MsXLabs

MsXLabs (https://www.msxlabs.org/forum/)
-   Genel Mesajlar (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/)
-   -   Şiir Nehri -1- [Arşiv] (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/333-siir-nehri-1-arsiv.html)

Misafir 28 Ağustos 2006 23:27

Günahımın Bedeli



Yıllardır gizlediğim duygularıma
Gem vurmak istemiyorum yar
Bağırmak istiyorum
Dağlara çıkıp bir defa olsun
Sevgimi haykırmak
Hıçkıra hıçkıra ağlamak.
Karanlık dolu gecelerden
Işığa çıkmak hakkım değil mi?
Söyle günah mısın yar?
Yetmez mi bunca ağlayışlar
Yalvarışlar
Yetmez mi seni sevdiğim
Sen kolay mı zannediyorsun
Sevdiğini bile söylemeden yaşamayı
Kolay mı zannediyorsun
Başka kollarda bile
Seni düşünmeyi
Hiç terk edildin mi benim gibi
Soğuk kış günlerinde
Resmime sarılıp yattı mı
Kaç gece sokaklarda yürüyüp
Kaldırımlarda sabahladın mı yar?
Rüyalarda hep görüp de
Çocuklar gibi sevindin mi
Kaç gece kapında bekleyip de
Senin için içtiğimi bilir misin?
Bilemezsin
Çünkü sen benim gibi
Terk edilmedin.
Sen de sev benim gibi
Sen de tat bütün çektiklerimi
İşte o zaman ödeyeceksin
Günahımın bedelini.


Dreamcatcher 28 Ağustos 2006 23:27

Askinla Beni Öldürdün

Sevdim seni, sevdam hergün artti,
Sevilmedikçe gönlümün atesi yakti,
Gözlerimden kanli yaslar akti,
Neden beni askinla öldürdün.

Sevmek simdi suç biliniyor,
Sevmek gerçekten suçmudur acaba,
Korkarim öyle görünüyor simdi,
Beni böylece askiyla öldürdü.

Simdi gelinligi giymis üstüne,
Ama benim gelinligim degil,
Bir zamanlar benimdi, simdi bir yabancinin,
Bilirimki karadir sevdigimin gelinligi.

Sen sevmesende, ben seni sevdim,
Bu aski tek tarafli ask bildim,
Ne olursa olsun seni sevmekten vazgeçmedim,
Askinla beni öldürdün.

Beyazi giydirmisler ona,
Gelinlikmidir bilinmez,
Askiyla beni öldürdü,
Mevlamda onu güldürdü.

Bir yandan öbür yana savruldum,
Onun askiyla ben hergün kavruldum,
Delirdim sevmekten
Birgün gelir geçer elbet bunlar
Bogar beni bütün anilar,
Unutulmaz yasananlar,
Bir deli ask bu benimki,
Sense askinla beni öldürdün.


Hi-LaL 28 Ağustos 2006 23:27


http://ozel.balca.net/resima/cubuk/siir10021-cbk.gif

KARANLIK HEP KENDİNE GİDER

Aydınlık , karanlığa gider, seslenir:
Gel karanlık der,
Seni aydınlatayım;
Görsünler,sende ışık parıltısını.

Karanlık, açmaz kapısını,
Bu çağrıdan ürker, ses vermez..
Bırakıp pılısını pırtısını, çeker gider.
Nereye gittiğini karanlıktan kimse görmez.

ÖZDEMİR ASAF


http://ozel.balca.net/resima/cubuk/siir10021-cbk.gif


arwen 28 Ağustos 2006 23:28

Nazlı Yaz




yarın yine gel
akşam üzeri
fesleğen kokulu sokaklardan geçerek
gel ki yaz gelsin
gel ki yaz beni
yaz desin hazan mevsimlerine
kokusu ellerinde kalsın
beyazlığı
nazlı yar olsun yüreğime
yarın yine gel
akşam üzeri
bir başka olsun gelişin
gülerek...
yediveren güller içinden
yüzünde güneşin eskitmesi
mor dağlara yatırarak kızıl güneşi
gel ki
çağla yeşili gözlerin
bahara inat olsun
gel ki
içim sevdanla dolsun
kepenek kanatlarında tozlanarak
yarın yine gel
akşam üzeri
fesleğen olsun elinde
kokun beyazlığında yapraklanarak
gel ki
geç kalmayasın
alsın korkularımı
meltem rüzgarları
ki...
bana meliken kalsın
nazlanarak...


Misafir 28 Ağustos 2006 23:28

Bir ayna bulundur yanında benim için
Görmemi sağla unuttuğumda yaşlı yüzümü
Çekilsin taşkın sularım yeniden göletine
Dokundurmasın beni el değmemiş güzelliğine

Kapat güneşime perdelerini yapabilirsen
Işığı söndür başlat bir yangını giderken
Şimdiden acılarlayım güz bahçesi yüreğim
Hazırım bekliyorum bir hüznü ağırlamaya ben

Ne zaman onaracaksın yanılgının yıktığını
Dağlarına bir gün karlar yağdığında mı
Baş kaldırmayacak mı kardelenlerin karakışa
Düşledim seni hep ben çiçeklerle kuşlarla

Yazık öpmemişsin hiç sevdanın dudağını
Bırak dokunsun gözlerim güzelliklerine
Tutayım kuş kanadı ellerini sevinsin ellerim
Solmasın koklanmadan o gül orada öylece

Günüdür bitti artık delibozuk ilkyaz düşleri
Uyandım karlar yağmış üstüne kasımpatılarının
Kurtuldu sonunda koruyamadığımız kimsesiz sevgi
Dinliyorum içimde şimdi acının nal seslerini

Yaşayabilecek misin türküsüz bir yalnızlıkla
Dayanabilecek mi yokluğuna benim yorgun yüreğim
Oysa sevincimdin bir zamanlar rastlaşmada
Bir sevgili dosttun ortağımdın yaşamı paylaşmada


Mystic@L 28 Ağustos 2006 23:29

Ah neydi benim gençliğim

Nerede böyle hüzünlenmek o zaman;
İçip içip ağlamak,
Uzaklara dalıp şarkı söylemek;
Hafta sekiz ben eğlentide;
Bugün saz, yarın sinema,
Beğenmedin Aile Bahçesi;
Onu da beğenmedin, parka;
Sevdiğim dillere destan;
Sevdiğim,
Meyil verdiğim;
Ben dizinin dibinde elpençe divan,
Samanlık seyran.
Nerde,
Nerde,
Nerde böyle hüzünlenmek o zaman..


Misafir 28 Ağustos 2006 23:30

Bir Ünlem Gibi Dolaştın Hayatımda



Bir ünlem gibi dolaştın hayatımda,
Nokta olmayı hep ihmal ettin.
Saklandığın yerden çıkmamak
Yüreğini üşütmek
Daha kolay geldi sana
(Daha kolayına geldi hep)

Sevdiklerinin hayatından çıkmasına izin verdin
Seni aramak,
Bulup bulup kaybetmek de bana kaldı.

Şimdi yorgunluktan kelimelerim düşüyor
Saklı duruyor gözlerin ama ne fayda

Katlanamıyacağım bir zaman var önümde
Şehrin son ışıklarını da bu gece söndürecekler,
Artık gel
Ellerini alıp tekrar gel.


shaggy 28 Ağustos 2006 23:30

Kimse duymadan ölmeliyim
Ağzımın kenarında
Bir parça kan bulunmalı.
Beni tanımayanlar
''Mutlak birini seviyordu'' demeliler.
Tanıyanlarsa, ''Zavallı, demeli,
Çok sefalet çekti...''
Fakat hakiki sebep
Bunlardan hiçbirisi olmamalı.


Misafir 28 Ağustos 2006 23:31

Sizlatir içini o ürkek sevdalarin.
Ruhundaki agri gözlerine yaslanir.
Sasirir kalirsin ellerin simdi nerde?
Kalbin titrer, kirpiklerin islanir.

Düsmeye görsün içine, sinsice o ates,
Zamansiz gel-gitler çirpinir gögsünde.
Deli irmaklarla kabarir denizlerin,
Tutkunun isigi parildar hep yüzünde.

Zaman hep sarsak adimlarla gelir.
Bir fisilti gibi yayilir sanci.
Ufka baglanan gözlerin erir,
Güz yagmurlari gibi yagdikça aci.

Gece sessiz ve sen sirlarina gömülü,
Üryan ve kirgin bir hayal geçer içinden.
Gri güvercin kanadinda bir rüya örülü,
Üsür ruhun, bir adam düser sesinden.


Mystic@L 28 Ağustos 2006 23:32

Ağlayan içindeki dikenlerdir

soygun başladı
sabahdı erkenden gözlerinde
akşam olduğunda sedefler ortacıkta
bir sahilde,buğuya bulaşmış yanaklarıyla
terkedilmişti
başkasından

kadındın
yüreğin dağ babalığını emerse
ancak bilebilecek sıcaklıkta
sahra bakışına ram
incecik incecikti
gülüşmelerin

ağlayan içindeki dikenlerdi
yıldızların kovduğu çocuklar
doluşmuştu kapından
incilerin ve mamuşkaların ardından
harap gölgeliklere geçerken yaşam
koşuşmuştu çoçuklar
ardınsıra kapından

şimdi hür özlemleri çoğaltırsın
aşk bulunmaz fırsat kalırken
iki parmağın hep tıkırdar
hep ağlar şafaktaki karıncadan atın
farkındaysan her akşam
her alaca güneşin ardından
bozgunu tutar omuzların
bir adamın arkasından

o adam benim
şehrin puslu aynasından
yarım gülümseyen
körkütük
parkesi Beyoğlu kokan
tanımazsın
şapkamı unuttum Kadıköy vapurunda
şansından

şimdi gel
ben sana kaldım



Saat: 07:34

©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık