![]() |
Geceler , geceler düşer üstüme de görülmez Bu aşk yakar yakarda bilinmez Pervane gibi etrafımı sarar sararda söndürmez Kendime uydurduğum yalanlar Bu aşk vurur vururda öldürmez Ne ağlatır nede güldürmez Yanar yanarda bir türlü küllenmez Bu sevdanın sonsuz ateşi Günler günleri kovalar ardı ardına Yenildim , mıh gibi kalbime çakılan adına Çoktan alıştım hayır yanıdına Hiç evet cevabı gelmeyince Bu aşk derin derin yaralar Kederimden bağlarım karalar Sevgimi bir tabuta koyarlar İçimde seni öldürdüğüm zaman |
Kaçıp kurtulmak çözüm sanmışım Meğer büyük bir yalana kanmışım Yakmak isterken tüm kötü anıları Güzel anılarımla beraber bende yanmışım Şimdi kurtarmıyor beni ahlarım Ne de sonsuz pişmanlıklarım Hergün böylemi doğardı güneş Böyle karanlıkmıydı sabahlarım Böyle kolay istanbuldan gitmezdim Kayıp bir kentin sokaklarında yitmezdim Hasreti yüreğime sancı edip Günden güne eriyip bitmezdim Nerdesin şimdi sevgilim istanbul Ben kaybettim kendimi , gelipte beni bul Ya yeniden al beni topraklarına Ya da çek silahını beni vur |
Nasıl Seviyorum Kokun hasretimin özlemin ızdırabı gibi sardı. Tahammülüm de yok seni görmemeye Ne güzel sevmişim. Seni gülüşünü Bakışını Nefes alışın kadar yakın olmayı özlüyorum. Ya da gözlerine bakmayı özlüyorum..... Ne güzel seviyorum. Avuçlarındaki falını Sırma saçlarını Sesini duymayı Adımı söylemeni sevdiğim kadar seviyorum seni Sana olan amansız sevdayı seviyorum. Seni özlemeyi seviyorum. Adını dağa haykıracak kadar, Sana özenle seçilmiş kelimelerden şiir yazacak kadar seviyorum. Seni sevmeyi seviyorum. Elinle yanağımı okşaman kadar Gözlerine bakarken sevdiğimi görmeni Ya da söylememi bıkmadan sevdiğimi söyleyecek kadar seviyorum seni. Martının suya dokunması , Turnanın hasretlere uçması, Minik serçe yüreğinin heyecanı Çocuk kalbinde oyunlar Sevmekle başlayan umutlar kadar seviyorum seni Seni seviyorum sevebildiğim kadar. Özleyebildiğim kadar Rüyalarımda kalbine dokunmak Ateşe vermek aşksız günleri Suya vermek sevgisiz dünü Aşık olmak gelecek gün gibi Doğacak güneşi beklemek gibi seviyorum seni. Mehtap seyretmeyi beraberce Sonbaharda yürümek Ve bir bardak demli çay gibi Bir sigarayı efkarında kürek çekmek misali Bin nefesin alınışı kadar yürekli ve devamlı seviyorum seni. Seni seviyorum yaşamak adına Gece uyumak ve güne uyanmak gibi seviyorum. Seni özlemek ve hasret duymak gibi seviyorum. Yanında olduğumda duyduğum özlem kadar seviyorum. Gözlerine vurulduğum ölmeyi istediğim kadar çok seviyorum |
Belki hayır o gün caddeyi geçseydin de... taksiye binmeseydim de... yağmur yağmasaydı da... ... kalamazdım evet caddeyi geçeceğim, otobüse bineceğim, yağmurda ıslanacağım, ...kalacağım belki beraber yürürüz, kolkola gideriz, güneş açar belki diye... |
Bir okla yarali kalbim Boyacinin sandiginda; Guvercinim kagit helvasinda; Sevgilim kayigin burnunda; Yarisi balik, Yarisi insan; In miyim? Cin miyim? Ben neyim? |
Nasıl Unuturum Seni Nereye baksam karşımdasın Düşlerimde, rüyamdasın Gece,gündüz aklımdasın Nasıl unuturum seni? Sen de mutluluğu buldum Seninle yeniden doğdum Yaşama sevincim,umudum Nasıl unuturum seni? Bana sevmeyi öğreten Aşk şarkıları söyleten Kendisini hep özleten Nasıl unuturum seni? |
Bir balık olsaydım keşke Okyanus gözlerinin deli yeşil renginde Gözün Bende olsaydı Kalsaydı gözün bende gözün hep üzerimde Kim tutardı o zaman Kim yakalardı ki beni Derya deniz okyanus gözlerinin içinde O deli gözlerinin Deli yeşil renginde |
<< Bir nefeste sen >> Saçların yıldızlardan parlak, Bakarken sana, gözlerim kamaşıyor! Arılar, çiçeklere konuyor; dudağından, bal çalarak! ... Şımarık seni! aklım başımdan gidiyor. Gözlerin lebiderya aman aman! Yine alabora oldu, tekneler! ... Bir sülün gibi, gönlüme süzülürken, Bilsen! aklımdan, neler geçer neler... Sen konuşurken, bülbüller yarışıyor; Seni, güle anlatmak için... Yürüyüşün, taylara çalım atıyor. Kırsağım, kadınım; benim kardelenim. Buram buram, nergiz kokuyorsun sen! Nasıl? kıskanıyor seni; sümbüller, lâleler... Doyamıyorum; o kokun, nazın, işvelerinden, Sonsuza dek, kalbimden sana akar nehirler... Dalları kiraz basar, güldüğün zaman; İşte şimdi dans ediyor sarı başaklar. Öperken seni, hayat duruyor inan! ... Hakkını, vereceğim senin ey! afet-i devran. Tenin, ateşten daha da yakıyor.... Gerdanın, sanki inciler tahtı! Duruluğun, masumiyetin beni deli ediyor. |
Yıldızlar gözlerimin içinde, Güneş ellerimde, Aşk,sevgim kalbimde, Ne arıyor ne bulmaya çalışıyorum, Ben... Avunuyorum belkide bilmeden, Pilatonik aşka kapıldım ben, Orda arıyorum gerçek aşkımı, Aşkım zaten var kapımın arkasında, O kapımı açıp görmüyorum,mutluluğu, Ne arıyor ne bulmaya çalışıyorum, Ben... Hani limandan ayrılır ya gemi, Uzaklara açılır kavuşamazsın, Koskoca deniz okyanus olur arada, Kuş kafeste güzeldir şarkılar söyler, Rengarenktir çok güzeldir orda, Farkına varmadan kapısı açılı verir, Uçar gider,çıkar yıldızlara görmezsin, Ne arıyor ne bulmaya çalışıyorum, Ben... Çiçek saksıda çok güzeldir,sularsın, Farkına varmazsan dökülür yaprakları, Solar ve kupkuru olur,çabalarsın, Tekrar sularsın ama kurudur yeşermez, Yapa yalnız düşünür ne yapıyorum dersin, Herşey tüm güzellikler uçuverir birden, Ne yapıyor ne bulmaya çalışıyorum, Ben... |
Nasılsın nasılsın ben hiç iyi değilim kırgın sokaklarda senden ayrılalı iyi yemek de yemiyorum sakallarım da uzadı dişlerimide fırçalamıyorum gözlerim açıkken dalıp seni düşünüyorum çok güzel bir bayan arkadaş buldum körfezde sevemedim onu sen gibi mevsim tam renkliyken gözlerim açıkken dalıp seni düşünüyorum arkadaşım beni uyandırıyor seni unutmam için unutmakdan sakatım galiba sevgilim yırtılsada gülümsemelerim arkadaşıma ayıp oluyor seni aramak istesem inatların aklıma geliyor gözlerim açıkken dalıp seni düşünüyorum içki içmiyorum ama sigara ağzımda emzik oldu gece gündüzü keserken uyku düzenim iyice bozuldu gözlerim açıkken dalıp seni düşünüyorum arkadaşım beni uyandırıyor seni unutmam için bu gün yine sensizlik krizim tuttu yokluğuna sarılırken arkadaşımdan da ayrıldım sensizlik ürkek düş oldu aradığımda yokken gözlerim açıkken dalıp seni düşünüyorum hüzün kumarken geceleri prangalara vuruyorum unutmamak için seni tuza yatırdım anılarımı alışamadım ayrılmaya ben bozdum sen yıktın artık arkadaşımda yok ki uyandıracak seni unutmam için |
| Saat: 13:42 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık