![]() |
Görmüyor musun bitiyorum sensiz, eriyorum bir mum gibi, Hadi ateş ol tekrar yak beni, hatırla hor görme geçen günleri, Boş kalmasın anılar kalmasın yaşanmışlığıyla, koparma içimden, Bitsin bu ayrılık, ellerimi tut yine sen değil misin ki yaşamımın tek sebebi. Koş tekrar benimle aynı hayallere, sımsıkı tut bırakma benim gibi, Ben seni tutarken kaybetmemek için, yakala hadi attım sana kalbimi, Gördün mü ışığı geleceği gösteriyor şimdi, ayrılmayan ikimizi, bitmeyecek sevgimizi, En güzel duyguların başladığı, senin bana gelen en saf halini. |
Ayrılık Değil Gün ışığına söyle Boğamaz içimin karanlığını, Hep yağmurun sesine karışır, Hüzün dolu bir şarkı. Ve hep bir şeyler eksik kalır, Sende ben, Bende sen... Umutsuzca özleriz birbirimizi.... Gün ışığına söyle Gökyüzü çılgın mavileri de bilir. Atamadıkça birbirimizi yüreğimizden Ve vurdukça yüreğimiz birbirimizi Sokakları sarmışken yağmur bulutları O çılgın bir mavi yüreğimizde dururken, Gülüşlerim çok uzaklarda kalır. İçimdeki tamtamlar ayrılık çığlıkları atar, Ama bu hayattan çalınmış zamanlar. Bizi yine ayıramazlar. Gün ışığına söyle Vedalar kavuşmak içindir, Bir yanılgı, Bir saçmalık, Bir pişmanlık değil, Bu bir sevgi, Belki ölümsüz de değil. Her şeyimizi kaybettiğimiz bu hayatta. Hep bir şeyler eksik kalacak bil... Bende sen, Sende ben... Bu yaşadığımız dayanılmaz hasret, Ayrılık değil... |
Turk Yıldızları Sanki, kınalı keklik gibi... Beyaz gövdende al bayrağımla, Birden sağılıp gelirken ufkumdan, Canım, kanım fışkırıyor çoşkumdan... Sen bu vatanın şahinisin, 'İstikbal göklerdedir...' diyen, O büyük Ata'nın şahinisin! ... Dost düşman bunu çok iyi bilsin. Sen Ortaasyadan atın sırtında gelen, Sanki o, Alpaslan'ımsın... Anadolu'dan İstanbul surlarına dayanan, Sanki o, Fatih'imsin... Geçmişimden bu günlere, Yılları ve yolları hatta asırları, Bir ışık gibi aşan, Şahin gibi güçlü kanadımsın! Gökyüzünün Fatih'isin sen, Sana ne asırlar, ne surlar... Hiçbiri dayanmaz artık! Seninle kaybolur bütün korkular... Sen, kükreyen! Türk'lük damarımın, Türk'lük kudretimin, Ve bütün gücümün... Çelikleşmiş bir şahinisin! Seninle gökyüzünden hiçbir zaman, İnmeyecek bu al bayrağım! Kahraman Türk Yıdızları'm, Kahraman pilotlarım... Allah sizleri, Gökyüzünün melekleri gibi korusun! Sizinle gurur duyuyor bu millet, Sizinle gücümüz gökyüzünde... Bütün istikbalimiz sizde! Kahraman Türk şahinleri... Kahraman Türk Yıldızları! |
Aşk heryerde aşkı bir durum ve bir yer sanıyorsun ... oysa aşk her durumda ve her yerdedir ... aşkı biri ve bir an sayıyorsun ... oysa asıl aşk her zaman ve hep sendedir. |
ERTELENMIS SÖZCÜKLER Ertelenmis sözler var dilimde Burusmus bir kâgidin içinde duygularim. Gecikilmis bir ask yazili köseye atilan kâgitta Hiç bir sey için geç degil belki Belki, simdi tam zamani. Bir de yürek sözden anlasa... Hergün bir sonrasina ertelenir itiraflar Bir kaçis ki, bu insani kendinden eder Sorular döner beynimin içinde Beynin içinde satir satir islenir duygular Bir gün sonraya ertelenir hergün. Bir yapragin yere düsüsü gibi olabilsem Agir agir süzülsem herseyin farkinda olarak Bir selale gibi olsam Coskunca düssem arzularimin yüregine Korkularimi erteleyebilsem bir anligina Hergün koskoca bir yasam ertelenir oysa. Sözcüklerin ucuna yüklüdür yasam Kendimin kendimle savasi bu Kendimle ertelenmis sözcüklerimin savasi Korkularimizin esiri olmusuz Ertelenmis bir yasam var sirtimizda Ertelemis sevdalar yasariz Ertelenmis dostluklar Ertelenmis kendini buluslar. En çokta yüregimizdeki pariltilari erteleriz. Oysa sevmek, daha kolay gözükür korkmaktan. Sevsek hesapsizca, Asik olsak ertelemeden yüregimizdekileri. Sözcükler aksa billur bir su gibi Ertelemesek yasamimizi. Belki olacak ertelemesiz yasayislar Bir umut isigi yanar yürekte Umudu erteleriz bu sefer Umudu erteleriz bir sonraki güne. Ertelenmis bir umudun sirtina yüklemisiz korkularimizi Ertelenmis sözcüklere saklamisiz yüregimizi Ertelenmis bir varolus yasariz. |
Bilmem ki Bilmem ki dostum nasıl olur?? Sence ömrün boyunca aşkı tatmamak nasıl bir duygu ?? Bilmem ki dostum gözlerimden akan yaşları kim siler ? Sence yanlız kalmak hüzünle aynı şey değil mi? Bilmem ki dostum ölüm nasıl bir duygu? Denemeden anlaşılmazki dostum Sence sevdiğin uğruna ölmek En güzel şeylerden biri değil mi ?!. |
Aşık Sınırlar vardır eyy aşık! Çizgiler vardır gri ufuklara çizilmiş, berisinde maviye ve pembeye boyanmış insanlar yaşar... Yaşamanın mümkün kılındığı bir yer, ''yaşaman gereken yer burasıdır''dedikleri yer. Çizginin ardında bir yaşam, süreç mümkün mü sence? Seni taşımaya programlanmış zekan,beynin,vücudun.... durulmayan fırtınalar içersinde, bir adım ötesinde akan mavi ırmağın sesini duyarken ruhun, kaldırabilecekmi alev akan nehirlerin kükremelerini? Korkuyu bilmeden doğduğun manzaradan yoksun olacaksın! Korkuları, umutsuzlukları, acıları içinde barındıran Dünya ya, çizginin öte yanına alışabilecekmisin söyle! Yolunu bilmediğin bu karanlık labirentlerden çıkabilecekmisin, yürüyebilecekmisin üzerine yağan acı özlü yağmurların altında, tutunabilecekmisin bu fırtınada kendine benliğine özüne? Gerçi söylenecek söz kalmamış sana. Sade bir kelime kalmış cebinde, - ''gidiyorum''... |
Aşk Sen varken kötü diye bir şey bilmiyorduk Mutsuzluklar, bu karalar yaşamada yoktu. Sensiz karanlığın çizgisine koymuşlar umudu Sensiz esenliğimizin üstünü çizmişler Nicedir bir percereden deniz güzel değil Nicedir ışımıyan insanlığımız sensizliğimizden. Sen gel bizi yeni vakitlere çıkar. |
Ne Çok Özledim Ne çok özledim merhabaları dostun demlediği çaya uzanmayı Akşamların sessizliğinde biten günü paylaşmayı atışmayı... tartışmayı... küsüp küsüp barışmayı ne çok özledim... Öğün arası ayrılıp yazılara karışmayı beklemenin telaşını kavuşmanın hazzını kurgularda gülümsemeyi hatalarda kırılmayı... Ne çok özledim... |
GİTTİN Gittin... Ben, arkandan sadece baktım. Oysa; söyleyecek o kadar çok şeyim vardı ki... "Gidersen iyiye dair ne varsa içimde yitireceğim hepsini. Gidersen sönecek içimdeki ateş ve bir daha hiç kimse yakamayacak. Gidersen karanlığa mahkum edeceksin günlerimi O karanlıkta yolumu kaybedeceğim" diyecektim sana. Konuşamadım... Gittin... Gidişini görmemek için gözlerimi kapattım Öylesine acıdıki içim, tutup koparsalardı kolumu bacağımı bu kadar acı duymazdım. Acım yaş olup akmalıydı gözlerimden. Ağlayamadım... Gittin... Seni delicesine bir tutkuyla seviyordum oysa Tutkum seninle olmaktı, tutkum teninde erimek, tutkum hayatı seninle sadece paylaşmaktı. Anlatamadım... Gittin... Gidişini önlemek için tutmak vardı ellerinden Ellerim değil miydi her dokunuşumda seni ürperten? Ürperdin yine biliyorum. Bir kez dokunsam, bir kez tutsam ellerini Gitmek için biriktirdiğin bütün cesaretin kaybolurdu. Tutamadım. Gittin... Bir yıkım gibiydi gidişin Sen adım adım uzaklaşırken benden Çöküp kaldı bedenim olduğu yere Nice terk edişlere dayanan yürek bu kez yenilmişti Bu kadar zayıf değildim ben kalkmalıydım. Kalkamadım... Gittin... Oysa geldiğin gün gideceğini biliyordum Hazırdım gidişine, Kaçak zamanları yaşıyorduk Zaman bitecek ve sen gidecektin Bense, gidişinin ertesi günü Hayatıma kaldığım yerden yeniden başlayacaktım. Başlayamadım... Gittin... Bir şey söyledin mi giderken? "Kal" dememi istedin mi? Son bir kez "seni seviyorum" dedin mi? "Bekle beni döneceğim" diye umut verdin mi? Beynim öylesine uğulduyorduki. Duyamadım... Gittin... Nereye gittiğin önemli değildi Binlerce kilometre uzakta da olsan, iki metre ötemde de farketmiyordu. Artık yoktun ve asıl bu düşünce beni felç ediyordu. Kurtulmalıydım senden, bu yokluk duygusundan kurtulmalıydım. Kurtulamadım... Gittin... Unutulanların arasına katılmalıydım Anıları bir sandığa koyup hayatı bir yerinden yakalamalıydım. Bu aşk noktalanmalıydı, bu sevdadan vazgeçmeliydim. Yapamadım... Gittin... Bir okyanusun ortasında tek küreği kaybolmuş sandalda Dev dalgalarla boğuşan bir denizciyim şimdi. Bil ki; sevmekten vazgeçmedim seni, Bil ki; seninle birlikte sevdanı da taşıyacağım yüreğimde, Bil ki; seni Unutamadım... |
| Saat: 13:42 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık