![]() |
Belli ki,çok beklemişiz birbirimizi Belli ki acıları süzgecinden geçirip Öyle damlatmışız sevda damlalarını birbirimizin üzerine Şimdi bundandır tedirginliğimiz Ama bilirsin aşk sevmez tedirginliği Ya tam açacaksın yüreğini,ya hiç yeltenmeyeceksin Grisi yoktur aşkın,ya siyahı ya da beyazı seçeceksin Bambaşka diyarların sakini,başka yolların yolcusuyken Nedir bizi karşılaştıran şey? AŞK elbette...Aşkı bulmak zordur zooor Öyleyse kıymetini bileceğiz... Birkez buldunmu yapışacaksın yakasına Ellerini bi saniye bile ayırmayacaksın aşkın üstünden Bir çiçek gibi sulayacaksın..büyüteceksin Öyle uzaktan bakmayla yaşanmaz aşk Ruhunu adayacaksın. Beni düşündüğünde bedenin titreyecek, Ellerin titreyecek ,yutkunamayacaksın Özlem tutuşturacak seni,alev alev yanacaksın Ayrılık fikri deli edecek seni Yokluğum aklına geldiğinde bir taş gelip yüreğine oturacak Ağırlığının altında ezileceksin. Yerinden kalkamaz hale geleceksin. Düşünemeyecek,konuşamayacak,hatta ağlayamayacaksın "SENİ SEVİYORUM" dediğinde Bunu sadece dilinle değil Yüreğinle,gözlerinlede söyleyeceksin Ben,beni sevdiğini senin söylemenle değil Gözlerine baktığım zaman anlayacağım Ancak o zaman inanacağım. Sadece bana ait olacaksın,bende sana... Birbirimizden başka hiçbirşeyin önemi olmayacak Sana dokunduğumda kanın hızlı hızlı akacak Yüreğin deli gibi çarpacak,nefes nefese kalacaksın Ve sanma ki senden farklı olacağım bende... Bin kilometre ötede de olsan "gel" dediğinde KOşacağım sana merak etme Birtek gün bile bırakmayacağım elini Yanımda olmasan aklımda olacaksın Baktığım heryerde seni göreceğim Ben aşktan bunu anlıyorum işte Sıradan olmadım hiç... Birkaç sevgi sözcüğüyle geçiştirilecek aşklar bana göre değil Yaşayacaksam doya doya yaşamalıyım aşkı Her hücreme girmelisin,bende hüküm sürmelisin Aşk kaçağı değil,aşk mahkumu olmalısın Şimdi bırakalım tedirginliği bir tarafa birtanem Kenetlensin ellerimiz ve aşk alsın bizi kollarına... Haydi,ne duruyorsun...? |
Yaşatmayacaktın Beni Ah İstanbul! Bırakmayacaktım seni bir otogar köşesinde, Başımı yaslayıp bir otobüs camına ağlamayacaktım. Ama sen de dağıtmayacaktın saçlarımı bir vapur iskelesinde Tuzlu suyu vurmayacaktın bir vapurun metal yalnızlığına Martıları koymayacaktın güneşin önüne Ayak bastırmayacaktın Kadıköy'üne, Beşiktaş'ına, Eminönü'ne. Ah İstanbul! Bırakmayacaktım seni Gözyaşlarım süzülmeyecekti bir otobüs camından. Diktirmeyecektin sen de Sultan Ahmet'i bağrına, Koydurmayacaktın Ayasofya'yı karşısına. Bir sigara yakıp yürütmeyecektin Beyazıt'a Kapalı çarşıya beni hiç sokmayacaktın ya da. Ah İstanbul! Ya yaşatmayacaktın beni sende Ya da yaşatmayacaktın senden uzakta Ayaklarımın altından kayıp gitmeyecekti kaldırım taşların, Bir duvara yaslanıp bakmayacaktı yosmaların, Sokaklarında büyütmeyecektin tinerci çocukları. Ah İstanbul! Sevmeyecektim sende hiç bir kızı, Yırtıp atmayacaktım fotoğraflarını bir meyhane masasında. Sen de koymayacaktın onca insanı İstiklal'e Kulaklarımı çınlatmayacaktı çanı tramvayın Cadde boyu dinletmeyecektin şarkılarını Kaybolmayacaktı bakışlarım Beyoğlu sokaklarında. Ah İstanbul! Ya yaşatmayacaktın beni sende Ya da yaşatmayacaktın senden uzakta. |
Bir Söz aşktan yana bir söz olmalı güzel hayallere daldıran yıldızları kaydırmalı gökyüzünden yüreğime tüm renkleri sığdırmalı gökkuşağına yağmurlar başka yağmalı rüzgarlarda buseler uçuşmalı kelebeklerin kanadında o yazmalı ve papatyamın her yaprağında, özlemimde, hüznümde, neşemde, kavuşmamda hep aynı kapının ardında olmalı aldığım her nefesde "o" olmalıyım aldığın her nefesde"ben" olmalıyım... olacaksa böyle olmalı...! "herşeyim" olmalı... |
Karanlığa inat,fışkırıyor üstünde nur Bu gece çok baktım,korkuyorum,nazar olur... Yüzyılların öyküsü,saklı eşsiz kubbende Kimse bakmıyor benim kadar,Allah desende... Osmanlı'nın en büyük,miraslarından biri Asırları saymayın,o asırlardan diri... Gözümü almakta,içindeki binbir çini Derdini bilirim,herkes unuttu dinini... Gör,neresinden görmek istersen Edirne'nin Boşa edilmedi kavgası,üç beş lalenin... selim Padişah başta,ardında Mimar Sinan Ey sevgilim! Sen bana,mirassın Osmanlı'dan... Şahsına benzetme bulmak,oldukça zor bir iş Sen sadece akılda,ışıklı bir beliriş... Mısralar aciz kalır,seni anlatmaya da Dalıp dalıp giderim,sana ağlarım yada... Ben şair oldum olalı,aşık derler bana Şahanem,sevgilim,sence bunlar kimden yana... Bakın lisanımdan anlayan,şu sevgiliye Açık adresi Edirne,ismi Selimiye... |
İstanbul Üsküdar'da kaldırıma oturup yudum yudum gözlerini içtim Ve karşımda bir kızın efsanesi yeniden yazılırken farkettim İstanbul, ben seni yar gibi sevdim Eyüp'te sahabe eteklerinde Hakk'a yönelirken ruhum, bedenim Süleymaniye'de güvercinlerin kanatlarına konarken dileklerim Sultanahmet'te ecdadın ardında saf tutarken yüreğim İstanbul, ben seni can gibi sevdim Galata'da balıkçı oltalarına takılırken ümitlerim Eminönü'nde asi ruhumu okşarken rengarenk tenin Kuzguncuk'ta mavi gerdanına süzülürken kederlerim İstanbul, ben seni dost gibi sevdim Hangi şehir insanı kendine böyle bağlar O tılsımlı ruhun fikrime zarar Ömrümün her anı yollarına aşikar İstanbul, ah benim asil sevgilim... |
Tükenmedik; çık karşıma! Yeniden hayatıma karış! Yalnız seninle var olduğuma Sensiz dünyanın dar olduğuna Bir tek senin bana yar olduğuna ... ben alıştım, sen de alış! Çık karşıma; bakışalım! Başlasın yeniden yarış... Bakalım ben mi daha çok seveceğim Sen mi daha çok sevileceksin? Yok, değer inan, yorulduğuna! |
Bu çılgınlıktır diyor akıl Bu neyse odur diyor AŞK Bu mutsuzluktur diyor dikkat Yalnız acıdır diyor korku Geleceği yoktur diyor sezgi Bu neyse odur diyor AŞK Bu gülünç birşey diyor gurur Budalalık diyor dikkat Olanaksızdır diyor deneyim Bu neyse odur diyor AŞK... |
Sen Varsın Gönül tezgahında şiir dokudum İplik iplik nakışında sen varsın Aşk yolunun kanunu okudum Madde madde yokuşunda sen varsın Fikir vadisinden bir ırmak geçer Eğilir serviler suyundan içer Bağrında ay doğar zambaklar açar Sessiz sessiz akışında sen varsın Öz suyusun hayat denen şişenin Nedenisin keder ile neşenin Sevda cephesinde şehit düşenin Donuk donuk bakışında sen varsın Hep senin renginde görünür bahar Yaprakta yeşilin gülde kokun var Yama yama kalbimdeki yaralar Sıra sıra dikişinde sen varsın Gidip de yorulma çok uzaklara Sen-seni gel benim içimde ara... Umut güneşimin mor bulutlara Girip girip çıkışında sen varsın Abdurrahim Karakoç |
Gel Geleceksen Gel geleceksen bekletme artık! Dermanım kalmadı günler tükendi, Bir hasret kaldı geriye senden Tükenmez dediğim düşler tükendi, Şiir yazdım, destan yazdım olmadı Şiir de tükendi söz de tükendi Mecnun oldum seni çölde aradım Tükenmez dediğim çöl de tükendi... |
Yoksun Aşkım İçimden geldi seni aradım Telefonuna cevap vermedin İçim burkuldu sanki birden Yoksun aşkım nerelerdesin Son mesajıma cevapta yazmadın Aramadığın gün gün bitmiyor anlayamadın Yoksa benden daha önemli birşaymi var Yoksun aşkım nerelerdesin Gecenin bir vakti şiirler yazdırdın bana İçimden şu anda kızmak geliyor sana Katlanamıyorum anlasana sensiz hayata Yoksun aşkım nerelerdesin. |
| Saat: 07:34 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık