MsXLabs

MsXLabs (https://www.msxlabs.org/forum/)
-   Genel Mesajlar (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/)
-   -   Şiir Nehri -1- [Arşiv] (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/333-siir-nehri-1-arsiv.html)

Mystic@L 29 Ağustos 2006 01:23

Cebeci köprüsünün üstü
Karınca yuvasına benziyor,
Hamallar, körler, topallar,
Oturmuş nasibini bekliyor.

Cebeci köprüsü yüksek
Altından tren geçiyor,
Ya benim aklımdan geçenler?
Kimse bilmiyor.

Şu dünya güzelim dünya
Tıkır tıkır işliyor,
İnsanlar insanlar insanlar
Neden böyle çekişir durur
Aklım ermiyor.

Cebeci köprüsünün korkulukları
Kara boyalı,
Daha böyle köprülerden geçersin çok..


shaggy 29 Ağustos 2006 01:24

Bir yola çıkarken neleri almadık yanımıza
Bir yangından neleri ilk kurtarmadık
Nerede çürüttük

Bir zamanlar her şeye kanan kalplerimizi
Yerini bulmamıs incelikler, bozguna uğramıs düşler,
Atlanmış serüvenlerle hangi hayatların yanından geçtik
nerede yitirdik
erken itiraflar
ergen isyanlarla
bir korsan gibi yasadığımız gençliğimizi
Büyüdük, büyüdük sandık
Kaybetti bazı şeyler artık önemini.....



arwen 29 Ağustos 2006 01:25

Ne Fayda




Yaşaması zor bu kaderi
Anlatması herşeyden daha zor
Hani olurya nedensiz gözyaşları boğar seni
Hani bazen kalabalık içinde yalnızsındır
İçindeki yangını söndüremezsin hani
Hiçbirşey tad vermez olur şu hayatta
Dünya bir yana sen bir yana
İçinden geçirirsin herşeyi bir bir
Düşünmek istemezsin kaçarken aslında
Bırakmaz peşini duyguların
Yeni bir aşkı kamçılar kalbin
Kaçarsın yakalanama kadar ya
Sonunda teslimiyet vardır nasılsa...
Ne fayda...


Mystic@L 29 Ağustos 2006 01:27

Hâlâ

Billur bir suydu gülüşün,
En uzun gecelerimde
Akar hâlâ.

Seni uyanmıştım,
Mevsimsiz bir sabaha.
Saçlarını tarar parmaklarım,
Geçmiş zaman aynalarında hâlâ.

Dünsüz, yarınsız,
Yaşanan an rüzgâr.
Yelesinde Anka,
Bozkır yorgunu bir doru tay
Ve kanallar boyu yıkanırdı zümrüt
Aşk.

Sen avare ıslıklarım,
Sen uçurtmalarımın sesi,
Ballaşan yemiş,
Kokulaşan gül,
Tadın ve terin,
Kanat çırpar
Yörük ruhumda hâlâ.


Ne bir hüzün, ne de gözyaşı
El sürmeden kaktüslere,
Sislenmeden günce,
Çekip gidecektik
Bir yabancı gibi;
Gittik.

Seni uyanmıştım,
Billur bir suydu gülüşün.
Adın alazlanıyor,
Küller arasından hâlâ.


Hani?

Bu ne türlü ihtiras
Sarık sardı her papas?

Mütehassıs çok ama
Bilmem nerde ihtisas?

İşte gene ortalık
Eski hamam eski tas!

Piyasada aranan
Hep yalanla iltimas

Nu umalım kalaydan
Altın bile tuttu pas!

(Rest!) çekince kumandan
Generaller dedi:Pas!



arwen 29 Ağustos 2006 01:32

Ne Garip




Ne garip
bağrına taşlar basıp,
basıp gidesi geliyor insanın...
Kaçıp gidesi geliyor herşeyi yakıp...
Kaçıp gidesi geliyor...
Ama ardından kovalıyor onu
sevmesi karanfili
sevmesi bir ölümdeymiş gibi hayatı
sevmesi hemen önündeymiş gibi yarı
ve susayı geliyor insanın
içesi geliyor o kan şerbetlerini...
Basıp gidesi geliyor
Yakıp gidesi geliyor insanın
kaçıp gidesi geliyor uzaklara
ama yine ayağı tökezliyor
ve yine yere kapaklanıyor yüzüstü
olağanüstü birşey bu
yada suçüstü bir cinayet
ayaküstü aşık olmalarım
altıüstü korkmalarım bu
yakıp gidip
basıp gidip
kaçıp gidip
kanamalarım bu...
Ve kimseye anlatmadığım bir niye bu....
Gök yere vurdu!!!
ve sille tokat dayak yemelerim oldun sen
yorganın altında sabaha karşı
ağlamalarım oldun
beni boğdun
seviyordum
biliyordun
yine de gidiyordun....

Ne garip
bağrına taşlar basıp
basıp gidesi geliyor insanın


melish 29 Ağustos 2006 01:33

http://img99.imageshack.us/img99/7600/kalp8wv.jpg
İSYANIM...

Aşkı bedel ettin ömrüme..
Dayanamam..
Giderim buralardan yoksan..
Bende.
Seni sensiz yaşamak çareyse..
Bırakma..
Tek tesellim..
Ölümdür..
Senden öte.
Yalnızım şimdi...
Hayalin düşmez duvarlarıma..
Sen gittin..
Ama silinmedi ayak izlerin...
Sokağımda hala...
İsyanım tanrıya...
İsyanım
Dönüp bakmadan ardına..
Gittiğin akşama.


Mystic@L 29 Ağustos 2006 01:33

Hasret değil mi?

Uzaklara dalip giden gözlerin
Umutlari sönen mâsum yüzlerin
Alevlerle kucaklasan közlerin
Anlattigi tek sey hasret degil mi?

Barajlari törpüleyen sellerin
Suya muhtâc, vahâlarin, çöllerin
Savrulup da toz koparan küllerin
Anlattigi tek sey hasret degil mi?

Yalin ayak, nasir taban ko$anin
Bir yâr için, kaf dagini a$anin
Gözü kara, mangal yürek ta$anin
Anlattigi tek sey hasret degil mi?

Aydinliga kucak açan gecenin
Mehtâblari, kendine dost seçenin
Arsinlayip, sahrâlari geçenin
Anlattigi tek sey hasret degil mi?

Aksam günes gurûbunu süzenin
Sâhillerde tek basina gezenin
Urbasinda süslü, ürkek tâzenin
Anlattigi tek sey hasret degil mi?


arwen 29 Ağustos 2006 01:35

Ne Gelir Elden



Şöyle bir baktım,mazinin penceresinden,
aralayıp ta,zamanın perdelerini.
Halâ orada bekleyip duruyordun sen,
gidip de,dönmeyen,zalim birini.

Hatıralardan bir yol yapıp ta kendime,
ne kadar isterdim sana ulaşmak,bir bilsen.
Lâkin,ne var ki dönemedim o günlere.
Dönebilseydim,af dileyecektim senden.

Unutamadım,seninle geçen günleri.
o günden beri,ne haldeyim bir bilsen.
Hiç silinmedi ruhumdan,halâ izleri.
tekrar yaşanmaz o günler,ne gelir elden.


shaggy 29 Ağustos 2006 01:35

yaz inceliyor, güz
bizse hiç büyümeyen rus bebekleri
bir düşte karşılaşmıştık, bir düşte kaybolduk
hadi birimiz uyandırsın artık ötekini
birbirinin karanlığına kapatılmış
birbirinin içinde tipiye tutulan


Misafir 29 Ağustos 2006 01:36

Utansın
Sevdiyse kalbim seni,sucum ne benim
Gecemde gündüzümde heran sen varsin...
Bir nefes bir günes gibi dogdun icime
Sevmek yalan diyen diller UTANSIN.....

Ölümde olsa cezasi hep sevecegim seni
Fakat sen benden cok uzaktasin
Daglar tepeler engeliyor sana gelmemi
Bizi kavusturmayan yollar UTANSIN.....

Sen tatmadigim öyle bir asksin ki
Senden uzaklarda birgün girirsem mezara
Bensiz yalniz kalirsan su yalan dünyada
Beni senisiz koynuna alan toprak UTANSIN....

Sorma bana tek kelime anla halimden
Atma beni karanliga sen tut elimden
Sensiz bu dünyayi ne yapayim ben
Bu ayriligi yaratanlar UTANSIN....

Birgün sensiz bir kösede cürür gidersem
Benim icin yalniz dünyada sen vardin
Kader kavusturmadan ayirdi bizi
O kötü kaderi....
O kötü yaziyi yazan eller UTANSIN.....



Saat: 07:34

©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık