![]() |
Bekle beni -Karlar tozarken bekle Ortalık ağarırken bekle Kimseler beklemezken bekle beni -K.Simonov I Bekle beni küçüğüm umudu karartmadan sevinci yitirmeden bekle döneceğim bir gün elbet bekle beni Bahar geldiğinde kırlara çıkacaksın dizboyu otlar üstünde koş koşabildiğince ve sakın yitirme neşeyi Kırların sessizliğinde yüreğinin sesini dinle ve orada benim için küçücük bir yer ayır ve bekle beni küçüğüm Doğa pervasızdır biraz bakarsın en olmaz yerde masmavi bir su fışkırır ve suyun ışıldayan göğsünde sevincin nilüferleri Bahar şaşırtmasın seni sırtüstü uzan bir gölgeye suların, kuşların sesini dinle ve bekle beni orada döneceğim küçüğüm II Mapusane türküleri hüzünlüdür biraz belki her dinleyişinde yüreğin burkulmakta için sızlamaktadır Ama acılara alışılmaz birşeyler var değişecek birşeyler var değiştirmemiz gereken önce acılardan başlanacak Beş on yıl dediğin pek kolay geçmeyebilir üstelik bu savaş bu kahredici kıyım bitmeyebilir daha uzun süre Ama sen sahip çıkarak yaşama ve sevince bekle beni küçüğüm acılar bitecek bir gün sevgiler çiçek açacak Mapusane türküleri hüzünlüyse de biraz yüreğin burkulmasın için sızlamasın sakın ve bekle beni küçüğüm III Kış kıyamet bir gün bakarsın çıkıp gelmişim varsın azgınlaşsın tipi ve uğuldayadursun dışardaki rüzgâr Sakın şaşırma küçüğüm üşümüş bir serçe gibi titremesin ellerin apansız çıkıp geleceğim kış kıyamet de olsa bir gün Uğuldayan bu rüzgâr bu delice yağan kar ürkütmesin seni direnmektir artık bekleyişin öbür adı Sen türküler söyle ve gülümse küçüğüm çünkü sesinin ırmağıyla yeşerecek hasretin bozkırları Bekle beni küçüğüm umudu karartmadan sevinci yitirmeden bekle döneceğim bir gün elbet bekle beni küçüğüm |
Tereddüt Geceleri deli kanlıydım erkekler ağlamaz sandım sen beni ağlattın üç yılda yüreğime üç damla kan damlattın ızdırap dolu gecelerde sen kabul edip sigaramı çekerdim içime yaşardım yanlız senin hayalinle ama ben saf bir çocukmuşum çünkü seni gerçek sandım heyecanımı saklayamaz eve koşar bir telefon açardım seni gördüğümde ise rüzgara kapılmış yaprak gibi uçardım balkonlarımız karşılıklı değildi olsun perdeyi aralar bakardım belki çıkar , görmesede ben el sallardım çünkü seni gerçek sandım..... biliyormusun nikotinsiz gecelere inat bir sigara bulur yakardım dumanı senin gibi yavaşça kaybolarak terkederdi beni şimdi sigarayıda bıraktım...... tereddüt gecelerine nispet yapardım inat olsun diye içimdeki tereddüte resmini çıkarıp bakardım şimdi onuda yırtıp attım..... hiçbir zaman sevgimi sana anlatamadım çünkü ben heyecanlanır konuşamazdım konuşsamda sen beni anlamazdın boşuna deyip konuşmayıda bıraktım galiba seni yanlış anladım.... nereden bilirdim şiir yazacağımı şiire şu iki satırla başladım ................................. ................................. bak işte sana iki satır yazdım şimdi ikisinide karaladım galiba seni yanlış anladım.... derken ben yine salıncaklardayım hayır hayır gülme! gülümse seni görmek için burdayım hani bana gülerek bakardın ya camdan korkarım ayrıldık geçemem artık buradan hani bir telefon konuşmasında evleniyorduk ya hani yalanda olsa beni sevdiğini söylerdin ya hani üstüme bir bardak su sepmiştin ya ah.. şimdi muhtacım bir damla suya hepsini karaladım bu sayfaya..... kendime inat, inata inat olsun diye çırpınmak için dolunaya bana kanat olsun diye ve "neden" diye sorduğumda kendime cevap olsun diye adını adımla suya yazdım anlarsın...bu şiiri sana yazdım...... sen beni hiç sevmemişsin ki sonunda anladım bunu bir kağıda yazıp duvara astım..... unutulan biri olarak reddi miras hakkım bütün anılarımı sana bıraktım gülüyorum kendime ne duruyorsun sende gülsene o da beni seviyor diye yaşardım şimdi yaşamayıda bıraktım..... benbi terkediyorsun , belkide ben seni şimdi yanlız kaldım özür dilerim herşeyi gerçek sandım..... senin başkalarından farkın benim seni farklı sanmammış dedim ya bu tek doğru sandığım inandığım yalanmış.......... |
Susuyorsun Hiç İstemeden Hem de Seni üzdüm elimde olmadan Düşmesin diye tutmaya çalıştığım kristal bir bardak gibiydin Ama ben tutamadım O şimdi yerde Ve paramparça Ne yapsam olmayacak eskisi gibi Küçükken herşeyin tamirini çok kolay sanırdı çocuk kalbim Birisi kırsa da oyuncağımı Özür diledimmi yüzümde güller açardı Beraber oynamaya başlardık kaldığımız yerden Çocuk çocuk nasıl gülerdim Hala bir resmim var öyle,arasıra bakarım Ne zaman birisi kırsa beni,ne zaman ben kırılsam birine Ama çocukluğumda ki gibi hissedemiyorum artık ben bile Unutmuyor yüreğim bazen ne yapsam Özürler artık pazarlarda satılık Ve üzüntünü gözlerinden kimse okuyamıyor Anlatmak uzun zaman aldığından değil Dinleyecek kimseyi bulmayacağından gönül susuyor Söylesem tesiri yok,sussam gönül razı değil desende Susuyorsun hiç istemeden hem de |
Beklenen e Hasretle bekleme turnaları. Göç mevsimidir Bir yaz gecesinde yolların hüznünü anlarsın sesin sararır, bir türkü düşer yüreğine Nişan resimlerine, güllere, evlere ağlarsın bahçelerin göğsünde pınarlar kurumuştur Yağmurlara, fırtına albümlerine bakarsın Saçların akşamlar çizerken dağların aynasına Dokunma ellerime, karanlığımda yanarsın Hadi yaz alnıma şiirin aydınlığını, rüyaları Sabah olur bir gün ucuz anılarda yaşarsın Sesim ki incelmiştir söylenmekten. Giderim Kuşların kanadında yalnızlığımı duyarsın |
Ne Demeli Hani beni hiç unutmuyacaktın Hani benle hep beraber olacakttın Hani benimle gülüp benimle ağlayacaktın Ben unutmadım sen unuttun buna ne demeli Hani benimle derdini paylaşacaktın Hani beni birinin yerine koymayacaktın Hani sen beni hiç ağlatmayacaktın Ben ağlıyorum sen gülüyorsun buna ne demeli Hani ömür boyu beraber olacaktın Hani beraber solup beraber açacaktık Hani bütün dertlere gögüs gerecektik Ben dertli oldum sen neşeli buna ne demeli Hani beni görmeden duramazdın Hani benden başkasıyla olamazdın Hani Kartala sadık kalacaktın Ben burda kaldım sen gittin buna ne demeli |
Uzaktan Geldim Yorgunum İnan Uzaktan geldim yorgunum inan, Sensiz geçmiyor artik bu zaman Kendimi yalnız hissettiğim an Elimi tutacak ellerin var mi? Birkaç tatlı bakısın yüreğimi ısıtan Ne güzelsin güneş gibi parlayan Yılda bir kez de olsa hatırımı soran Nasılsın? Diyecek dillerin onu yazan ellerin olmasa. Karar vermek zor olsa nasıl birisin? Çoğu zaman bir melek Bazen o kadar da güneş gibisin Emin değilim, sen benim değilsin. Bazen çok yakinsin ve bazen uzak. Şu bakısını, nazlı tavrını bana bırak. Başını kaldır, etrafına bir bak. Seni benden seven dostların var mı. Anlatmak imkansız seni bir şiirle. Yetersiz kalıyor kelime ve cümle. Vakit tamamlanıp gitmem gerektiğinde Benim için dökecek gözyaşın var mi. |
Yağmurda Belli Olmaz Meğer iyi geliyormuş insana ankara sokaklarında ağlamak birde yağmur yağsa iyice rahatlicam, yüklü bulutlar zorluyo ama ses seda yok bir tek damladan ben her zamanki gibi seni düşünüyorum ilk defa yağmur yazğmadan sevgine karşılık kendimi beni sana veriyorum kabul ediyorsan al, etmiyorsan ne ala zaten ben alıştım platonik aşklara, neyse, yağmur başladı yavaş yavaş birkaç damla hissettim yüzümde artık ağlayabilirim heralde yağmurda belli olmaz, yağmurda belli olmaz duygular gizlenirler damlaların arkalarına aldırmadan şeffaf olduklarına. meğer iyi geliyormuş insana ankara sokaklarında ağlamak meğer iyi geliyormuş insana sırılsıklam aşık olmak.... |
Ne Dersin senden; Uzanabileceğim mesafede tutunabileceğim can simidim olmanı istedim. senden yorgun gecelerimin; ortağı olmanı istedim. senden; elini tutacağım koluma takıp gezdireceğim; ömrümün sonuna dek tutacağım tanrıya verilmiş sözüm olmanı istedim. ne dersin......? |
İçtiğim Sigaranın Dumanı Gibisin Her içtiğimde vücudumu sarıyor, Her nefes aldığımda ise içimi ısıtıyorsun. Akarsuda duran kaya gibi Üstüne su geldikçe yosun tutan Aya hasret yıldızlar gibi... İnsanı bekleyen toprak gibi... Geleceğini bildiğim sürece Beklemekten uslanmayan Kişi olarak kalacağım. |
Ne Diye gözünden yaşlar akmayacak mı bu ayrılık seni yakmayacak mı gözlerin yollara bakmayacak mı ne diye gitmek istiyorsun ki gözünden yaşlar silinmeyecek bensiz kalan gözlerin hiç gülmeyecek senden başkası acını bilmeyecek ne diye gitmek istiyorsun ki aşkın bittiği yerde hayat bitecek acılar gelecek ümit gidecek sanmaki bu aşık senden geçecek ne diye gitmek istiyorsun ki aşkımı hissedeceksen yüreğinde soğuk bir titreme olacaksam bedeninde bu aşkı yok etmek değilse elinde ne diye gitmek istiyorsun ki |
| Saat: 08:50 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık