Arama


ahmetgns - avatarı
ahmetgns
VIP VIP Üye
11 Ekim 2009       Mesaj #108
ahmetgns - avatarı
VIP VIP Üye
Alıntı
arzu adlı kullanıcıdan alıntı

Hello Arzu,

Thank you for writing back to Windows Live Technical Support. I understand that you are requesting for a password reset. I know how important it is to resolve your issue immediately.

Our records indicate that you submitted a Service Request on October 10, 2009 for the same issue. Please see below for the response we sent you on October 10, 2009. We are closing Service Request 1114049690 as duplicate. If you have any questions, please respond 1114031495.

============================================================
I would like to help you regain access right away, but because we value our members' security and privacy, we will need your cooperation in verifying the account ownership. When we receive and verify the necessary information, we can give you the link that will allow you to reset your password. Please provide the following completely and accurately:

Important: We need you to answer the account information completely and accurately so that we can immediately resolve your password issue. Providing incomplete data may cause delay in our investigation. Please provide the same information you used when you registered your account. The information you will send us will be treated with outmost confidentiality and will only be used to solve this particular issue. Also, please give us at least 48 hours to properly investigate your account.
Please put N/A or NONE if the question is not applicable.

Aynı sorun için daha dün bir başvuruda bulunduğunuzu, o yüzden bu yeni başvurunuzu iptal ettiklerini, dünkü başvurunuza gönderilen cevabı aşağıya eklediklerini yazmışlar.

Aşağıdaki küçük yazıyla yazılanlar galiba sorununuzun aktarıldığı birim tarafından size başka bir e-postayla gönderilmiş. Orada diyor ki "Hesabın sahibi olduğunuzu doğrulayabilmemiz için aşağıdakileri tam ve eksiksiz olarak doldurup bize gönderin. Soru size uygun değilse N/A ve NONE yazın. Hesabınızı tam olarak araştırabilmemiz için lütfen bize en az 48 saat verin." Şimdi bu bahsettiğim e-postayı gelen kutunuzda bulup cevaplayarak istedikleri bilgileri girin. Sanırım o e-postanın sonunda sorular var ve bilgilerinizi soruların altına yazacaksınız. Unutmayın kapatılan dilekçe numaranız 1114049690, siz 1114031495 numaralı dilekçeye cevap verin. Bu numarayı ilgili e-postanın konusunda veya içinde görebilmelisiniz.