MsXLabs
2005-2016
Soru-Cevap forumunda yer alan Misafir tarafından açılmış Facebook'ta nasıl kalp yapılır? - Sayfa 7 konusunu görüntülüyorsunuz.
Özet: arkadaşlar bana simgeler oğretin ya bn hiç bişey bilmiyorum... Etiketler:
  • kalp nasıl yapılır
  • kalp nasil yapilir
CEVAP VAR

Facebook'ta nasıl kalp yapılır?

Gösterim: 811.610 | Cevap: 435
16 Şubat 2011 16:22   |   Mesaj #61   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
arkadaşlar bana simgeler oğretin ya bn hiç bişey bilmiyorum
Misafir
17 Şubat 2011 17:18   |   Mesaj #62   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
alt+3 yapın gelir
Misafir
18 Şubat 2011 18:29   |   Mesaj #63   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
<3 ile yani < 3 e basılarak yapılıo ama arada boşluk yok Msn Happy
Misafir
18 Şubat 2011 21:23   |   Mesaj #64   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
arkadaşlar peki ben daha önemli bişi sorucam sevgilime söyliyeceğim en temiz ve etkleyici söz ne ? Msn Happy
Misafir
23 Şubat 2011 20:51   |   Mesaj #65   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
kırık kalp nasıl yapılıyo Msn Sad
bihter_hazal
23 Şubat 2011 21:20   |   Mesaj #66   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
<3 ama sohbet duvarda olur sADECE facebookta
PsiK0pat35
28 Şubat 2011 22:00   |   Mesaj #67   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
<3
Misafir
4 Mart 2011 19:06   |   Mesaj #68   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
<3
Misafir
4 Mart 2011 20:00   |   Mesaj #69   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
<3
Misafir
5 Mart 2011 13:42   |   Mesaj #70   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
Reklam
< ve 3 e basarak yaabilirsiniz <3