MsXLabs

MsXLabs (https://www.msxlabs.org/forum/)
-   Genel Mesajlar (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/)
-   -   Şiir Nehri -1- [Arşiv] (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/333-siir-nehri-1-arsiv.html)

Pollyanna 29 Ağustos 2006 00:22

Seni Seviyorum




Bu karmaşık dünyada
bildiğim bir şey var artık içimde

Sol yanımın ağrıları
ismini duyduğumda başlıyor
bak şurası işte gömleğimin sol cebi...

Artık bu acıdan kurtulmak istiyorum ve
her şeyi göze alarak söylüyorum şimdi sana
belki çok söylenmiş cümle ama
olsun ne fark eder ki yolu yok ki
başka söyleyeyim
Birazda çekinerek söylüyorum
Seni seviyorum.


Mystic@L 29 Ağustos 2006 00:25

Beklenen

Ne hasta bekler sabahı,
Ne kanlı şahidi mezar,
Ne de şeytan, bir günahı,
Seni beklediğim kadar.

Geçti, istemem gelmeni,
Yokluğunda buldum seni;
Bırak vehmimde gölgeni,
Gelme artık neye yarar?..


Baştan kara

Başlayan bir şey vardı unuttum
Anımsamaya çalışıyorum şimdi
Emekdar kelimelerle:
Bahar
Gençlik
Bebek
Çiçek
Deniz
İşçi
Bağımsızlık
Özgürlük
Eşitlik
Aşk
Mezarımda dönüyorum da
Yuvarlanıyorum baştan kıça
Kalafattan yeni çıkmış bir tekne
Dalga olmayan dalgaların üstünde...


Misafir 29 Ağustos 2006 00:26

Hiç kalbin ağrıdı mı sebepsizce,
Hiç için titredi mi sıcak yaz geceleri,
Dolunaya baktığında hissettin mi hiç
Yapayalnız derin bir karanlıkta olduğunu,
Ve acı bir şekilde farkına vardın mı,
Kalabalık içinde sessizce dolaştığını…

Düşündüğün şeyi bilmeden uzaklara takılır gözlerin;
Ellerin bilmediğin elleri tutar sanki,
Tuttuğun el sana huzur verir de;
Sen o huzurla bir türlü rahatlayamazsın…

Boğazında kelimeler düğümlenir, yutkunursun;
Bakışların buğulanır, gözlerini kısarsın,
Tek damla düşmesin diye çabalarsın;
Bilirsin ilk düşen damla habercisidir; sağanakların,
Bilirsin sağanakların ardından körelir; duyguların,
Bilirsin ki içindeki yangınlar büyür sağanaklarda…

Sen bilirsin ama kalbin bilmez bunları,
Yaşadıkça yaşar sevdalar kalbinde,
Büyüdükçe büyür kalbin, her sevdayı saklar içinde,
Gün gelir sığmaz olur kalbin göğsüne,
Taşıyamaz olur bedenini, artık yorulur…
Duyguların ağır gelir; ezilirsin
Bir gün açıklanmamış duygularınla köşende,
Teslim olursun ölüme,
Sessizce…


Misafir 29 Ağustos 2006 00:27

Coşarcasına



Bir şeyler sığdı elbet şu geçen 20 yıla
keşkelerim oldu önleyemedim
gözyaşlarım oldu durduramadım
sevdiklerim ansızın uçup gitti
nedense engelliyemedim..
Güzel günlerde olmadı değil
güldüm gülmesine allah var
-yani belki vardır-
ama o gülücüklerin ardında
içimde bir yrde bir çığlık var
asla susturamadım..
Belki aşk beni içten güldürecek
şöyle coşarcasına,gümbür gümbür
ama çıt yok içimde
çünkü hala bulamadım....


Mystic@L 29 Ağustos 2006 00:27

Baştan kara

Başlayan bir şey vardı unuttum
Anımsamaya çalışıyorum şimdi
Emekdar kelimelerle:
Bahar
Gençlik
Bebek
Çiçek
Deniz
İşçi
Bağımsızlık
Özgürlük
Eşitlik
Aşk
Mezarımda dönüyorum da
Yuvarlanıyorum baştan kıça
Kalafattan yeni çıkmış bir tekne
Dalga olmayan dalgaların üstünde...


Pollyanna 29 Ağustos 2006 00:27

Senden Ayrıldığımda




Sensiz geçen günlerimi
bir kutuya hapsettim ve katabildiğim kadar
en derine gömdüm kimseler görmesin diye
olurda hani bir gün gelirsen eğer
sensiz bir günümün geçmediğini görürsün
Senden ayrıldığımda gözlerimi
kapatmıştım
Senden sonra
kimseyi görmeyeyim diye...


shaggy 29 Ağustos 2006 00:29

Bir kez olsun dönüp bakmadı
Hoşça kalın da demedi giderken
Sustu ve yanlızca elinden
yine de sazını elinden bırakmadı

Sonra hiçbir haber çıkmadı
Çıkıp gelmedi apansız bir gün
Gerçi yoktu yolunu bekleyen
ve hiç kimse göz yaşı dökmedi



Misafir 29 Ağustos 2006 00:30

Hiçbirşeye Dair



Durgunlaşırım bazen,
Evim, mahallem ıssız bir ada olur
Hep böyle zamanlarda gider komşumuzun oğlu....

Bir mısra yazarım şiir olmaz devamı
Sonrası gelmez hayallerimin
Derin bir boşluktur, yanlızlığın
eni - boyu

Penceremden,
Delikanlılığı ters giymiş çocuklara bakarım
Sonra O' nun penceresine
Ardından yumuşacık çırpılan kanatlara takılır
Seyre dalarım bir kuşu..

Annemin bunlardan haberi olmaz
Ben de bilmem annemin bir gününü
Yanlız akşam olunca, sofrada buluşuruz
''Bekle anne, getiriyorum tuzluğu''.


Misafir 29 Ağustos 2006 00:30

SİYAH GÖZLERİNE BENİ DE GÖTÜR



Daha dokunmadan kurudu irem
çöllere bir türlü yağamıyorum
yeni bir koşunun başlangıcında
biraz deprem sonrası
biraz şehir hülyası
bir kalp yangınından geriye kalan
siyah gözlerine beni de götür
artık bu yerlere sığamıyorum.

Pembe uçurtmalar yolladığından beri
sarardı tiryaki menekşeleri
sonbaharın tozlu kafeslerinde
sevgi turnaları yakalıyorum
turnalar gidiyor;ben kalıyorum
avareyim,asudeyim,yorgunum
bilmiyorum neden sana vurgunum
Erzurum garında banklar üstünde
uyku tutmuyor karanlıkları
yitik düşlerimi kovalıyorum
gölgeler gidiyor;ben kalıyorum.

Binbir türlü kokuyorsa yaylalar
siyah gözlerine beni de götür
baharın koynundan koparıp sana
ipek bir mendile sardığım yüreğimle
şehzade gülleri gönderiyorum
umutlar kalıyor;ben gidiyorum.

Bütün yelkenlileri,deniz fenerlerini
kaptanları sorgulayan
yanından geçen küheylanların
korku tufanına yakalandığı
siyah gözlerine beni de götür
güneş ülkesinden gelen yiğitler
benzeri olmayan bir dünya kursun
cellat,ayrılığın boynunu vursun.

Usul usul intizarı çürüten
bu hercai diken,bu çılgın arzu
sürüklüyor imkansız muştuların
eşiğine gönül vadilerini
bir ağaçtan düşen yapraklar gibi
düşüyorum tanyerine
ya topla yaralı kırlangıçları
ya da bu vefasız şarkıyı bitir
özgürlüğe giden tutsaklar gibi
siyah gözlerine beni de götür.


Mystic@L 29 Ağustos 2006 00:31

Bekleyiş

Bu kaçıncı kağıt sözlerimle kirlenen,
Bu kaçıncı serzeniş kaçıveren dudaktan,
Bu kaçıncı saate bakışım,
Bu kaçıncı gece birbirnin aynı...

Hani öldüren sevgili,
Ölümcül duygular nerede?
Hani sabaha açılan pencerem
Beyaz elbisem nerede?

Benimkisi sersemlik, ceza değl kendme,
Benimkisi, inanmılık sevgiye...



Saat: 07:34

©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık