MsXLabs

MsXLabs (https://www.msxlabs.org/forum/)
-   Genel Mesajlar (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/)
-   -   Şiir Nehri -1- [Arşiv] (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/333-siir-nehri-1-arsiv.html)

ahmetseydi 27 Ağustos 2006 00:58

ASIK OLMAK

Asik olmak,
yalanmis dediler,
hayir dedim,
nerden biliyorsun diye sordular,
Asigim ondan dedim,
Anlat dediler,
nasil bir duygudur.
gözlerine bakinca kalbin tutusur,
her an her dakika aklinda olur
nerde nasil diye düsünür durur,
sevdigini söyleyemedikce kalbin durur,
kendini yiyip bitirirsin,
dudaklarin dudaklarina deysin,
Sarilip hic birakmamak istersin,
kalbin onun icin atar
ve her atisda sevdan büyür,

SEVIYORUM diye bagirmak istersin,
Yapamasin korkarsin,
hayaler kurarsin,

..::|SEVIP DE SEVILDIYINI BILMEMEK NE ACI BIRSEY OZAMAN ANLARSIN !!!|::..


Mystic@L 27 Ağustos 2006 01:03

yaralarımdan çiçekler,
ilk yardım geceler biraz da
ve yangında kurtarılması imkansız acılar
bırakıyorum...

seni özümün gizinde saklıyorum...
bütün aşklarımın izlerini sayıklayarak
ve aldatarak tüm sevdiklerimi,

sana
cinayetimin ipuçlarını bırakıyorum...
vasiyeti olmayan ölüler ülkesinden
(türkülerin sırtındaki muamma!)
yazık bir nakarat bırakıyorum sana

"ben sana gülüm demem
gülün ömrü az olur"

öç biter,
biter şarkı,

yaz olur...


ahmetseydi 27 Ağustos 2006 01:04

Cok Seviyorum seni inan

Unuttuklarini animsa,
kayip ettiysen ara,
özlediysen git bul,
kirdiysan af dile,
kirildiysan af et,
seviyorsan SÖYLE,
seviliyorsan KIYMETINI BIL cünki yasam cok
kisa dediler.
Sordum Sevip söyliemiyorum dedim?
Söyle dediler.
Ama su yanip tutusan gönlüm söyliyemedi o 2 kelimeyi.
SENI SEVIYORUM diyemedi,
korkuyorum hayir dersin diye,
hayir diyip gidersin diye,


TheGrudge 27 Ağustos 2006 01:06


Bursa’da zaman

Bursa da zaman
Ve biz Tophane yamaçlarında
Otururken akşamları
Bir bardak çay
Kül tablası ve sigara
Tutkun gönü
llerimizin arkadaşları
İstemez misin dostum

Elin omuzun da sevgilinin
Yürümek olanca ağırlığıyla adımları
Altıparmakta akşamları
Sevmek imiş bu akşamların hikayesi
Hikayesi ne kadar zormuş
Işıkları yandı sebil cafe’nin
Bir kadın sesi uzaktan
Öptüm öptüm y
anaklarından der

Geç vakittir dostum
Biz sevdamızı
Ne kederde ne meyhanede demleriz
İsyanda basmayız damarlarımıza
Bilir misinki bir renk, bir çizgi, bir uyum
İsteriz akşamlarımıza


Mystic@L 27 Ağustos 2006 01:08

Heyecan Senden ayrilali uzun zaman olmustu.
Gidisinle gönlümden bir seyler kopmustu.
Heyecanim sönmüs ve bedenim solmustu.
Özlemimden feryatlar gözlerimde cosmustu.

Uzaklarda yapamamis, oralara alisamamissin.
Bu yüzden olsa gerek, mektup da yazamamissin.
Her gün resmime bakip, bagrina basacaktin.
Peki yillar sonra beni neden hatirlayamadin?

Simdi anladim, hangimiz can hangimiz canan.
Sen islak dudaklarimda kalmis bir heyecan.
Tükenen ümitlerime ve gönlümün çilesine olamazsin derman.
Sen aslini yitirmissin, ne çare ki sende olmussun virân.


CaNaRY 27 Ağustos 2006 01:08

Aşkın Öteki Adıdır Ölmek

Aşkın öteki adıdır ölmek
Çeker çilesini yalnızlığın
Sevdanın buğusunda yanar
Kor ateşlerde közlenerek.

Dalıp gider uzaklara bazen
Doğan günden medet umar
Sevgili gelecek gibi..
Rüzgarla selam gönderir
Hasretini dokundurmak için
Bulut olur, yağmur olur
Yağar ovalara öbeklenerek.

Aşkın öteki adıdır ölmek
Yalnız akşamlarında ağıt
Özlem, gözyaşı..
Bir şişe şarap
Leblebi çekirdek
Sızar kalır masalarda
Ufaktan demlenerek.

Alıp başını gitmek ister bazen
Karlı dağlara
Unutabilirmiyim diye
Gittikçe çöker hasret
Düğüm düğüm olur boğazında
Bir sızı olur oturur
Yüreğine çöreklenerek.

Yırtar geceyi sesi
Seslenir ovalara!
Seni seviyorum, seni seviyorum!!!
Bekle geliyorum!!!
Diye yüreklenerek...


ahmetseydi 27 Ağustos 2006 01:09

Bu Gidiş, Öylesine Bir Gidiş Değil

kelimeler düğümlenir yüreğinde,
ellerin koynunda kalakalırsın,
ağlarsın...
bu nasıl bir acı,
birgün gelir sen de anlarsın.

bu düş senin bildiğin gibi değil.
ve bu gidiş,
öylesine bir gidiş değil...

ağartır saçlarını,
hasret yüklü akşamlar,
her köşesinde gizler onu sokaklar.
kaçarsın.
iklim iklim dolaşırsın,
bir kırık kanatla.
bilmezsin oysa,
yüreğindedir aradığın sevda.

bu düş senin bildiğin gibi değil.
ve bu gidiş,
öylesine bir gidiş değil...

memleketler bilirsin,
toprağı gül kokan,
bir ana bırakırsın,
yokluğunda ağlayan.
anlayamazsın.
şimdi sen evlat tadındasın.
henüz sevdanın
pembe hülyalarındasın.

bu düş senin bildiğin gibi değil.
ve bu gidiş,
öylesine bir gidiş değil...

bir eylül sabahı,
kapanır ayaklarına ümitsizlik
ağustos çalmıştır herşeyini.
ağlarsın...
mevsim mevsim erirsin.
vedasız çekip gitmiş olsan da,
sen bu şiirin en güzel kafiyesisin.

bu düş senin bildiğin gibi değil.
ve bu gidiş,
öylesine bir gidiş değil...


Mystic@L 27 Ağustos 2006 01:11

Ah ile Vah ile

"Üzülme bu kadar, sil gözyaşlarını" diyorsunuz.
İnanın ki beni hiç ama hiç anlamıyorsunuz.
Biliniz ki bana çok haksızlık ediyorsunuz.
Sizin de başınıza geleceğini bilmiyor musunuz?

Neydi, neydi o güzel günler, bir zamanlar,
Kovalardı birbirini hep o güzel kahkahalar.
Ah nerede, nerede o canım güzel kadınlar,
Hepsi birden neden, nasıl yok oldular,

Dün, "Necdetciğim ne olur gitme," diyenler,
"Doymadım sana kal biraz daha," diye inleyenler,
Neredeler şimdi, söyleyin ne olur neredeler ?
Çoğu yok olup gitti.Belki de beni orada beklerler.

Kulağımdan çıkmayan "Canım, cicim" ler yok oldular,
Hepside kopkoyu zifiri karanlıklara boğuldular.
Beni yaşarken karanlıklarda bırakarak ayrıldılar.
Aldı şimdi onların yerini "Ah ile Vah" lar.

Pişmanlıkla siz de kafanızı taştan taşa vurursanız,
Beni hatırlayıp kendi derdinize çare arayınız.
Onun için ne olur beni anlayıp alaya almayınız,
Benim yerimde siz olsanız, ağlamayıpta ne yapardınız ?


TheGrudge 27 Ağustos 2006 01:11



Ey Dost
Dost
Kaybolduğun zamanlardı
Seni hatırlatan
Dağlar dolusu beyaz koyunlar vardı
Kavuştuğum yollarda ..
Yemyeşil vadiler ardında
Kertil çam ormanları
Sındırgı,alayaka köyünde
İhanete el vermiş eskilerde
Kelebeklerin, bir de papatyaların
Yani başında olduğu zamanlardı ..
Denizlerde ve yollarda kıvrıldığım
tam beş saat sonrasında
güller derdim yaslı bayırlarda
belki bir rüya
gerçekleşecek diye ..
&
ey dost !
günler sonra hatırlanmak!
Yakin dost
bana o kadar yakınsın ki
yusufun
kuyuda duyduğu sevinci
bağrımda beslersin
ateş yanar ..
çağırırım bircan seni
susuzluk
tenimde ter bırakmadı
yüreğimin kerbelası!
Kanar şehitler hüznümden
Narı
n bin kat, akar gider
Seherde atan şafaklarım
Kimbilir ne zaman şenlenir
&
Melekleri taşır da yüreğin
Matemimi taşımaz mı
&
ey dost
gör mahcubiyetimin masumiyetini
eski bir mescid kubbesi altında ..
Ey aşkın yücesi !
Gönlümün dualarını
duy muharrem ayında
!
bu gün, ey simav !
kıblemin tarafı
içinde sakladığın binler balık misali
al beni
bakarsın bir serin su dindirir
ateşleri,
yok olup giden bir bedeni
ilahi!


Misafir 27 Ağustos 2006 01:18

Zamansız Hasretimin Şiiri

Gitme Kal Diyemem
Bilirim Hasrettir Benim
Sana Olduğum Kadar Ailen

Yeni Başladı Sana Olan Hasretim
Yokluğuna Alışmak Zor
Seninle Başlamadım Ama
Seninle Bitiriyorum İki yılımı

Burada Her şey Sahteydi
Ama Ben Ve Sana Olan Sevgim Gerçek
Lakin Gerçeklerinde Bir Sonu Vardı
Ve Son İstemesekte Geldi

Seni Ve Sensizliği Kalbime Gömüyorum
Sen Yanımda Yokken elim Hep Kalbimde Olacak
Ve Kalbim Her Zaman Senin Hasretini Atacak
Her Atış Koyacak Biliyorum

Hasretine Dayanamaz atlar Gelirim Sana Çekik Gözlüm
Yüzünü Bir Dakka Görsem Sesini Bir An duysam
Bana Yeter Yıllar Yılı
Seni Unutmayı Düşünmedim Düşünemem

Gözüm Görmese de Kulaklarım duymasa da
Kalbim Durana Dek Seni Atacak

Sen Güllerin En Güzeli Tanıdığım
Sen En Güzel Dost Bildiğim
Hiçbir Zaman Unutmadım Unutamam
Seni Ve Gülüşünü Sevdiğim



Saat: 14:57

©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık