Arama


ahmetgns - avatarı
ahmetgns
VIP VIP Üye
15 Temmuz 2009       Mesaj #95
ahmetgns - avatarı
VIP VIP Üye
Alıntı
ImDarker34 adlı kullanıcıdan alıntı

Hello Eser,
Thank you for writing to Windows Live Technical Support. This is Daisy and I appreciate your effort in providing the profile information that we need for you to be able to reset the password of your eposta@adresi.com account. I ** aware of the importance of this matter and I ** very much willing to provide the necessary assistance you need to resolve this concern.
Our records indicate that you submitted a Service Request on 7/13/2009 for the same issue. We are closing this Service Request 7/13/2009 as duplicate. If you have questions please respond using 1106842254.

We appreciate your continued support as we strive to provide you with the highest quality service available.
Sincerely,
Daisy
Windows Live Technical Support


Biraz fazla oldum ama kusura bakmayın.Bütün hesaplarım bu maildeydi.Yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkürler.!

Bir önceki gönderimde yazdığım İngilizce metni yine bir önceki gönderimde dediğim gibi size onlardan gelen ilk cevaba (konusu RE: SRX1106842254ID ile başlayan e-posta) cevap olarak yazarak gönderin. Sanırım siz yine formu doldurmayı tercih ettiniz, o yüzden bu yeni başvurunuzu sileceklerini söylediler.