Arama


c0lin - avatarı
c0lin
Ziyaretçi
26 Haziran 2008       Mesaj #2
c0lin - avatarı
Ziyaretçi
Geçtiğimiz yıl otoriteler tarafından yılın oyunu seçilen Bioshock'un, 2K Boston için büyük bir hayal kırıklığı olmaktan son anda döndüğünü biliyor muydunuz?

Bir etkinlikte konuşan 2K Boston Baş Programcısı Chris Kline, geçtiğimiz yıl dünya çapında büyük başarıya ulaşan Bioshock ile ilgili önemli itiraflarda bulundu. Oyunla ilgili en büyük yanılgılarının, yapımı tamamen System Shock 2 üzerine bina edilmesiyle başladığını söyleyen Kline, sonrasında yapay zeka da dahil olmak üzere birçok temel sistemde yenileşmeye gitmek durumunda kaldıklarını anlattı.

İşin Sırrı FPS'de

E3 2006'da yayınlanan demo sürümün bile büyük ilgi görmediğini belirten Kline, esas dönüm noktasının Bioshock'u bir aksiyon oyunu olarak pazarlamaya başladıklarında yaşandığını itiraf etti. "İlginç olan, elimizdekinin aynı oyun olmasına rağmen, onu bir shooter olarak tanıttığımızda insanların daha fazla meraklanmasıydı. Hatta ekibin bile." sözlerini kullanan Chris Kline, buradan hareketle oyun çıkış tarihlerini sürekli ileri atmanın oyuna büyük faydalar sağlayabileceğini de vurguladı.