Çalınan mail/msn adresimi geri almak için müşteri desteğine başvurmuştum yaklaşık 7 iş günü önce.
Bugün cevap geldi.
'Windows Live ID parolanızı sıfırlayın' konulu maildeki link'e tıkladım
"Bağlantı artık geçerli değil
E-posta bağlantısının süresi doldu veya bu bağlantıyı zaten kullandınız. Bu görevle ilgili daha fazla yardım için bu sayfadaki Yardım bağlantısını tıklatın."
Uyarısı alıyorum.
Bir de bu adresin gizli sorusu yok o yüzden parola sıfırlama yapamıyoruz paralı bir hesaba sahipseniz müşderi desteğine başvurun mealinde birşeyler yazıyordu.
İkinci mailde (Re:başvuru ticket numaram konulu)
"Hello falanca,
Thank you for writing back to Windows Live Technical Support. First of all, please accept my sincerest apologies for the delay in answering your e-mail and for any inconvenience this causes you. I appreciate your effort in providing the information we requested to reset the password of your account,
filanca@windowslive.com . I know how important it is for you to get back to your account immediately.
We have successfully verified the data that you provided. We have sent a Password Reset e-mail message to the e-mail address that you asked us to respond to,
falanca@hotmail.com.
Important: For your privacy and security, the password reset will expire within 3 days and can only be used once. If you had issues changing your password, reply to this email and we will send another password reset link."
.
.
.
Diyor buradan da anladığım, bile ulaştığınız için teşekkürler. hesabınızın şifresini sıfırlamak için gereken bilgileri verdiniz size bir mail gönderdik şifrenizi resetlemek için bağlantı 3 gün sonra inaktif olacak falan.
***
Sonuç olarak ben gereken bilgileri verdiğim halde hesabıma kavuşamadım
2. kez aynı şey oldu.
Ne yapabilirim?
teşekkürler.