Arama


fadedliver - avatarı
fadedliver
Ziyaretçi
28 Ağustos 2009       Mesaj #2
fadedliver - avatarı
Ziyaretçi
Alıntı
mltm_kzlrmk adlı kullanıcıdan alıntı

kotayı sorduğumda null yanıtını alıyorum.bu, birkaç gündür böyle.mutlaka öğrenmem lazım.nasıl düzeltebilirim?

TTNET Adsl kullanıcıların şu günlerde karşıklaştıkları en çok hatalardan biridir Null Hatası…
Adsl Kotalarını ne kadar kullandıklarını öğrenmek isteyen kullanıcılar ;
Türk Telekom ADSL Kullanım Bilgileri veya TTNET // ADSL Kota Sorgulama adresine girdiklerinde öğrenmek istedikleri kota detaylarını göremiyorlar.Bunun en büyük nedeni ay sonunda ve ay başında kullanıcılarının bu sistemi daha sık ziyaret etmesidir.Sistem bu kadar yoğunluğu kaldıracak güçte değildir.
Bu Hatanın en kolay çözümü 2-3 gün beklenmesidir Fakat alternatif çözüm olarak size bunları yapmanızı öneriyoruz.
1. İnternet Explorer kullanarak giriş yapmayı deneyin. Diğer tarayıcılarda bazı fonksiyonlar çalışmayabilir.
2.Cookies ( Çerezlerinizi ) sildiğinizden emin olun.
3. Sürekli aynı isteği gönderirseniz elbet birinde sunucu size karşılık verecektir.


kaynak