![]() |
Günahımın Bedeli Yıllardır gizlediğim duygularıma Gem vurmak istemiyorum yar Bağırmak istiyorum Dağlara çıkıp bir defa olsun Sevgimi haykırmak Hıçkıra hıçkıra ağlamak. Karanlık dolu gecelerden Işığa çıkmak hakkım değil mi? Söyle günah mısın yar? Yetmez mi bunca ağlayışlar Yalvarışlar Yetmez mi seni sevdiğim Sen kolay mı zannediyorsun Sevdiğini bile söylemeden yaşamayı Kolay mı zannediyorsun Başka kollarda bile Seni düşünmeyi Hiç terk edildin mi benim gibi Soğuk kış günlerinde Resmime sarılıp yattı mı Kaç gece sokaklarda yürüyüp Kaldırımlarda sabahladın mı yar? Rüyalarda hep görüp de Çocuklar gibi sevindin mi Kaç gece kapında bekleyip de Senin için içtiğimi bilir misin? Bilemezsin Çünkü sen benim gibi Terk edilmedin. Sen de sev benim gibi Sen de tat bütün çektiklerimi İşte o zaman ödeyeceksin Günahımın bedelini. |
Askinla Beni Öldürdün Sevdim seni, sevdam hergün artti, Sevilmedikçe gönlümün atesi yakti, Gözlerimden kanli yaslar akti, Neden beni askinla öldürdün. Sevmek simdi suç biliniyor, Sevmek gerçekten suçmudur acaba, Korkarim öyle görünüyor simdi, Beni böylece askiyla öldürdü. Simdi gelinligi giymis üstüne, Ama benim gelinligim degil, Bir zamanlar benimdi, simdi bir yabancinin, Bilirimki karadir sevdigimin gelinligi. Sen sevmesende, ben seni sevdim, Bu aski tek tarafli ask bildim, Ne olursa olsun seni sevmekten vazgeçmedim, Askinla beni öldürdün. Beyazi giydirmisler ona, Gelinlikmidir bilinmez, Askiyla beni öldürdü, Mevlamda onu güldürdü. Bir yandan öbür yana savruldum, Onun askiyla ben hergün kavruldum, Delirdim sevmekten Birgün gelir geçer elbet bunlar Bogar beni bütün anilar, Unutulmaz yasananlar, Bir deli ask bu benimki, Sense askinla beni öldürdün. |
http://ozel.balca.net/resima/cubuk/siir10021-cbk.gif KARANLIK HEP KENDİNE GİDER Aydınlık , karanlığa gider, seslenir: Gel karanlık der, Seni aydınlatayım; Görsünler,sende ışık parıltısını. Karanlık, açmaz kapısını, Bu çağrıdan ürker, ses vermez.. Bırakıp pılısını pırtısını, çeker gider. Nereye gittiğini karanlıktan kimse görmez. ÖZDEMİR ASAF http://ozel.balca.net/resima/cubuk/siir10021-cbk.gif |
Nazlı Yaz yarın yine gel akşam üzeri fesleğen kokulu sokaklardan geçerek gel ki yaz gelsin gel ki yaz beni yaz desin hazan mevsimlerine kokusu ellerinde kalsın beyazlığı nazlı yar olsun yüreğime yarın yine gel akşam üzeri bir başka olsun gelişin gülerek... yediveren güller içinden yüzünde güneşin eskitmesi mor dağlara yatırarak kızıl güneşi gel ki çağla yeşili gözlerin bahara inat olsun gel ki içim sevdanla dolsun kepenek kanatlarında tozlanarak yarın yine gel akşam üzeri fesleğen olsun elinde kokun beyazlığında yapraklanarak gel ki geç kalmayasın alsın korkularımı meltem rüzgarları ki... bana meliken kalsın nazlanarak... |
Bir ayna bulundur yanında benim için Görmemi sağla unuttuğumda yaşlı yüzümü Çekilsin taşkın sularım yeniden göletine Dokundurmasın beni el değmemiş güzelliğine Kapat güneşime perdelerini yapabilirsen Işığı söndür başlat bir yangını giderken Şimdiden acılarlayım güz bahçesi yüreğim Hazırım bekliyorum bir hüznü ağırlamaya ben Ne zaman onaracaksın yanılgının yıktığını Dağlarına bir gün karlar yağdığında mı Baş kaldırmayacak mı kardelenlerin karakışa Düşledim seni hep ben çiçeklerle kuşlarla Yazık öpmemişsin hiç sevdanın dudağını Bırak dokunsun gözlerim güzelliklerine Tutayım kuş kanadı ellerini sevinsin ellerim Solmasın koklanmadan o gül orada öylece Günüdür bitti artık delibozuk ilkyaz düşleri Uyandım karlar yağmış üstüne kasımpatılarının Kurtuldu sonunda koruyamadığımız kimsesiz sevgi Dinliyorum içimde şimdi acının nal seslerini Yaşayabilecek misin türküsüz bir yalnızlıkla Dayanabilecek mi yokluğuna benim yorgun yüreğim Oysa sevincimdin bir zamanlar rastlaşmada Bir sevgili dosttun ortağımdın yaşamı paylaşmada |
Ah neydi benim gençliğim Nerede böyle hüzünlenmek o zaman; İçip içip ağlamak, Uzaklara dalıp şarkı söylemek; Hafta sekiz ben eğlentide; Bugün saz, yarın sinema, Beğenmedin Aile Bahçesi; Onu da beğenmedin, parka; Sevdiğim dillere destan; Sevdiğim, Meyil verdiğim; Ben dizinin dibinde elpençe divan, Samanlık seyran. Nerde, Nerde, Nerde böyle hüzünlenmek o zaman.. |
Bir Ünlem Gibi Dolaştın Hayatımda Bir ünlem gibi dolaştın hayatımda, Nokta olmayı hep ihmal ettin. Saklandığın yerden çıkmamak Yüreğini üşütmek Daha kolay geldi sana (Daha kolayına geldi hep) Sevdiklerinin hayatından çıkmasına izin verdin Seni aramak, Bulup bulup kaybetmek de bana kaldı. Şimdi yorgunluktan kelimelerim düşüyor Saklı duruyor gözlerin ama ne fayda Katlanamıyacağım bir zaman var önümde Şehrin son ışıklarını da bu gece söndürecekler, Artık gel Ellerini alıp tekrar gel. |
Kimse duymadan ölmeliyim Ağzımın kenarında Bir parça kan bulunmalı. Beni tanımayanlar ''Mutlak birini seviyordu'' demeliler. Tanıyanlarsa, ''Zavallı, demeli, Çok sefalet çekti...'' Fakat hakiki sebep Bunlardan hiçbirisi olmamalı. |
Sizlatir içini o ürkek sevdalarin. Ruhundaki agri gözlerine yaslanir. Sasirir kalirsin ellerin simdi nerde? Kalbin titrer, kirpiklerin islanir. Düsmeye görsün içine, sinsice o ates, Zamansiz gel-gitler çirpinir gögsünde. Deli irmaklarla kabarir denizlerin, Tutkunun isigi parildar hep yüzünde. Zaman hep sarsak adimlarla gelir. Bir fisilti gibi yayilir sanci. Ufka baglanan gözlerin erir, Güz yagmurlari gibi yagdikça aci. Gece sessiz ve sen sirlarina gömülü, Üryan ve kirgin bir hayal geçer içinden. Gri güvercin kanadinda bir rüya örülü, Üsür ruhun, bir adam düser sesinden. |
Ağlayan içindeki dikenlerdir soygun başladı sabahdı erkenden gözlerinde akşam olduğunda sedefler ortacıkta bir sahilde,buğuya bulaşmış yanaklarıyla terkedilmişti başkasından kadındın yüreğin dağ babalığını emerse ancak bilebilecek sıcaklıkta sahra bakışına ram incecik incecikti gülüşmelerin ağlayan içindeki dikenlerdi yıldızların kovduğu çocuklar doluşmuştu kapından incilerin ve mamuşkaların ardından harap gölgeliklere geçerken yaşam koşuşmuştu çoçuklar ardınsıra kapından şimdi hür özlemleri çoğaltırsın aşk bulunmaz fırsat kalırken iki parmağın hep tıkırdar hep ağlar şafaktaki karıncadan atın farkındaysan her akşam her alaca güneşin ardından bozgunu tutar omuzların bir adamın arkasından o adam benim şehrin puslu aynasından yarım gülümseyen körkütük parkesi Beyoğlu kokan tanımazsın şapkamı unuttum Kadıköy vapurunda şansından şimdi gel ben sana kaldım |
| Saat: 07:34 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık