Arama


ceydasima - avatarı
ceydasima
Ziyaretçi
20 Ağustos 2009       Mesaj #7
ceydasima - avatarı
Ziyaretçi
bende aynı sorunla karşılaştım şirket mailimden posta alıyordum atamıyordum araştırmalarım sonucu 25 nolu portun kapatılmış yerine 587 nolu portun açılmış olduğunu öğrendim şimdi sorunsuz bir şekilde çalışıyorum

hesaplar>posta hesabınız üzerindeyken>özellikler>Gelişmiş >giden posta smtp yerine 587 yazın outlooku kapatıp açın göndereceğinize eminim
ayrıca sunucular kısmından hesabınızın şu şekilde ayarlanmış olduğundan emin olun
hesaplar>posta hesabınız >özellikler>sunucular>sunucum kimlik doğrulaması gerektiriyor işaretlenecek >yanındaki ayarlar tıklanır>gelen posta sunucumla aynı ayarları kullan işaretlenir.

hadi kolay gelsin