Arama


ahmed - avatarı
ahmed
Ziyaretçi
10 Kasım 2008       Mesaj #9
ahmed - avatarı
Ziyaretçi
Pek çok zaman tamamen kaldırıp taze bir yükleme yapmak MDL için oluşan bazı sorunları çözebilir. Peki bunu nasıl yapıyoruz.

MDL ve WLM (Windows Live Messenger)'ı tamamen kapatıyoruz

* MDL yi kapamak için (Ayarlar -> Diğer -> Gelişmiş i seçin ve Çıkış butonunu aktif edin ve tray menu den sağ tıklayarak çıkış diyin)
veya ctrl + alt + del yapıp messengerdiscovery.exe yi sonlandırın

* WLM yi kapatın
Başka bir WLM hesabının açık olmadığından emin olun.

MDL yi Kaldırmak

* Başlat'a tıklayın, Denetim Masasını seçin, Program Ekle ve Kaldır'ı açın.
* Çıkan listede (MessengerDiscovery Live)'i bulun, ve seçip Kaldırın.
* Kaldırımdan sonra PC nizi baştan başlatın

MDL Klasörünü ve Kayıtlarını Silmek

* "C:\Program Files\MessengerDiscovery\" adresindeki klasörü silin

Registry kayıtlarını silmek için 2 yöntem var. Elinizle silerek veya bir dosya çalıştırarak silebilirsiniz. Eğer registry kayıtlarını nasıl sileceğinizi bilmiyorsanız, dosyayı kullanmalısınız. Dosyayı almak için Ataçlanmış yere basarak alabilirsiniz.

Kayıtları elle silmek:

* Başlat > Çalıştır > regedit yazın
* Aşağıdaki dizinleri bulun ve silin (eğer hala duruyorlarsa):

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\iAvatars.com
HKEY_CURRENT_USER\Software\ecko_complex
HKEY_CURRENT_USER\Software\MessengerDiscovery
HKEY_CURRENT_USER\Software\MessengerDiscovery Live
HKEY_CURRENT_USER\Software\Matt Holwood
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Matt Holwood