Arama


Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
20 Aralık 2009       Mesaj #53
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
Çalınan mail/msn adresimi geri almak için müşteri desteğine başvurmuştum yaklaşık 7 iş günü önce.
Bugün cevap geldi.

'Windows Live ID parolanızı sıfırlayın'‏ konulu maildeki link'e tıkladım

"Bağlantı artık geçerli değil

E-posta bağlantısının süresi doldu veya bu bağlantıyı zaten kullandınız. Bu görevle ilgili daha fazla yardım için bu sayfadaki Yardım bağlantısını tıklatın."

Uyarısı alıyorum.

Bir de bu adresin gizli sorusu yok o yüzden parola sıfırlama yapamıyoruz paralı bir hesaba sahipseniz müşderi desteğine başvurun mealinde birşeyler yazıyordu.

İkinci mailde (Re:başvuru ticket numaram konulu)

"Hello falanca,

Thank you for writing back to Windows Live Technical Support. First of all, please accept my sincerest apologies for the delay in answering your e-mail and for any inconvenience this causes you. I appreciate your effort in providing the information we requested to reset the password of your account, filanca@windowslive.com . I know how important it is for you to get back to your account immediately.

We have successfully verified the data that you provided. We have sent a Password Reset e-mail message to the e-mail address that you asked us to respond to, falanca@hotmail.com.

Important: For your privacy and security, the password reset will expire within 3 days and can only be used once. If you had issues changing your password, reply to this email and we will send another password reset link."

.
.
.

Diyor buradan da anladığım, bile ulaştığınız için teşekkürler. hesabınızın şifresini sıfırlamak için gereken bilgileri verdiniz size bir mail gönderdik şifrenizi resetlemek için bağlantı 3 gün sonra inaktif olacak falan.

***

Sonuç olarak ben gereken bilgileri verdiğim halde hesabıma kavuşamadım Msn Sad

2. kez aynı şey oldu.

Ne yapabilirim?

teşekkürler.