![]() |
Seni Seviyorum Bu karmaşık dünyada bildiğim bir şey var artık içimde Sol yanımın ağrıları ismini duyduğumda başlıyor bak şurası işte gömleğimin sol cebi... Artık bu acıdan kurtulmak istiyorum ve her şeyi göze alarak söylüyorum şimdi sana belki çok söylenmiş cümle ama olsun ne fark eder ki yolu yok ki başka söyleyeyim Birazda çekinerek söylüyorum Seni seviyorum. |
Beklenen Ne hasta bekler sabahı, Ne kanlı şahidi mezar, Ne de şeytan, bir günahı, Seni beklediğim kadar. Geçti, istemem gelmeni, Yokluğunda buldum seni; Bırak vehmimde gölgeni, Gelme artık neye yarar?.. Baştan kara Başlayan bir şey vardı unuttum Anımsamaya çalışıyorum şimdi Emekdar kelimelerle: Bahar Gençlik Bebek Çiçek Deniz İşçi Bağımsızlık Özgürlük Eşitlik Aşk Mezarımda dönüyorum da Yuvarlanıyorum baştan kıça Kalafattan yeni çıkmış bir tekne Dalga olmayan dalgaların üstünde... |
Hiç kalbin ağrıdı mı sebepsizce, Hiç için titredi mi sıcak yaz geceleri, Dolunaya baktığında hissettin mi hiç Yapayalnız derin bir karanlıkta olduğunu, Ve acı bir şekilde farkına vardın mı, Kalabalık içinde sessizce dolaştığını… Düşündüğün şeyi bilmeden uzaklara takılır gözlerin; Ellerin bilmediğin elleri tutar sanki, Tuttuğun el sana huzur verir de; Sen o huzurla bir türlü rahatlayamazsın… Boğazında kelimeler düğümlenir, yutkunursun; Bakışların buğulanır, gözlerini kısarsın, Tek damla düşmesin diye çabalarsın; Bilirsin ilk düşen damla habercisidir; sağanakların, Bilirsin sağanakların ardından körelir; duyguların, Bilirsin ki içindeki yangınlar büyür sağanaklarda… Sen bilirsin ama kalbin bilmez bunları, Yaşadıkça yaşar sevdalar kalbinde, Büyüdükçe büyür kalbin, her sevdayı saklar içinde, Gün gelir sığmaz olur kalbin göğsüne, Taşıyamaz olur bedenini, artık yorulur… Duyguların ağır gelir; ezilirsin Bir gün açıklanmamış duygularınla köşende, Teslim olursun ölüme, Sessizce… |
Coşarcasına Bir şeyler sığdı elbet şu geçen 20 yıla keşkelerim oldu önleyemedim gözyaşlarım oldu durduramadım sevdiklerim ansızın uçup gitti nedense engelliyemedim.. Güzel günlerde olmadı değil güldüm gülmesine allah var -yani belki vardır- ama o gülücüklerin ardında içimde bir yrde bir çığlık var asla susturamadım.. Belki aşk beni içten güldürecek şöyle coşarcasına,gümbür gümbür ama çıt yok içimde çünkü hala bulamadım.... |
Baştan kara Başlayan bir şey vardı unuttum Anımsamaya çalışıyorum şimdi Emekdar kelimelerle: Bahar Gençlik Bebek Çiçek Deniz İşçi Bağımsızlık Özgürlük Eşitlik Aşk Mezarımda dönüyorum da Yuvarlanıyorum baştan kıça Kalafattan yeni çıkmış bir tekne Dalga olmayan dalgaların üstünde... |
Senden Ayrıldığımda Sensiz geçen günlerimi bir kutuya hapsettim ve katabildiğim kadar en derine gömdüm kimseler görmesin diye olurda hani bir gün gelirsen eğer sensiz bir günümün geçmediğini görürsün Senden ayrıldığımda gözlerimi kapatmıştım Senden sonra kimseyi görmeyeyim diye... |
Bir kez olsun dönüp bakmadı Hoşça kalın da demedi giderken Sustu ve yanlızca elinden yine de sazını elinden bırakmadı Sonra hiçbir haber çıkmadı Çıkıp gelmedi apansız bir gün Gerçi yoktu yolunu bekleyen ve hiç kimse göz yaşı dökmedi |
Hiçbirşeye Dair Durgunlaşırım bazen, Evim, mahallem ıssız bir ada olur Hep böyle zamanlarda gider komşumuzun oğlu.... Bir mısra yazarım şiir olmaz devamı Sonrası gelmez hayallerimin Derin bir boşluktur, yanlızlığın eni - boyu Penceremden, Delikanlılığı ters giymiş çocuklara bakarım Sonra O' nun penceresine Ardından yumuşacık çırpılan kanatlara takılır Seyre dalarım bir kuşu.. Annemin bunlardan haberi olmaz Ben de bilmem annemin bir gününü Yanlız akşam olunca, sofrada buluşuruz ''Bekle anne, getiriyorum tuzluğu''. |
SİYAH GÖZLERİNE BENİ DE GÖTÜR Daha dokunmadan kurudu irem çöllere bir türlü yağamıyorum yeni bir koşunun başlangıcında biraz deprem sonrası biraz şehir hülyası bir kalp yangınından geriye kalan siyah gözlerine beni de götür artık bu yerlere sığamıyorum. Pembe uçurtmalar yolladığından beri sarardı tiryaki menekşeleri sonbaharın tozlu kafeslerinde sevgi turnaları yakalıyorum turnalar gidiyor;ben kalıyorum avareyim,asudeyim,yorgunum bilmiyorum neden sana vurgunum Erzurum garında banklar üstünde uyku tutmuyor karanlıkları yitik düşlerimi kovalıyorum gölgeler gidiyor;ben kalıyorum. Binbir türlü kokuyorsa yaylalar siyah gözlerine beni de götür baharın koynundan koparıp sana ipek bir mendile sardığım yüreğimle şehzade gülleri gönderiyorum umutlar kalıyor;ben gidiyorum. Bütün yelkenlileri,deniz fenerlerini kaptanları sorgulayan yanından geçen küheylanların korku tufanına yakalandığı siyah gözlerine beni de götür güneş ülkesinden gelen yiğitler benzeri olmayan bir dünya kursun cellat,ayrılığın boynunu vursun. Usul usul intizarı çürüten bu hercai diken,bu çılgın arzu sürüklüyor imkansız muştuların eşiğine gönül vadilerini bir ağaçtan düşen yapraklar gibi düşüyorum tanyerine ya topla yaralı kırlangıçları ya da bu vefasız şarkıyı bitir özgürlüğe giden tutsaklar gibi siyah gözlerine beni de götür. |
Bekleyiş Bu kaçıncı kağıt sözlerimle kirlenen, Bu kaçıncı serzeniş kaçıveren dudaktan, Bu kaçıncı saate bakışım, Bu kaçıncı gece birbirnin aynı... Hani öldüren sevgili, Ölümcül duygular nerede? Hani sabaha açılan pencerem Beyaz elbisem nerede? Benimkisi sersemlik, ceza değl kendme, Benimkisi, inanmılık sevgiye... |
| Saat: 07:34 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık