MsXLabs

MsXLabs (https://www.msxlabs.org/forum/)
-   Genel Mesajlar (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/)
-   -   Şiir Nehri -1- [Arşiv] (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/333-siir-nehri-1-arsiv.html)

arwen 29 Ağustos 2006 00:31

Ne Çare



bu dostluk ebedi sürer sanmıştım,
bak daha yanmadan ne çare.
bir bilsen sana nasıl kanmıştım,
ümitler tersine döndü ne çare.

gülüp oynuyordun değiştin birden,
vurdun insafsızca beni kalbimden,
sanma ki bu dostluk başlar yeniden,
gönül ayrılığa bindi ne çare.


Pollyanna 29 Ağustos 2006 00:33

Belki Dokunmak Suçtu



Dokunmadı sineme baharın sıcak eli
Hiç esmedi içimde dağların seher yeli,
Savursa saçlarımı dağıtsa deli, deli
Silinir mi içimden anıların izleri?

Düş bağrıma da uyan ey semanın hilâldi,
Yastığımda uyusun hayalinin cemaldi.

Kaf dağının ardına kanatlanıp uçsaydım,
Bulut olup bağrımı ufuklara açsaydım,
Damla damla sevgiyi topraklara saçsaydım,
Açar mıydın içinde sakladığın gizleri?

Umutlarım kuş oldu avuçlarımdan uçtu,
Kanadına dokundum belki dokunmak suçtu!

Güleç yüzlü çocuklar hislerimde ağlıyor,
Süzülen her damla yaş yüreğimi dağlıyor,
Sana gelen yolları mesafeler bağlıyor,
Dermanını tüketti gençliğimin dizleri.

Koşuyor sanki yıllar yakalamak imkânsız,
Artık duygular yetim anılarsa mekânsız.


Mystic@L 29 Ağustos 2006 00:34

Belli değil

Yokluğundan dem vurup,
Yine hasretinle cedelleştiğim, gecenin üstüme çöktüğü bir ân
Zifiri karanlıklarda neyi ariyorsa gözlerim?..
Ciğerlerimi kavuran,
Sînemi parçalayan bu illet
Çürüttü artik beni Hümeyrâ
Fakat yüreğim,
Neden hâlâ bedenimi ayakta tutmaya ısrâr ediyor?..

Oysa bu güne kadar;
İstenilmediğim yeri ânında terkeden ben
Yüzüme kapatılan kapılari bir daha tıkırdatmayan ben
Arşınladığım yollara sed çekildiğinde,
Aslâ ikinci bir kez aşındırmayan ben
Ne oldu da böyle oldum Hümeyrâ?..

Hayâlin gözümün önünden şerit olup aktığı vakit
Azgın Okyanus Dalgaları'nın, Med-Cezir kabartısıyla,
Geçit vermez kayalıkları dövdüğü gibi
Hamle yapıp, sıçrayıp dokunmak istiyorum hayâline
Bakışlarınsa artik îmâlı
Tabutluktan süzüyorsun gözlerimi
Çekil git karşımdan desem olmuyor
Ne seni kovabiliyorum
Ne gözlerimi bakışlarından alabiliyorum
İlk göz göze geldigimiz günü hatırlar mısın bilmem?
İşte o tılsım
Alamıyorum kendimi senden Hümeyrâ
Alamıyorum...

Aşk denilen bu iksîri;
Sevgi hamuruyla
Kara Sevdâ çamuruyla
Gözlerimden akan yaşlardakı acı sularla
Sabâhı beklediğim gecelerde,
Dipsiz bir kuyunun derinliklerinde,
Gün ışığı görmemiş ızdırâbımla yoğurmuşum Hümeyrâ!..
Sızılarım, iniltilerim,
Lokmân'in devâ bulabileceği türden değil...
Tebâbet ilminde çâresi yok bunun
Aklın tartacağı bir yük değil bu Hümeyrâ
Mantik orjinli hendese hesâplarının çözeceği cinsten hiç değil...
Adına dert desem, dert değil
Sen değil, ben değil
Ya sen ya da ben değil
Sensizliğe isyân da değil
Ben mi sendeyim, sen mi bendesin


Misafir 29 Ağustos 2006 00:35

SÖYLE GÜLÜM...


Söyle gülüm,
hayat dediğin nedir ki?
İnce bir elekten süzülen,
bazen hüzün, bazen de
mutluluk dolu kırıntılar mı?

Söyle gülüm,
sevmek dediğin nedir ki?
Gözlerin birbirine değdiği vakitlerde ki
ömre bedel anlar,
ya da gönlüne hasret saatlerini saydıran
avuntular mı?

Söyle gülüm,
günah dediğin nedir ki?
Sevgiye susayan yüreklerin,
utana sıkıla,
yanlışlığını bile bile
hissettiği namahrem duygular mı?

Söyle gülüm,
ömür dediğin nedir ki?
Hiçbir itiraz hakkın olmayan,
sana sorulmadan,
yaşamaya mecbur edildiğin yıllar mı?


Misafir 29 Ağustos 2006 00:35

Düş



Bir kuş olacaktım delecektim bulutları,
bulut olacaktım sonra,
yağmura dönüşüp katılacaktım okyanuslara
ve bırakıcaktım kendimi
akıntıya ve rüzgarlara
nereye isterlerse gidicektim
yeterki yetişebilim hızlarına,
rüzgar olacaktım esecektim ordan oraya,
gitmediğim yer
solumadığım hava kalmicaktı
eninde sonunda seni bulacaktım
sen olacaktım içine girecektim
ki...
rüyam bitti.
-elbet birgün kuş olucam ve uçucam
elbet birgün rüyamın sonu gelecek
ve seni bulucam-


Misafir 29 Ağustos 2006 00:37

Hayat bu gülüm,

Hayat bu gülüm,
neyleceksin,
yaşayamam diyemezsin.
Gelmişsen bir kere dünyaya,
en çaresiz anİnda bile,
kapıyı çarpıp, gitmeyeceksin. .

İnancın tamsa eğer gülüm,
Allah'a sitem etmeyeceksin.
Her verdiğini, kabul edecek,
gelenin değil, gönderenin hatırına
başının üstünde gezdireceksin.

Aşk bu gülüm,
kolay değil,
dikenleri de seveceksin.
Kanasa da yüreğin dinmeden,
sevmişsen, sorgu sual etmeyeceksin.

Hasret bu gülüm,
çaresiz çekeceksin.
Bir selamla, bir sevgi sözüyle
yetinmeyi bileceksin.
Girmişsen bu yola bir kez,
dönen namert,
sonuna kadar gideceksin.


Pollyanna 29 Ağustos 2006 00:37

Anlatamadım


Keyifli bir günün sarhoşluğunda
Duygularım karışıktı,
Hayallerim dağınık
Yaşamak işte şöyle, böyle
Dilim tutulur gibi oluyordu
Beni sana anlatamadım.

Nasıl başlasam dedim
Kelimeleri seçemedim
Sustum, susa kaldım
Başım öne eğildi
Kendimi yargıladım.

Mısralara döktüm içimi
Onlar seninle konuşsun
Ben tanık olayım
Anlatılamayan sevginin
Mızrakları onlar olsun


Misafir 29 Ağustos 2006 00:42

Sen yokmuşsun meğer
sen hiç olmamışsın,
meğer yalanmış sözlerin
gözlerimin içine baktığında
verdiğin aşk yeminlerin
Yalanmış meğer
Meğer hiç sevmemişsin beni
Benim seni sevdiğim gibi
Yokmuş o yürek sende;
Benim yandığım ateşle
hiç yanmamışsın meğer
Her gün kahroluşumu
izliyormuşta bunu
görmezden geliyormuşsun....
Herşeyin Yok oldugu bu yalan dünyada
Tek gerçeğim sensin sanmıştım meğer
oda yalanmış...
Şimdi anlıyorumda Senin hayatın Yalanmış Meğer....


arwen 29 Ağustos 2006 00:45

Ne de Sen Gül Bir Daha




Bu sevdanın akamadık suyuna
Hırpalandık acı çektik boyuna
El sözüyle adım adım oyuna
Ne gelirim ne de sen gel bir daha

Bilemedik aşkımızın suçu ne
Uyamadık ne şekil ne biçime
Bundan sonra bu bahçenin içine
Ne girerim ne de sen gir bir daha

Bir yuvayı kuramadık beraber
Kuşlar kadar olamadık ne haber
İster öldür istersen gel derman ver
Ne gülerim ne de sen gül bir daha

Taştan taşa vurdum garip başımı
Haramiler zehir etti aşımı
Sel olsada gözlerimin yaşını
Ne silerim ne de sen sil bir daha


Pollyanna 29 Ağustos 2006 00:46

Ölümüne Eşkıya



Ben bir eşkıyayım...
Dağa kaldırmışım sevdamı...
Uğruna canlar almışım...
Adamlar satmışım...
Her kurşunda sevdama siper oldu yüreğim...
Beklenmedik bir anca yedik hançeri...
Dağlar gözyaşlarımla yıkandı...
Arkamı döndüğümde...
Sevdalım vardı karşımda!
Beni sevdamla vuran kadın...
Şimdi elinde silahım...
Çekmiş tetiği yar ölümüne...
Eşkıya olmak ne...
Sevgi ne...
Gönlü istemedikten sonra...
Zorba olmak ne...
Şimdi bıraktık sevdamızı yükselen dağlarda...
İndik ovalara...
Bir taş yonttum yürek yarama...
Bir gün olurda döner de kırarım diye...
İnce kestim yarıya...
Satıp gidemedim sevdamı...
Sıkamadım bir kurşun şakağıma...
Ben hep...ölümüne eşkıya...



Saat: 08:50

©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık