Alıntı
ceydasima adlı kullanıcıdan alıntı bende aynı sorunla karşılaştım şirket mailimden posta alıyordum atamıyordum araştırmalarım sonucu 25 nolu portun kapatılmış yerine 587 nolu portun açılmış olduğunu öğrendim şimdi sorunsuz bir şekilde çalışıyorum
hesaplar>posta hesabınız üzerindeyken>özellikler>Gelişmiş >giden posta smtp yerine 587 yazın outlooku kapatıp açın göndereceğinize eminim
ayrıca sunucular kısmından hesabınızın şu şekilde ayarlanmış olduğundan emin olun
hesaplar>posta hesabınız >özellikler>sunucular>sunucum kimlik doğrulaması gerektiriyor işaretlenecek >yanındaki ayarlar tıklanır>gelen posta sunucumla aynı ayarları kullan işaretlenir.
hadi kolay gelsin
Hay Allah razı olsun senden, yaklasik 1 saattir internette sorunun çözümünü arıyorum hiçbir yerde senin şu anlattığın basit çözümü bulamadım. Portu 587 yapınca sorun çözüldü..