PC Görünümü Üye Ol
Forum Ana Sayfa
Soru-Cevap > Kolay söylenebilecek İngilizce şarkılar önerir misiniz?
1 23
«Önceki KonuSonraki Konu»
Misafir18:13, 12 Ocak 2012 
Arkadaşlar lütfen bana yardımcı olun ingilizce performans ödevimde tahtada 10 tane şarkı söyleyeceğim. 4 tane şarkı tamam. Onları buldum ama hepsi çok zor. Lütfen bana kolay söylenebilecek ve güzel şarkılar seçin lütfen size yalvarıyorum!! :'( Lütfen çok ihtiyacım var ne kadar kısa zamanda bulursanız o kadar iyi!! Şimdiden teşekkür ederim bulamasanız bile.
En iyi cevap Electrify tarafından gönderildi

Gangam Style.
Shakira waka waka


Benzer Konular:
Etiketler:
  • en kolay ingilizce sarkilar
  • ingilizce kolay sarkilar
  • kolay ingilizce sarkilar
Cevap
Misafir16:02, 14 Mart 2012 
BEEEEEEEEEEEN BİLİORM EMİLİA BİG BİG GİRL HEM KOLAY HEMDE ÇOK GÜZEL Bİ DİNLEMENİZİ TAVSİYE EDERİM
Cevap
woltka100116:05, 14 Mart 2012 
Jingle bells var.
Cevap
Misafir17:09, 14 Mart 2012 
bana göre kolay::
adele-someone like you
adele-rolling in the deep
one direction-one thing
bruno mars-........
Cevap
sunyoon16:38, 24 Haziran 2012 
Christina Aguilera -hurt inan harika bir şarkı
Cevap
Misafir16:38, 25 Haziran 2012 
Üzgünüm ama Adele şarkıları çok zor. Cidden harika bir ses istiyor . Benimde aklıma Big Big geliyor..
Cevap
Misafir17:35, 5 Ekim 2012 
esra kahramandan ex love isimli şarkıyı önerıyorum. hem çok kolay hmde çok güzel
Cevap
JawsKaan19:42, 5 Ekim 2012 
Modern Talking-Mrs Robota
Thomas Anders-I miss you
Blue System-Romeo and Juliet
Sadece aklıma gelenleri yazdım bunların hepsi harika şarkılar gerçekten ve anlaşılması kolay beğenicene eminim umarım bakarsın
Cevap
Misafir15:38, 8 Aralık 2012 
ingilizce ödevim var şarkı bulup sölicem ben bi şarkı biliorum ama zor ve güzel adı evertinght at once...
Cevap
Misafir15:50, 8 Aralık 2012 
Lenka-Everything at Once, Britney Spears-Lucky, Emilia-Big Big Girl
Cevap
1 23
«Önceki KonuSonraki Konu»
Hızlı Cevap
Kullanıcı Adınız:
Doğrulama
Mesaj:
Tüm Soru-Cevap Konuları
Benzer Konular
İngilizce fiileri nasıl kolay ezberleyebilirim?
İngilizce kullanıcı adları önerir misiniz?
İngilizce öğrenmenin kolay yolları nelerdir?
İngilizce çeviri yapabileceğim siteler önerir misiniz?
İngilizce dublajlı ve ingilizce alt yazılı animasyon filmi önerir misiniz?