MsXLabs

MsXLabs (https://www.msxlabs.org/forum/)
-   Genel Mesajlar (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/)
-   -   Şiir Nehri -1- [Arşiv] (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/333-siir-nehri-1-arsiv.html)

TheGrudge 27 Ağustos 2006 02:50

BU ŞEHR-İ İSTANBUL Kİ

Bu şehrin geceleri ıslak
sokakları dar
bu şehrin rüzgarları ağır
kurşun kadar
uzaktan şarkı sesleri geliyor
bilmediğim
al atlar geçiyor yaşamın ortasından
oysa beyaz atlı şehzadeydi
beklediğim
boynunu bir yerlerde vurdular

Bu şehirde gökyüzü mavi değil
(yeterince değil)
yalvarıyor balık gözleriyle umutlar
gerçek süreleri oltadaki balık kada

Bulutlar beyaz değil bu şehirde
güneş sıcak değil
(yeterince değil)

sesler gördüm turuncudan sarıya
bir telaşa düşmüş bütün insanlar
şaşkınlık kol geziyor dolu dizgin
duygular soluksuz kalmış
düşünceler tutsak olmuş /tedirgin

su yüzüne çıkmış bütün kusurlar

yine de
sevgileri yıkamaya çalışıyor
yağmurlar


Misafir 27 Ağustos 2006 04:18

SON VEDA

Kaç kez vedalaştık hatırlamıyorum
Hatırladıklarım acılarım,
sancılarım ve yanlız çırpınışları kalbimin!
Her seferinde sığınarak bişeylere
dönerdik birbirimize,
Dayanılmaz ağırlığı
altında ezilmektense sevgisizliğin,
Biz birbirimize acı çektirmeyi
tercih ederdik
Her seferinde yeniden
yeşerirdi umutlarımız,
Tamam derdik bu son,
Herşey bambaşka olacak artık
Ama hiç bir zaman son olmadı
Her seferinde yeni acılara gebe kaldık..
Bu şekilde yaşanmaz aşk dedik
yeminler ettik ama başaramadık
yine aynı son aynı acı son..
Bugün yine ayrıyız ama
sanki bu sefer değişen bişeyler var
Üzerimizde daha değişik bir hava var
Uzağız sevdadan yıldık mı bu aşktan
Yoksa bu gerçekten mi son veda.


TheGrudge 27 Ağustos 2006 04:27

SENİ ANLATMAK


Seni anlatmak mısralarda
Seni sana anlatabilmek
O kadar zor ki
İnce dudaklarını
Kumral saçlarını
Rengini bilemediğim
Mahzun bakışlarını
Seni anlatmak mısralarda
Seni sana anlatabilmek
O kadar zor ki bir bilsen


evo 27 Ağustos 2006 05:29

YALNIZLIK

Şemsiye yapımcıları
ıslanmaktan
tek kişiyi koruyacak genişlikte
kesince kumaşları
yağmur değil
yalnızlıktır yağan

Daha da hüzünlendirir her gece
kentin sokaklarını
bekçinin nefesiyle
düdüğün içinde dönen
nohut taneciğinin
yalnızlığı

Ne çok sevinirim bilseniz
bir yılan
mezarıma girerde
göğüs kafesimin kemikleri içinde
kış uykusuna
yatarsa


Misafir 27 Ağustos 2006 10:14

BENDEKİ SEN

Anlatamiyorum yureyimdekileri...
Dile getiremiyorum neler cektiklerimi...
Ne onemi var nefes almanin...
Sen yoksan yanimda be gulum...

Her caddede seni gormek...
Butun insanlari sana benzetmek...
Baska tenlerde konunu hissetmek...
Acimi dindirmiyor dindirmiyor be gulum...

Aklimdasin her an, kalbimdesin her an....
Seni sevecegim bir omur, buna inan inan be gulum..



melish 27 Ağustos 2006 11:30

Ne kadınlar sevdim zaten yoktular
Yağmur giyerlerdi sonbaharla bir
Azıcık okşasam sanki çocuktular
Bıraksam korkudan gözleri sislenir
Ne kadınlar sevdim zaten yoktular...


Atilla İlhan


Mystic@L 27 Ağustos 2006 11:30

Sessiz Gemi

Artok demir almak günü gelmişse zamandan
Mechule giden bir gemi kalkar bu limandan.

Hiç yolcusu yokmuş gibi sessizce alır yol;
Sallanmaz o kalkışta ne mendil, ne de bir kol.

Rıhtımda kalanlar bu seyahetten elemli,
Günlerce siyah ufka bakar gözleri nemli,

Biçare gönüller! Ne giden son gemidir bu!
Hicranlı hayatın ne de son matemidir bu.

Dünyada sevilmiş ve seven nafile bekler;
Bilinmez ki giden sevgililer dönmeyecekler.

Bir çok gidenin her biri memnun ki yerinden,
Bir çok seneler geçti; dönen yok seferinden


Misafir 27 Ağustos 2006 12:09

Aşk Her Yerde

aşkı
bir durum
ve bir yer
sanıyorsun
...
oysa
aşk
her durumda
ve her yerdedir
...
aşkı
biri
ve bir an
sayıyorsun
...
oysa
asıl
aşk
her zaman
ve hep sendedir.



Mystic@L 27 Ağustos 2006 12:18

Bilmiyorum
Dudakların nasıldır.
Sıcak mı ateş topu kadar,
Yoksa soğuk mu
Buza kesmiş bir bardak su gibi?
Kıvrımlarına,
Kırmızı karanfiller mi tutunmuş,
Küle gizlenmiş kor mu var?
Tenime değdiğinde dudakların
Cemre mi düşer bedenime,
Mızrap değen bir saz teli gibi
Titrer mi yüreğim bilmiyorum.
Ben hiç dudaklarına dokunmadım ki!

Bir kadını sardığında kolların,
Ürkek ceylânlar
Nasıl kurtulur tuzağından?
Dolu yemiş yaprak gibi
Nasıl titrer bir yürek?
Ellerin nasıl okşar bir bedeni,
Goncalar
Nasıl güle döner sıcaklığınla bilmiyorum.
Hiç sana sarılıp yatmadım ki!


Misafir 27 Ağustos 2006 12:25

Biz Taşıdık

Bu sevdaları biz taşıdık
Yüreğimizle fırtınalı rüzgara karşı
Ne kavgalar verdik
Zamanı öldürdük
Umutla
Göz ve ayak olduk
Geceleri üstümüzü örttüğümüz yorgandık

Soğumadan dört duvar
Ayın ışığı düştü
Sürgüledik kapıyı
Hayatı unutup odada
Gök yüzü bulutları taşıyordu
Benim seni taşıdığım gibi…




Saat: 13:42

©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık