![]() |
Nasıl Geçtin Ey Ömür Bitmeyecek sanmıştım, çok uzundu seneler. Meğerki aldanmışım, hani,şimdi nerdeler.? Geçip gittin ey ömrüm, hiç birşey anlamadan. Sanki bir rüya gördüm. Uyandım tez rüyadan. |
Gecedir; Çalarsın kapıları açan olmaz. Gecedir; Hem de yıldızsız göz gözü görmez, Bir ses duyar irkilirsin, Sarar korkusu yalnızlığın. Rüzgâr eser savrulursun, Düşersin kucağına karanlığın. Gecedir; Ararsın yolların bulunmaz, Gecedir; Kalbinin gürültüsünden durulmaz, Üşürsün... Sevdiğini düşünür, ısınırsın. Gözleri gelir aklına... Bir çift yıldız gibi Asılır kalır karanlık göğe. Gecedir; An olur yenersin korkuyu, An olur canın çeker Oturursun bir köşeye Dinlersin geceyi, hissedersin... Gözlerini yumup susarsın, An olur, gece olursun. |
Nasıl Gittiysen Öyle Gel nasıl gittiysen öyle gel haydi gel ay gök yüzüne çıkmadan gel sensiz bir kez daha sabah olmadan , gün kararmadan gel... haydi çık gel ...nasıl çekip gittiysen öyle gel yine bakışlarınla ısıt içimi yine sarıl sımsıkı yüreğime ... yine herşey ilk günki gibi de sil göz yaşlarımı ellerinle eskiden oldugu gibi "kıyamam aglama bebegim de" haydi gel artık sabrın taşı dağ oldu gün geçti ay oldu sustu gönlüm gülmez oldu sevmek bu kadar zormuydu söyle ...söyle yar sana ne oldu bitmez sandıgım her şey yoksa bittimi kalbine başkaları yoksa çoktan girdimi? sana benim gibi:sevgiyi,saygıyı, haklıda olsa af dilemeyi,gururunu silmeyi yalnız seni sevmeyi... söyle birtanem oda bunları verdimi? yalnız ama yalnız seni sevmeyi benim gibi oda tercih ettimi hayatını sana feda etti mi? |
hoşça kal hoşça kal uzak yolun güvercini ikindilerde gene gel emi evimizin dumanını uzaklardan seyret bulutlarda küme ol yığın yığın bir aralık gökyüzüne baka kal sensiz yazılan şiirler hüzünlü bir ülkenin şafakları var ol bizim için mutlu ol! sen benim sen benim umutlarım ol bak ben ne olurum maverada beklerim gülücüklerini |
Nasıl Olsa Sen Yoksun Bıraksınlar rüzgar delice essin, Nasıl olsa sen yoksun peri kızı. Güneş ister erken ister geç batsın, Nasıl olsa sen yoksun peri kızı bundan böyle. Amaan boş ver ne param olsun ne de pulum, Kırılmış kanadım kolum, Dikenli de olsa çamurlu da olsa yolum, Nasıl olsa sen yoksun peri kızı bundan böyle Sen yoksun ya hayatımda şarkılardan bana ne! Her şey seninle güzeldi, şiirler de öyle, Zaten umut yoktu zorladım şansımı bile bile, Nasıl olsa sen yoksun peri kızı bundan böyle |
Bir isyan faslıdır şimdi bu suskunluğum Hovardaca harcanan mevsimlere Bu kaçışlara bu gelgitlere Ömrümüze kesilmiş biletlere İsyanımdır bu acı acı gülüşüm Oysa Kaç kez sildim seni haritamdan Kaç kez mil çektim o kahvegözlere Gel gör ki Kendime bile geçmiyor artık sözüm İşte bir kürek mahkumu İşte bir yürek mahkumu Kapında yine Bitmedi bu kara sevda Bitmiyor be kahve gözlüm.. |
Nasıl Seviyorum Kokun hasretimin özlemin ızdırabı gibi sardı. Tahammülüm de yok seni görmemeye Ne güzel sevmişim. Seni gülüşünü Bakışını Nefes alışın kadar yakın olmayı özlüyorum. Ya da gözlerine bakmayı özlüyorum..... Ne güzel seviyorum. Avuçlarındaki falını Sırma saçlarını Sesini duymayı Adımı söylemeni sevdiğim kadar seviyorum seni Sana olan amansız sevdayı seviyorum. Seni özlemeyi seviyorum. Adını dağa haykıracak kadar, Sana özenle seçilmiş kelimelerden şiir yazacak kadar seviyorum. Seni sevmeyi seviyorum. Elinle yanağımı okşaman kadar Gözlerine bakarken sevdiğimi görmeni Ya da söylememi bıkmadan sevdiğimi söyleyecek kadar seviyorum seni. Martının suya dokunması , Turnanın hasretlere uçması, Minik serçe yüreğinin heyecanı Çocuk kalbinde oyunlar Sevmekle başlayan umutlar kadar seviyorum seni Seni seviyorum sevebildiğim kadar. Özleyebildiğim kadar Rüyalarımda kalbine dokunmak Ateşe vermek aşksız günleri Suya vermek sevgisiz dünü Aşık olmak gelecek gün gibi Doğacak güneşi beklemek gibi seviyorum seni. Mehtap seyretmeyi beraberce Sonbaharda yürümek Ve bir bardak demli çay gibi Bir sigarayı efkarında kürek çekmek misali Bin nefesin alınışı kadar yürekli ve devamlı seviyorum seni. Seni seviyorum yaşamak adına Gece uyumak ve güne uyanmak gibi seviyorum. Seni özlemek ve hasret duymak gibi seviyorum. Yanında olduğumda duyduğum özlem kadar seviyorum. Gözlerine vurulduğum ölmeyi istediğim kadar çok seviyorum |
Deli eden bir ugultudur baslar kulaklarinda Ne çarsaf halden anlar, ne yastik Girmez pencerelerden bekledigin aydinlik Kapanir yatagina çaresizligine aglarsin Onun unutamadigin hayali Sigaradan derin bir nefes çekmiscesine dolar içine Sevmek ne imis bir gün anlarsin Bir gün anlarsin aslinda her seyin bos oldugunu Serefin, faziletin, iyiligin, güzelligin Gün gelir de sesini bir kerecik duymak için Vurursun basini soguk tas duvarlara Büyür gitgide incinmisligin, kirilmisligin Duyarsin |
Lacivert Şiir gece sanki ilk kez böyle lacivert ve sanki ilk kez bu gitar böyle çalındı bak bu karakaslar aynı yüreğim... bu flamenko ezgi ...tıpkı tedirginliğim sanki ilk defa yalnızım ...çünkü sensizim sanki ilk defa müzik beni anlatıyor bana nereden çıktı bu yoksunluk bu rüzgar böyle serin esen neden bu gece ve bu gitar böyle güzelken bu kadar uzaksın sen? |
Gittiğin zaman Gitmeni sevdim Evreni sevdim geldiğin zaman Kalmanı SEVMEDİM Ürküyordum sana alışmaktan YİNE DE sevdim gülümsemeyi Mendilimi sallarken seni götüren trenin arkasından Kırlara ilk kar düştüğü zaman Ölümün ne güzel olduğunu sevdim SENİ İÇİMDE ÖLDÜRDÜĞÜM ZAMAN |
| Saat: 14:57 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık