMEK NE ACI BIRSEY OZAMAN ANLARSIN !!!|::.. |
yaralarımdan çiçekler, ilk yardım geceler biraz da ve yangında kurtarılması imkansız acılar bırakıyorum... seni özümün gizinde saklıyorum... bütün aşklarımın izlerini sayıklayarak ve aldatarak tüm sevdiklerimi, sana cinayetimin ipuçlarını bırakıyorum... vasiyeti olmayan ölüler ülkesinden (türkülerin sırtındaki muamma!) yazık bir nakarat bırakıyorum sana "ben sana gülüm demem gülün ömrü az olur" öç biter, biter şarkı, yaz olur... |
Cok Seviyorum seni inan Unuttuklarini animsa, kayip ettiysen ara, özlediysen git bul, kirdiysan af dile, kirildiysan af et, seviyorsan SÖYLE, seviliyorsan KIYMETINI BIL cünki yasam cok kisa dediler. Sordum Sevip söyliemiyorum dedim? Söyle dediler. Ama su yanip tutusan gönlüm söyliyemedi o 2 kelimeyi. SENI SEVIYORUM diyemedi, korkuyorum hayir dersin diye, hayir diyip gidersin diye, |
Bursa’da zaman Bursa da zaman Ve biz Tophane yamaçlarında Otururken akşamları Bir bardak çay Kül tablası ve sigara Tutkun gönü llerimizin arkadaşları İstemez misin dostum Elin omuzun da sevgilinin Yürümek olanca ağırlığıyla adımları Altıparmakta akşamları Sevmek imiş bu akşamların hikayesi Hikayesi ne kadar zormuş Işıkları yandı sebil cafe’nin Bir kadın sesi uzaktan Öptüm öptüm y anaklarından der Geç vakittir dostum Biz sevdamızı Ne kederde ne meyhanede demleriz İsyanda basmayız damarlarımıza Bilir misinki bir renk, bir çizgi, bir uyum İsteriz akşamlarımıza |
Heyecan Senden ayrilali uzun zaman olmustu. Gidisinle gönlümden bir seyler kopmustu. Heyecanim sönmüs ve bedenim solmustu. Özlemimden feryatlar gözlerimde cosmustu. Uzaklarda yapamamis, oralara alisamamissin. Bu yüzden olsa gerek, mektup da yazamamissin. Her gün resmime bakip, bagrina basacaktin. Peki yillar sonra beni neden hatirlayamadin? Simdi anladim, hangimiz can hangimiz canan. Sen islak dudaklarimda kalmis bir heyecan. Tükenen ümitlerime ve gönlümün çilesine olamazsin derman. Sen aslini yitirmissin, ne çare ki sende olmussun virân. |
Aşkın Öteki Adıdır Ölmek Aşkın öteki adıdır ölmek Çeker çilesini yalnızlığın Sevdanın buğusunda yanar Kor ateşlerde közlenerek. Dalıp gider uzaklara bazen Doğan günden medet umar Sevgili gelecek gibi.. Rüzgarla selam gönderir Hasretini dokundurmak için Bulut olur, yağmur olur Yağar ovalara öbeklenerek. Aşkın öteki adıdır ölmek Yalnız akşamlarında ağıt Özlem, gözyaşı.. Bir şişe şarap Leblebi çekirdek Sızar kalır masalarda Ufaktan demlenerek. Alıp başını gitmek ister bazen Karlı dağlara Unutabilirmiyim diye Gittikçe çöker hasret Düğüm düğüm olur boğazında Bir sızı olur oturur Yüreğine çöreklenerek. Yırtar geceyi sesi Seslenir ovalara! Seni seviyorum, seni seviyorum!!! Bekle geliyorum!!! Diye yüreklenerek... |
Bu Gidiş, Öylesine Bir Gidiş Değil kelimeler düğümlenir yüreğinde, ellerin koynunda kalakalırsın, ağlarsın... bu nasıl bir acı, birgün gelir sen de anlarsın. bu düş senin bildiğin gibi değil. ve bu gidiş, öylesine bir gidiş değil... ağartır saçlarını, hasret yüklü akşamlar, her köşesinde gizler onu sokaklar. kaçarsın. iklim iklim dolaşırsın, bir kırık kanatla. bilmezsin oysa, yüreğindedir aradığın sevda. bu düş senin bildiğin gibi değil. ve bu gidiş, öylesine bir gidiş değil... memleketler bilirsin, toprağı gül kokan, bir ana bırakırsın, yokluğunda ağlayan. anlayamazsın. şimdi sen evlat tadındasın. henüz sevdanın pembe hülyalarındasın. bu düş senin bildiğin gibi değil. ve bu gidiş, öylesine bir gidiş değil... bir eylül sabahı, kapanır ayaklarına ümitsizlik ağustos çalmıştır herşeyini. ağlarsın... mevsim mevsim erirsin. vedasız çekip gitmiş olsan da, sen bu şiirin en güzel kafiyesisin. bu düş senin bildiğin gibi değil. ve bu gidiş, öylesine bir gidiş değil... |
Ah ile Vah ile "Üzülme bu kadar, sil gözyaşlarını" diyorsunuz. İnanın ki beni hiç ama hiç anlamıyorsunuz. Biliniz ki bana çok haksızlık ediyorsunuz. Sizin de başınıza geleceğini bilmiyor musunuz? Neydi, neydi o güzel günler, bir zamanlar, Kovalardı birbirini hep o güzel kahkahalar. Ah nerede, nerede o canım güzel kadınlar, Hepsi birden neden, nasıl yok oldular, Dün, "Necdetciğim ne olur gitme," diyenler, "Doymadım sana kal biraz daha," diye inleyenler, Neredeler şimdi, söyleyin ne olur neredeler ? Çoğu yok olup gitti.Belki de beni orada beklerler. Kulağımdan çıkmayan "Canım, cicim" ler yok oldular, Hepside kopkoyu zifiri karanlıklara boğuldular. Beni yaşarken karanlıklarda bırakarak ayrıldılar. Aldı şimdi onların yerini "Ah ile Vah" lar. Pişmanlıkla siz de kafanızı taştan taşa vurursanız, Beni hatırlayıp kendi derdinize çare arayınız. Onun için ne olur beni anlayıp alaya almayınız, Benim yerimde siz olsanız, ağlamayıpta ne yapardınız ? |
Ey Dost Dost Kaybolduğun zamanlardı Seni hatırlatan Dağlar dolusu beyaz koyunlar vardı Kavuştuğum yollarda .. Yemyeşil vadiler ardında Kertil çam ormanları Sındırgı,alayaka köyünde İhanete el vermiş eskilerde Kelebeklerin, bir de papatyaların Yani başında olduğu zamanlardı .. Denizlerde ve yollarda kıvrıldığım tam beş saat sonrasında güller derdim yaslı bayırlarda belki bir rüya gerçekleşecek diye .. & ey dost ! günler sonra hatırlanmak! Yakin dost bana o kadar yakınsın ki yusufun kuyuda duyduğu sevinci bağrımda beslersin ateş yanar .. çağırırım bircan seni susuzluk tenimde ter bırakmadı yüreğimin kerbelası! Kanar şehitler hüznümden Narın bin kat, akar gider Seherde atan şafaklarım Kimbilir ne zaman şenlenir & Melekleri taşır da yüreğin Matemimi taşımaz mı & ey dost gör mahcubiyetimin masumiyetini eski bir mescid kubbesi altında .. Ey aşkın yücesi ! Gönlümün dualarını duy muharrem ayında ! bu gün, ey simav ! kıblemin tarafı içinde sakladığın binler balık misali al beni bakarsın bir serin su dindirir ateşleri, yok olup giden bir bedeni ilahi! |
Zamansız Hasretimin Şiiri Gitme Kal Diyemem Bilirim Hasrettir Benim Sana Olduğum Kadar Ailen Yeni Başladı Sana Olan Hasretim Yokluğuna Alışmak Zor Seninle Başlamadım Ama Seninle Bitiriyorum İki yılımı Burada Her şey Sahteydi Ama Ben Ve Sana Olan Sevgim Gerçek Lakin Gerçeklerinde Bir Sonu Vardı Ve Son İstemesekte Geldi Seni Ve Sensizliği Kalbime Gömüyorum Sen Yanımda Yokken elim Hep Kalbimde Olacak Ve Kalbim Her Zaman Senin Hasretini Atacak Her Atış Koyacak Biliyorum Hasretine Dayanamaz atlar Gelirim Sana Çekik Gözlüm Yüzünü Bir Dakka Görsem Sesini Bir An duysam Bana Yeter Yıllar Yılı Seni Unutmayı Düşünmedim Düşünemem Gözüm Görmese de Kulaklarım duymasa da Kalbim Durana Dek Seni Atacak Sen Güllerin En Güzeli Tanıdığım Sen En Güzel Dost Bildiğim Hiçbir Zaman Unutmadım Unutamam Seni Ve Gülüşünü Sevdiğim |
| Saat: 14:57 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık