MARKA YÜZÜ OLDU!
GÜLBEN ERGEN, DÜNYACA ÜNLÜ MARKANIN YÜZÜ OLDU...
‘Aşk Hiç Bitmez’ adlı albümü, televizyon şovu, masal kitabı, Milli Takım şarkısı gibi üst üste projelerle sevenlerinin karşısına çıkan Gülben Ergen, son büyük sürprizini de basına açıkladı. Müzik, televizyon ve sosyal sorumluluk projeleri alanlarında yaptığı çalışmalarıyla ismini markalaştırmayı başaran Gülben Ergen, bir dünya markası olan ve kendi ürünleri içinde 1 numaraya yerleşmiş bir marka olan Rexona Deodorant'ın yüzü oldu. Unilever’in yaptırdığı araştırmalar sonucunda Gülben Ergen'in ürünlerinin marka değeri ile örtüştüğü sonucuna varıldı ve sanatçı ile 1 yıllık bir anlaşma imzalandı.
Önceki gün Conrad Otel'de yapılan basın tanıtım toplantısında Rexona'nın Gülben Ergen'li reklam filmi de ilk kez basın mensuplarıyla paylaşıldı… Çekimleri 48 saatte tamamlanan ve montaj aşaması yaklaşık 10 gün devam eden reklam filminin dublajını da Gülben Ergen, kendisi seslendirdi… Sanatçının son albümünde yer alan ‘Masal’ şarkısının kullanıldığı, Lowe Reklam Ajansı tarafından hayata geçirilen reklam filmini, Amerikalı yönetmen Jimmy Diebold çekti. Dünyanın diğer ülkelerindeki Rexona filmlerinin de yönetmeni olan Diebold'a, görüntü yönetmenliği olarak İsveçli Eric Medisson eşlik etti. Reklam filminin koreografisi ise Elton John ve Madonna konserlerinin bütün koreografisini yapan dünyaca ünlü İngiliz Les Child tarafından gerçekleştirildi. Les Child, en son David-Victoria Beckham çiftinin oynadığı reklam filminin koreografisini de üstlenmişti.
Bir dünya markası olan Rexona'nın her ülkede yüzü olması düşünülen isimlerle ilgili bir araştırma yapılıyor ve sonuçlar Unilever'in Londra merkezden onay alınıyor.
Unilever'in 'Türkiye'nin ter kokusu sorununa son' başlığı altında topladığı ve kampanyayı aynı zamanda bir sosyal sorumluluk projesi olarak gördüğü çalışma, Gülben Ergen ile daha geniş kitlelere yayılarak deodorant kullanımının artırılması hedefleniyor…