MsXLabs

MsXLabs (https://www.msxlabs.org/forum/)
-   Genel Mesajlar (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/)
-   -   Şiir Nehri -1- [Arşiv] (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/333-siir-nehri-1-arsiv.html)

Pollyanna 28 Ağustos 2006 23:32

Ayrılık Yakındır



Artık daha bir anlamsız geliyor sözlerin kulağıma
Kaybedilen her neyse bıraktım dokunmadan hatırana
Canımı yakıp yakmadığı tartışılır
Ama daha bir anlar oldum
Hak etmeyene en çok ayrılık yakışır.


Misafir 28 Ağustos 2006 23:32

Suskun Gemi



Yine bir kış mevsimi
Yüreğimde rüzgar var
Dalgalar savuruyor beni
Bir o kıyıya
Bir bu kıyıya...

Yağmurlar boşalıyor yüreğime
Hıçkırıklar kesiyor nefesimi
Anlatamıyorum hayal iklimimin çağlayan pınarın
Karanlığımı parçalayan bir çığlık
Sessizliğimi bölüyor acı bir feryat
Kimim...
Neyim...
Bilinmez!

Düşüyorum toprağa
Bazen bir yaprak gibi
Kavuruyor küllerimi yangın alevinden arta kalan birkaç parça ates
Duygularımın esiri olmuşum
Vurmuşlar beni zincirlere
Ellerim kelepçeli gözlerim bağlı...

Kelimeler sığmıyor kalemime
Her hece ayrı bir hicran
Her gece ayrı bir vuslat
Üşümeye duyarsız kalmış bedenim
Alevler islemiş iliklerime
Çağlayanlar süzülüyor gözlerimden
Bir sen...
Bir sen vardın iste!
Bu yangınımı söndürecek
Bir sen aaah!
Bir bilsen...



Mystic@L 28 Ağustos 2006 23:33

Bahar Ağrısı

bir bahar daha dönüp gidecek kapıdan
bir bahar daha sensiz yaşanacak
demek
bir bahar daha
insanlar asılacak şafakta

ben en çok şafakları ağlarım


Hi-LaL 28 Ağustos 2006 23:33

http://ozel.balca.net/resima/cubuk/siir10021-cbk.gif

SÖZ
Benim en sevdiğim söz , senden duyduğum ben'dir .
Hep yinelediğim söz , sana koyduğum ben'dir .
İyi olmak adına bilgiç olmak istemem ,
Seni sen'lediğim söz , bir-bir oyduğum ben'dir .





http://ozel.balca.net/resima/cubuk/siir10021-cbk.gif


Mystic@L 28 Ağustos 2006 23:35

bağışlanan günlerin kutusu

-her günü kan açar kendi içinde-

düşlerim anıların kütüğüne gülüştü
yorgun ırmağı tıkayıp uyutsa da kendinde
soluk alıp vermeler kaçar adım
güneşin derin köşeleriyle
gözlerimi tuttum gösterdim sayım memurlarına

uzak yüzünden renkleri birbirine karışan çocuklar
çağırdım, çaldım yağmuru çamura
bir güzel giydirdim
sahibini arayan boşlukta
takvimlerin attığı oldu

devlet oldukça eskimo
bir aslanın gözlerine kafeslendim
sürdüm kadife yumuşaklığını
çıplak birilerini arkasında bulup
durmadan saklandığım oldu

çoğalmak, baharın bağrında bayram
araladığım çakılların arasından
irili ufaklı balıklar cila atıyor milyonlarca denize
hesap görülür akşamüstü:
bozuk para oluyor yerinde olmak isteyen


shaggy 28 Ağustos 2006 23:37

I

Seyahat edildiği zamanlarda
Yıldızlar konuşur
Söyledikleri şeyler
Ekseriya hüzünlüdür.

II

Sarhoş olunduğu akşamlar
Islıkla çalınan şarkı
Neşelidir.
Halbuki aynı şarkı
Bir treninin penceresinde
Neşeli değil.


Mystic@L 28 Ağustos 2006 23:37

Bahar Kal


sarıölümlere suskun
çıplaklığını kuşanır
yüreği yeşil ağaçlar

göçmenlerin telekleri
fısıldar gökyüzüne
songüzün gelişini
sökün eyler ucun ucun
turna sürgününde bulut
ölüyıkayıcı yağar

sel taşımadan sorumlu
kefen işlerinden kar

yeniden dirilişi
emzirmedeyken doğa
gelişsiz gidişlerin
hüznünü kimler yaşar

bahar kal bahar gönlüm
bir yerlerde pusuda
dönüşsüz bir sonbahar


Misafir 28 Ağustos 2006 23:39

İmkansızlıklar Ülkesi



Ah o, deniz kokulu,
İmkansızlıklar ülkesi
Her yeri bulut kaplamış,
Her yere ışık saçılmış
Pervasız dalgalar coşuyor,
Küskün damlalar seyrek.
Yok artık,
Akıllarda dolaşan soru işaretleri,
Nidalarla kılı kırk yaran arayışlar
Ah o,yosun renkli,
Sisli patikalar.
Bir duman gibi,
Sesler çarpışıyor konuşmalarda
Nedenlerle savaşmanın,
Gereği de yok aslında
Dinlemek yetiyor
Deniz kokulu,
İmkansızlıklar ülkesini...


shaggy 28 Ağustos 2006 23:41

Aşkı doğuran şey nedir;
O yakınlığı iki can arasında?
Ve kopuş ne zaman başlar?
Ne zaman biter bir sevda?

Bir kurt gibi içten içe
Gelişip büyür çürüme
Bir an gelir ki aynı mekandasınızdır
Ayrı duygusal zamanlarda



Mystic@L 28 Ağustos 2006 23:41

Bakarsak

Zarif bir huzundur bembeyaz dolasan kuguya bakarsak
Mucevher titresimleriyle mutereddit bir aksam suya bakarsak
Fazlasiyla isindi deniz kaynadi kaynayacak
Dipten bir deprem yaklasiyor suyun uzerindeki buguya bakarsak
Ne kadar yoksul ve ciplak gorunurse gorunsun agaclar
O kadar yakindir ilkbahar ozsuyu yurumus dallara ugultuyla bakarsak



Saat: 07:34

©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık