![]() |
CANIM,SEVDİĞİM,YÜREĞİM... Bir duvar yetmiyor bizi ayırmaya bilesin, Bu parmaklıklar; bu demir kapılar,bu hava inan Bazen bir yumrukta yıkılacak kadar güçlü Bazen bir serçe gibi güçsüzsem,bir nedeni vardır Hangi zorluğu yenmemiş bu insanoğlu Hele taşıyorsa içinde bu insanca sevgiyi Güzel günler zorlu duraklardan geçer,sevdiğim Damla damla birikiyor insan Damla damla sevgili... Birgün akıp gideceğiz hayata Duvarlar yıkılacak,açılacak bütün kapılar bilesin Benim yüreğim sensin şimdi,seni vurur durur Ve yine damla damla çoğalıyorsun içimde... |
Boşluk İçimde tarifi imkansız korkular Yüreğimde derin sancılar Dilimde anlamsız sözler Gözlerinde yaşlar var Nedeni belli ilk defa korkularımın Gözyaşlarımın, acılarımın Seni kaybetmek böyle zamansız Böyle apansız olur mu Olmaz birtanem, olmaz İsyan etmeliyim olanlara Ya da darağacına çekmeliyim Senden yana dertleri Nasıl mutlu olabilirsin sen Hep bir eksik var senden yana Boşlukları doldursam Ellerim boş kalıyor Bendekiler sana yetmiyor Ben mi yanılıyorum Belki de sen böyle mutlusun Onu da bilemiyorum. |
Başlangıcın sonu bir anda başlar bir anda biter mi sevda tutkusu bir günle başlar bir günde biter mi aşk hayali bir gülle başlar bir karla biter mi bahar kokusu bir sevapla başlar bir günahla biter mi cennet çizgisi her şey başlar biter bitirir seni beni herkesi her şeyi yazgı böyle bozulmaz yazgı |
Gamsız Duygularım Hançer vursan da ürkek yüreğime Gamsızdır duygularım senden yana Üzsen de kırsan da beni Arsızdır bedenim senden yana Hani tanıştığımız o günden beri İnan tanıyamaz oldum ben beni O karanlık sessiz geceler Korkutamaz oldu beni Yokluğunun korkuttuğu kadar Hırçın kıskanç benliğin Kırsa da hırpalasa da beni İnan yok edemez bu halin Kalbimdeki yerini |
Kadehlerin biri gelir, biri gider; Mezeler çeşit çeşit; Bir sevdiğim şanoda şarkı söyler: Biri yanıbaşımda, İçer içer, ötekini kıskanır. Kıskanma, güzelim, kıskanma; Senin yerin başka, Onun yeri başka. |
Ne Anlamı Var! Şimdi , ismimi yazsan da her boş satıra Senden bana kalan acı hatıra Eğer ki bir gün düşersem aklına Şimdi pişman olmanın ne anlamı var? Belki mutlusun, belki perişan Birazda sen düşün, birazda sen yan Tekrar , başlayalım , dediğin zaman Artık başlamanın NE ANLAMI VAR? Dikenler serilmiş yollarıma Dönemem BİTANEM dönemem sana Tanrım vefasız kullarına Artık ağlamanın NE ANLAMI VAR? NE ANLAMI VAR? ağlamanın gülmenin NE ANLAMI VAR? bağlanmanın sevmenin NE ANLAMI VAR? yaşamanın ölmenin NE ANLAMI VAR? NE NE NE... |
Yüreğini Eline Alarak Çıkacaksın Bu Yola seni sen yapan ne kaldı söyle ? beynin ! yüreğin ! düşüncelerin ! ideallerin .. gem vurmadığın ne kaldı ? düşüncelerini mi söyleyebiliyorsun özgürce, yoksa gelecekle ilgili mutlu hayaller mi kurabiliyorsun ? ya da beynini mi geliştirebiliyorsun. özgürce yaşayabiliyor musun sevdalarını. çılgınca haykırabiliyor musun sevdiğine "seni seviyorum" diye. hangisini yapabiliyorsun. söyle seni diğer insanlardan ayıran ne kaldı ? anlat bana; ayşeden, fatmadan, ahmetten,mehmetten farkını... ben farklıyım deme boşuna göster bana... yüreğini eline alarak çıkacaksın bu yola, beynini çöp sepetine atacaksın. bırak özgürce yaşasın kalbin aşklarını. evet belki kırılacaksın, üzüleceksin; ama sonra hatırlayacaksın geçirdiğin günleri. yaptığın çılgınlıklara sende şaşacaksın. güleceksin sevdiğini 1 saniye olsun görebilmek için yaptığın şeylere . gülerken ürpereceksin, özleyeceksin o saf duygularını ve : keşke diyeceksin... keşke sunsaydım kalbimi sevgiliye. delice çırpınışlarını hatırlayacaksın yüreğinin, öpüşmelerindeki tadı dudaklarında hissedeceksin. sonra onu düşüneceksin ama kesinlikle beynini katmayacaksın bu işe. aşkta mantık yoktur sevgili. mantık riskleri reddeder. ama her aşk bir risktir. "ya hep ya hiç" diyebileceksin. sonuna kadar gideceksin. sonunda uçurum olduğunu bile bile. yüreğini eline alarak çıkacaksın bu yola. yanında olduğunu o zaman göreceksin. ve hissedeceksin o zaman senin için çarpan yüreğin sesini, aşkın iki kişilik olduğunu öğreneceksin. ........... |
Bebeğim Benim! Bebeğim benim, sen benim canım sevgilimsin, Bilki benim için hiç ama hiç vazgeçilmezsin, Tünelin ucunu görmene nasıl sevindim bilemezsin, Öbür tünelin de ucunu görseydin hiç üzülmezdim. Bilmem görecekmiyim yıllardır beklediğim o günleri? Bir de sen görebilseydin; aramazdın hiç bu günleri. Otuz yıldır inat edip, hiç dinlemedin bu sözlerimi. Geç de olsa, nihayet biraz da olsa aç o gözlerini. O zaman, inan bana sende bulursun yolun doğrusunu, O vakit anlayacaksın hayatın eğrisi ile doğrusunu, "Yazık olur," deme,öğren artık gelecek zaman olgusunu, Otuz yıl sonra bile göreceksin bulacaksın doğrusunu. Ben biliyorum, ne aşkı da nede meşki var bu işin, Söyle bana ne olur, hiç mi aklın yok ki senin ? Evin var, barkın var.Seni çok seven çocukların kimin ? "Yalnızlık mı?" Korkma sakın; ondan sonra herkes senin. Eminim ki; bu dertleri çok çok çabuk atlatacaksın, Ayda on beş dolarla zaten keyfine keyif katarsın. Arada da şarabını içer seni çok seven beni anarsın, Toprağın altında da olsa onu huzura kavuşturursun. "Beni güldür" dedim, sen ağlatıyorsun," deme sakın, Bugün ağlasan bile sözümü dinlersen çok rahat edersin dinle beni ne olur; bu ikimizin de son ağlaması olsun, Sana söz veriyorum artık bu işe son noktayı koyuyorum, Sil ne olur göz yaşlarını çünkü seni çok seviyorum, Söz veriyorum: Seni artık hiç ağlatmak istemiyorum. Seni mutlu bırakıp sizlere öyle veda etmek istiyorum. Bebeğim benim,seni çok hem de canımdan çok seviyorum. |
Bardak boşalır bencileyin dolmayı bilmez Benzim gibi yaprak sararıp solmayı bilmez Hiçbir şey canımca feda olmayı bilmez Canım senin uğrunda feda olmak içindir! Garibim; Ne bir güzel var avutacak gönlümü, Bu şehirde, Ne de bir tanıdık cehre; Bir tren sesi duymaya göreyim, İki gözüm İki çeşme. |
Özgürlük Üfleseler de uçsam bir nefeste yüzler aynı, sözler aynı, ben hep aynı sıkıştım kaldım bu paslı kafeste, farklı yağmurlarda ıslanmak farklı tatlar almak farklı yüzler görmek istiyorum, işime gelince havalanmak işime gelince okyanusa dalmak işime gelince ağlamak, gülmek istiyorum... |
| Saat: 03:34 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık