![]() |
Yağmurda Bir beyin doğuyor bir beyin... bir beyin kabuğunu zorluyor bir beyin... P A T L A Y A C A K bense sağnak yağmurum şimdi. |
Sen Ey Ömür Doğduk kundaklandık,emekledik yürüdük Kucaklandık, düşe kalka günbe gün büyüdük Ana babamızı bir ağlayışla nöbete sürüdük Gece uykusuzluklarını gündüzlere bürüdük… Şehzade kıyafeti giydirildik, sünnet edildik Top koşturduk terledik geç vakti bilmedik. Yaldızlı taşlı küpe uğruna kulak deldirdik İp atladık, dantelleri göz nurumuzla işledik.. Siyah önlük kolalı beyaz yakayla tanıdık okulu Çantamız kalem defter,kitabımız bilgiler dolu. Öğrenme sevinciyle her gün adımladık o yolu Beceri değerlendirilmesiyle seçtik eğitici kolu.. İlköğretimin önce beş, sonra sekiz yıl eğitimini Sınıfça okunurdu Türk Çocuğu’nun ilke yemini Sevenlerle paylaşırdık karne hüznü’nü sevincini Tatilde sabırsızca yaşardık okul arkadaş özlemini. İlk,orta ve lise mezuniyetiyle alındı diplomalar Sırada üniversite var tercihiyle bekliyor sınavlar.. Sonuç bellidir, sınırlıdır açıklanan kontenjanlar Ya devam ya tamamla,dayanılmaz vedalaşmalar. Gençlikle gelecek hayallerini harmanlayarak Kimimiz üniversiteli, kimimimiz boşta kalarak Kimimizse çalışma hayatında işe başlayarak İstemeden yönlendirildi rotamız farklılaştırarak… Kazanırsan üniversiteye,bulursan işe girersin Sen ey ömür! hep bir aşama beklentilerindesin Ya evlenmiş ya bekarsın, yahutta askerdesin Hayat kavgasında tek başına, kendi kendinlesin. Çoluk çocuğunla,kendi yaşadığın tecrübelerinle Onurundur zoru aşarak kazandığın mücadelerinle Gelecek nesile iyi şeyler bırakmak düşüncelerinle Helal lokmalarınla dürüstlük yükselir alınterinle… |
Dönebilmek o dönüşü olmayan yollardan Sürekli bir aldanış bir daha bir daha Hiç bitmeyecek gecelerden bir sabaha Çıkabilmek ve sevmek durmadan usanmadan Konuşmak Konuşmak gözlerle fısıltılarla Duymak büyülü sıcaklığını beyaz ellerin Her geçen dakika var olduğunu anlamak için Yaşamak arzu dolu dudaklarda, şarkılarla Unutmak ne varsa kötülükten yana İnmek sevilen gözlerin derinliğine Öyle mutlu, öyle sarhoş, alabildiğine Bin yıl içmek o sulardan kana kana Her gün ona koşmak dağlardan tepelerden Her yerde, her zaman onsuz edememek O en tatlı hayal, en büyük gerçek Anlarsın taşan o günlerden gecelerden Sonra bir gün o bütün karanlıkları yırtasın gelir Başını alıp gidesin gelir uzak denizlere Artık her şey boş ve yalan sevdin ya bir kere Her yerinden bir buğu halinde o yükselir Sen yoksun Artık anla yeryüzünde bir o var Onun elleri var, gözleri, dudakları Anlarsın tenin beslediği zaman toprakları Ve hala seversin zaman bitinceye kadar Yeniden var oluştur ya da bir başka türlü oluştur bu Nice aldanmalardan sonra bir aşka dönüştür bu.. |
Bir Kediyi Sevdim Parça pinçik değilmiydin bulduğum yerde Tutmadım mı yalnızlık çukurunda ellerini Bakımsız,gözleri çapaklı,çirkin kedi yavrusu Basmadımmı bağrıma dışlanmışlığını Yıkamadımmı sevgimle elini yüzünü Taramadımmı örselenmiş duygularını gözlerimle Kor ateşlerini kadınlığının Küllerini savurmadımmı sihirli erkeksi nefesimle Kader karası gözlerine Çivi gibi çakmadım mı öz güvenini Delikanlı,aşikar yürekliliğimle Eh kedileri herkes bilir Ne kadar sevsende kedi kedidir Sadece yavru iken sevimlidir Sadece doyana dek sevdirir.... Ben seni hep sevdim oysa Seninki güdüsel ne deyim Bırak ben seni Kırık dökük dünyamda Adam gib seveyim |
Bir Gün Anlarsın Bir gün anlarsın Senin gönül oyunu sandığın şeyin Benim için nasıl hayatın taa kendisi ve Diline doladığın tüm değerlerin Nasıl ruhumla, bedenimle Tüm varlığımla yaşadığım, hissettiğim Kutsalım olduğunu Sen de var sandığım ama Bulamadığım her şeyin Aslında ben de var olduğunu keşfettiğimi Bir gün anlarsın Bir gün anlarsın Çünkü ölüm tüm perdeleri kaldırır da Aramızdan Yaşarken veremediğini Ulaştıramayacağını bana ukbâdan Bir gün anlarsın Bir gün anlarsın Neden zaman zaman hatırlamanın Çoğu zaman unutmak olduğunu Telafi etmek istersin bir daha hiç unutmayarak Ne var ki sonsuzluk yolunun Kırık giden kalplere Geride kalan sevgileri Taşıyamadığını Geç kalmış sevgilerin telafisinin Mümkün olmadığını Bir gün anlarsın. |
KarTanem Sînem, efkârından sıyrıldı artık Hasreti bitiren sessin! KarTanem Meltemler-poyrazlar ayrıldı artık Rüzgarlar, gönlünce essin! KarTanem… Güneş, saçlarından almışsa rengi Hilal nasıl olsun çehrenin dengi Gece, bakışında kaybolmuş sanki Siyah, talihine küssün! KarTanem… Ardından bin türlü sitemi sayıp Yeşile dost olan elaya ayıp! Okyanuslar, mavi gözünde kayıp Renkleri kahreden yassın! KarTanem… Pembe yanakların ilhamken güle Tasvirin ezadır lâl olmuş dile Sevda mürekkepli kalemim bile Haddini aşmasın, sussun! KarTanem… Gül! Gamzelerinde zambaklar açsın Yıldızlar yansıyan şavkını saçsın Kalbimin sultanı! Başımda taçsın Gönül dergâhımda süssün! KarTanem |
Aşk-ı Kıyamet Bilmelisin ki ... Duvarda asili diplomalar insani insan yapmaya yetmez. Bilmelisin ki ... Ask kelimesi ne kadar çok kullanilirsa, Anlam yükü o kadar azalir. Bilmelisin ki ... Karsindakini kirmamak ve inançlarini savunmak arasinda, Cizginin nereden geçtigini bulmak zor. Bilmelisin ki ... Gerçek arkadaslar arasina mesafe girmez. Gerçek asklarin da! Bilmelisin ki ... Tecrübenin kaç yasgünü partisi yasadiginizla ilgisi yok, Ne tür deneyimler yasadiginizla var. Bilmelisin ki ... Aile hep insanin yaninda olmuyor. Akrabaniz olmayan insanlardan ilgi, sevgi ve güven ögrenebiliyorsunuz. Aile her zaman biyolojik degil. Bilmelisin ki ... Ne kadar yakin olursa olsunlar En iyi arkadaslar da ara sira üzebilir. Onlari affetmek gerekir. Bilmelisin ki ... Bazen baskalarini affetmek yetmiyor. Bazen insanin kendisini affedebilmesi gerekiyor. Bilmelisin ki ... Yüreginiz ne kadar kan aglarsa aglasin Dünya sizin için dönmesini durdurmuyor. Bilmelisin ki ... Sartlar ve olaylar, kim oldugumuzu etkilemis olabilir. Ama ne oldugumuzdan kendimiz sorumluyuz. Bilmelisin ki ... Iki kisi münakasa ediyorsa, Bu birbirlerini sevmedikleri anlamina gelmez. Etmemeleri de sevdikleri anlamina gelmez. Bilmelisin ki ... Her problem kendi içinde bir firsat saklar. Ve problem, firsatin yaninda cüce kalir. Bilmelisin ki ... http://www.askikiyamet.com/themes/Askikiyamet-1/forums/images/cellpic_4_left.gifhttp://www.askikiyamet.com/themes/Askikiyamet-1/forums/images/spacer.gifSevgiyi çabuk kaybediyorsun, Pismanligin uzun yillar sürüyor.. |
Kaç gecedir seni uyuyorum, Seni uyanıyorum kaç sabahtır, Bilmiyorsun ! İsmin hala dudaklarımda gizli, Seni içiyorum sabah akşam kaç dumandır, Gözlerimde tütüyorsun. Seni ağlıyorum kaç damladır, Seni gülüyorum, Bilmiyorsun ! Kaç şiirdir seni yazıyorum kalbime Seni çiziyorum kaç resimdir Seni çağırıyorum türkü, türkü, Bilmiyorsun ! Kaç gündür seni üşüyorum, Sana yanıyorum kaç haftadır Bilmiyorsun ! Kaç buluttur ıslanıyorum aşkından Yüzüm sen, gözüm sen, saçım sen oldun. Kaç aynadır sen duruyorsun karşımda Kaç ormandır yanıyorsun yüreğimde Bilmiyorsun ! Kaç ölümdür ölüyorum ardından Kaç mezardır gömüyorum aşkını, olmuyor. Seni neden sevdiğimi, nasıl sevdiğimi Bilmiyorsun ! Kaç gecedir seni uyuyorum, Seni uyanıyorum kaç sabahtır Bilmiyorsun ! Kaç zamandır sana ihtiyacım var; Bilmiyorsun ! |
**Kapat Yüreğini Esen Rüzgara Kapat yüreğini esen rüzgara Aşkımın ateşi zarar görmesin Göz kırpayım deme yar yıldızlara Gökler davet sanıp yere inmesin Çekilip karanlık erişir seher Bahçıvanlar koşar hep birer birer En güzel çiçekler sıraya girer İstemem gönlüne bahar gelmesin Ne sevdadan eser ne gönül olur Korkarım ki yanar alem kül olur Sevda toprakları ıssız çöl olur Gözlerinden yaşı kimse silmesin |
Yağmura Özlem Yağmurda dolaşmak istiyorum, Saklamak gözyaşlarımı, Yağmur damlaları arasında; Ya da yağmur damlaları kadar gözyaşlarına sahip olmak... Yağmurdan kaçışan insanlardan Kaçmak, yalnız olmak, tek başına. Ve seni düşünmek sevgilim. Bir sen , bir ben , bir de yağmur Gerçek olsa düşler ne güzel olur... Yağmurda dolaşmak istiyorum Kaçmak, yalnız olmak, tek başına Yağmur damlaları düşünce başına, Kurtulursun istemediğin fikirlerden. Kafanı uyuşturur damlalara, Unutursun sorunlarını, çünkü Seni yalnız yağmur anlar. Bir sen ,bir ben, bir de yağmur Gerçek olsa düşler ne güzel olur. |
| Saat: 03:34 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık