Arama


_EKSELANS_ - avatarı
_EKSELANS_
Kayıtlı Üye
15 Ocak 2015       Mesaj #5
_EKSELANS_ - avatarı
Kayıtlı Üye
"Cihazınızda Google Play Store uygulamasına eriştiğiniz e-posta hesabı bu değildi." hatasının çözümü

Bu ileti çoğunlukla yeni bir cihaz için Google Play'deki (play.google.com) bir uygulamayı bilgisayarınızı kullanarak indirdiğinizde görünür.
Bilgisayarınızdan Google Play'de alışveriş yapabilmek için Google Hesabınızı Android cihazınıza bağlamanız gerekir. Google Hesabınızı Android cihazınıza bağlamak için Android cihazınızdan Google Play Store uygulamasında oturum açın ve herhangi bir uygulama indirin.

1. Adım: Google Play Store uygulamasında oturum açın

  1. Android cihazınızın Google Play Store uygulaması ile geldiğinden emin olun.
  2. Bilgisayarınızda kullandığınız hesapta oturum açın (play.google.com).
Not: Google Play Store uygulaması iPhone'da, iPad'de veya Kindle'da çalışmaz.

2. Adım: Bir uygulamayı cihazınıza indirin

Google Play Store uygulamasında oturum açtıktan sonra bir uygulama indirin (Bakınız). Uygulama indirdiğinizde cihazınız Google Hesabınıza bağlanır.
Birkaç dakika sonra bilgisayarınızı kullanarak uygulamaları cihazınıza indirebilirsiniz (play.google.com).

3. Adım: Uygulama verilerinizi temizleyin

Google Play Store uygulamasında oturum açtıktan ve bir uygulama indirdikten sonra hata iletisini görmeye devam ederseniz uygulama verilerinizi temizleyin.
  1. Cihazınızın ana Ayarlar menüsünü açın.
  2. Uygulamalar veya Uygulama yöneticisi'ni seçin. (Bu seçenek, cihazınıza bağlı olarak farklı olabilir.)
  3. Google Play Store öğesini seçin.
  4. Verileri temizle'ye dokunun.
Son düzenleyen Safi; 15 Aralık 2016 08:11