Cevap Yaz En İyi Cevabı Gör Önceki Konu Sonraki Konu

Adalet meslek yüksek okulu mezunlarının iş imkanları nasıldır? - Sayfa 4

Gösterim: 253088 | Cevap: 107
  • adalet bolumu is imkanlari
  • adalet bolumu mezunlari
  • adalet is imkanlari
Misafir
26 Aralık 2010 20:52   |   Mesaj #31   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi

adelet

ya peki bulunduğunuz mesleklerde maaşınız nasıl mesala icra katipliğinde
Misafir
5 Ocak 2011 11:00   |   Mesaj #32   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
bende okumak istiyorum
Misafir
9 Ocak 2011 13:56   |   Mesaj #33   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
Ben adalet meslek yüksek okulu ankarada okuyorum 2. sınıftayım okulumuzu kimsenin kötülemeye hakkı yok. Okulu boş boş okuyanlar hiç bi yerde işe hiç bi zaman giremez tabiki. Okulumuzun avantajları çok mezun olduğun zaman torpile gerek yok kpss sınavına girip adliyelere başvurduğun zaman seni öncelikle almak zorunda. Ayrıca icra müdürlüğü sınavına girip icra müdürü olma gibi bi avantajın var . Hem iş alanları sadece adliyeler değil yargıtay danıştay idare mahkemeleri gibi yerlerdede katiplik yapabilirsin. Kendi noterliğini açamazsın çünkü onun için hukuk fakültesini bitirmen lazım. Ki onlar bile sıraya giriyolar benim hocam vardı avukat 15 yıldır kayıtlı ve hala noterlik sırası gelmedi yani o konuyu unutun. Ayrıca okulumuzda başarılı ve dikey geçiş sınavından da iyi not alanlar hukuk fakültesine geçiş yapıp oradan 1 ve 2. sınıftaki bazı görmediği dersleri alarak 3. sınıftan başlayabiliyo.
Misafir
25 Ocak 2011 19:55   |   Mesaj #34   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi

lütfen

ben adalet meslek yüksek okulunda okumak istiyorum iş imkanları nelerdir ve nerelerde var okulları ??
sinek kızı
4 Şubat 2011 15:43   |   Mesaj #35   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
Alıntı
Misafir adlı kullanıcıdan alıntı

1986 mezunuyum maliyeci oldum vergi dairesinde hukuk servisi şefiyim iş olanakları var tavsiye ederim

dgs ile hukuğa geçiş çok mu zor ? hukukçu olmaı çok istiorum sizce şansımı denemelimiyim ???
Misafir
18 Şubat 2011 22:59   |   Mesaj #36   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
2007 mezunuyum asgari ücretle bir avukatın yanında çalışıyorum halkla ilişkiler ve tanıtım gelmişti yazmadım.bu bölümü abarttılar önü açık falan filan arkadaşlar kimseye kulak asmayın .hayaliniz ne ise onun peşinden gidin.
Misafir
13 Nisan 2011 05:11   |   Mesaj #37   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
Bu bölümü okuyorum istanbul adalette, sakın sakın istanbul adaleti tercih etmeyin hayatınızın hatası olur!!!
Misafir
25 Nisan 2011 10:59   |   Mesaj #38   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
ya nasıl oluyo biri anlatsın
Misafir
26 Nisan 2011 20:39   |   Mesaj #39   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
arkadaşlar bu 2 yıllık bölümü bitirdikten sonra devletin bizi ataması için kpss den en az kaç puan almam lazım ? ve atandıktan sonra maaşları nedir?? cevap veren arkadaşlara şimdiden teşekkürler...
Misafir
9 Mayıs 2011 13:16   |   Mesaj #40   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
ben bi türl,ü anlamadm ii bi bölüm mü değil mi tercih edelim mi etmeyelim mi
Cevap Yaz En İyi Cevabı Gör
Hızlı Cevap
İsim:
Mesaj:
Önceki Konu Sonraki Konu

Adalet meslek yüksek okulu mezunlarının iş imkanları nasıldır? Konusuna Benzer Konular

Cevap: 0
Son Mesaj: 16 Kasım 2014 18:00
Cevap: 0
Son Mesaj: 27 Ağustos 2012 13:22
Cevap: 0
Son Mesaj: 31 Temmuz 2012 13:35
Cevap: 3
Son Mesaj: 14 Kasım 2011 13:21
Açıköğretimde adalet yüksek okulu var mı?
Gönderen: aysun dağ Forum: Soru-Cevap
Cevap: 4
Son Mesaj: 4 Haziran 2010 13:30
Etiketler:
  • adalet bolumu is imkanlari
  • adalet bolumu mezunlari
  • adalet is imkanlari
Sayfa 0.323 saniyede 9 sorgu ile oluşturuldu