![]() |
İçimdeki Kan Rengi Ne bendeki beni, Ne sendeki seni, Yalnızca içimi kemiren, Kan rengini biliyorum... Yıldızlara küstüm, Artık parlamıyorlar Mehtaba küstüm, Artık ışık saçmıyor Güneşe de küstüm, Çünkü artık doğmuyor Bu ne bir sitem, Ne de bir haykırış; Yalnızca içimde alevlenen, Kuralsız bir kan rengi... |
Ne Bilirsin ki Sabrın son damla olup taştığı gözlerimde Ne bilirsin ki oluk oluk gözyaşım nebilirsin ki Doğmayan sabahlarla geçmeyen saatlerle Ne bilirsin ki geceyi gündüze kattın nebilirsin ki...! Delik deşik ettin ruhumu kahtrettin beni Hayıflanma artık övün gör eserini Tabutlayıp tepeden tırnağa şimdi bu mabedi Ne bilirsin ki anılara gömdün nebilirsin ki...! Ne bilirsin ki nedir insanoğlundan kaçmak, Ne bilirsin ki nedir gözler açık rüyaya dalmak, Ne bilirsin ki nedir 'ölüm ölüm' diye yakarmak, Ne bilirsin ki ecel bekler etin ne bilirsin ki...! Nefret ettim her şeyden dünyaya inat İstediğim şu gözleri birdaha açmamak Ne yemek ne içmek ne de uyumak Ne bilirsin ki candan bezdirdin ne bilirsin ki...! Hani hiç görmesem güneşi hiç uyanmasam, Görmesem gölgemi dahi,aynaya bakmasam, Hani mümkün olsa şuursuz kasvetle yaşasam, Ne bilirsin ki ömre düşman ettin nebilirsin ki...! Ne bilirsin ki yeşermemiş bir bahtı kararttın Ne bilirsin ki dağlanmamış yarayı kanattın Ne bilirsin ki açılmadan mutluluk penceremi kapattın Ne bilirsin ki aşka düşman ettin nebilirsin ki...! Sen masmavi semaların hırçın rüzgarı Sen coşkun denizlerin kızgın kumsalı Sen özgürlüğe kanat açmış kartal bakışlı Ne bilirsin ki gönlümü kaptın nebilirsin ki...! Şahinleri bilir misin o sadık aşklarını Baştan sona birbirleri için yaşadıklarını Biri yoksa ötekinin de ölüme kanat çırptıklarını Ne bilirsin ki onlar gibi ettin nebilirsin ki...! |
Bazı Yaralılara Nereye bakiyorsun Iste yarali insanlarin fotograflari Iste yangindan cikarilan cocuk cesetleri Bu, savasmis bir atlinin sakat kalan ayagi Bu kesik kol, onemsiz bir is kazasi Kime bakiyorsun Iste bacagindan alinan uc parca kemik Iste bombardimandan sonraki yaralilar Bu, siniri gecemeyenin aldigi yara Bu yarim adam, kucuk bir iskence hatasi Neye bakiyorsun Sayamazsin o cigerdeki yaralari Kime bakiyorsun Bilemezsin gecmisindeki yaralari Nereye bebeyken nazar boncugu Kime buyuyunce kursun yarasi Ama sen Yine de verirsin cicegini yarali agac Ucarsin yarali keklik Kan diner yol acilir Gun doner gece kisalir Isteyen denize isteyen kendine baksin |
Masumum Gel Ben sensiz pek anlamlı olmuyorum Sen gelince güzelleşiyor Türkçe’m Yatıştıran sen olmalısın ki Bir bebekten daha masumum seninleyken. |
Sevgisiz Aşklar Yeniden Tanımadım ki kendimi Sana anlatayım. Soğuk bir kasım sonu daha Sakin bir havanın buhranı Taşıyor içime Kar beyazı gönlüm kendini kamçılıyor Yeni bir aşka bir daha yeniden Kaldığı yerden, geçmişten Aynı değilim ki ben Nasıl anlatayım kendimi Kendimi kendim bilsem Sorma bana sevgi neden Hiç sevmedim ki Sevgiyi nasıl anlatayım ben Taş kalpli diyorlar Aslında bir bilsen, içimdeki ben Ne kadar yalnız bilemem. Yalnızlık mı ben, yoksa yalnızlığı isteyen mi ben Gözlerimi kanattım yine ağlamadı Neden ağlamazlar bir bilsen Taş kalpli değilim, gel bir kalbime sor sen Sen hiç ben olamadın ki, nasıl anlayasın beni sen Düşüncelerimde kayboluyorum Issız bir sokakta kaybolan bir çocuk gibi Uykumda yok, Yine geceyi hakimiyetim altına almışım ben Saatler geçmiş yine çıkamadım işin içinden Severken ayrılmak nedir bir bilsen İşte yaşlandı gönlüm aniden. O an düştü Ak saçlarıma, sessizce mezara soktu Diri diri gönlüme toprak örttü Unutmadım işte o an iki damla yaşı Hiç anlamadığım sevgiyi, Daha da anlamaz hale geldim ben Yıllardır yürüdüğüm yolda kayboldum ben Yine çıkmaz sokak, Çıksam bana , çıkmasam sana zarar Sevdiğim İzmir gecelerini bile zor bağlıyorum sabaha ben. Sabahlarda uyandığımda teninin şuh kokusunu özledim Başka bedenlerde ararım bulunmaz ki bir bilsen Gecelerde tek dostlarım şiir ve şarkı Onlarda terk etmeye başladı Yine yalnız ben. Bir şiir yazdım kendimi anlattım ben Beni mi, benimle ilgili seni bilmem Ne geceler gündüze, nede gündüzler geceye Bağlanmıyor nedeni bilinmez Şimdi taş kalpliyim ben. Sen hayatına, ben ise soğuk dünyama Aşklar yeniden, sevgisiz bir beden. |
Bazen Bazen uçmak ister insan, Uçamaycağını bilse de , Bulutların üzerinde Sınırsız özgürlüğün tadına varmak. Ne güzel... Bazen kaçmak ister insan, Kaçamayacağını bilse de Demir almak bağlandığı limandan. Lodos ve fırtına farketmez. Sert bir rüzgarın savurduğu Badem çiçekleri gibi çarketmek Bir pruvada çağalayan gibi Şarıldayan engin bir deniz olmak. Evet!! Aganta Burina Burinata!! Köpükler , evet sadece saf ve temiz Köpükler bırakmak arkandakilere Beyaz ve sessiz... Bazen bir ormanda yankılanan Mutluluklar veren kuş sesi olmak Bazense bir dağda patlayan İsyankar bir silah sesi... Notalar olmak, yaratıcı ve özgür Uçuşan havalarda çağlar boyunca. Güneş olmak bazen .. Sevginin ve sıcaklığın sahibi. Bazense ateş olmak Yakmak kötülükleri ve mesafeleri Ulaşmak Mehlika Sultan’lara Sessiz ve derinden sevdiğin .. Bazense yok olmak ister insan, Hiç yaşamamışcasına... |
Ne Çabuk Geçti Ne çabuk geçti güzel günler sevdiğim Günler,aylar oldu seni görmediğim Hala büyüyor sana olan özlemim Bir tek sen varsın yolunu gözlediğim Aşkına,ilgine muhtacım ben senin Yanımdır asıl yerin Sevgiye, şefkate muhtacım sevgilim Yanındır benim yerim Sevemem senden başkasını Sökemem kalbimden adını Senle olmaktır tek dileğim Bulamam senden başkasını Silemem gönlümden adını Seni sevmektir tek isteğim Sensiz hiç geçmiyor zaman Aşkından ben miydim yanan Beni sevmediğin yalan Yüreğimdesin sen her an Yine hüzün kapladı tüm yüreğimi Nasıl unutursun seni sevdiğimi Bir ben bir ALLAH biliyor çektiğimi Artık duysan diyorum benim sesimi. |
Ölüm Eğer Ayrılıksa Ölüm eğer ayrılıksa Ayrılık neden ölüm değil Kaderim yalnızlıksa Ölüm neden bugün değil Sevginin hançerleri Vurdu her geçen gün bana Unutabilsem gidenleri Bir umut olur yarınlara Sen de vurdun herkes gibi Vurdun gittin acımadan İçimdeki Mecnun harbi Artık bitsin yaşamadan |
Bir tek gün istiyorum yalnızca İçinde seninde olduğun Bir sonbahar sabahı olsun mesela Yapraklar yağsın üzerimize Yerler kaçsın ayağımızın altından Biz yakalarız nasılsa Tutku dolu olsun dudakların Daha bakarken içim geçsin Bir yağmur yağsın Çamur olsun bütün topraklar Ve sırılsıklam ol Öyle sarıl bana Üşümem korkma senden daha sıcak Ne varki benim dünyamda Yalnızca bi gün aşkım Bi gün diledim ikimize Nasılsa daha fazlası olmaz diye. |
Bedava Bedava yaşıyoruz, bedava; Hava bedava, bulut bedava; Dere tepe bedava; Yağmur çamur bedava; Otomobillerin dışı, Sinamaların kapısı, Camekanlar bedava; Peynir ekmek değil ama Acı su bedava; Kelle fiyatına hürriyet, Esirlik bedava; Bedava yaşıyoruz, bedava. |
| Saat: 07:34 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık