Arama

Medya Haber - Tek Mesaj #1308

volture - avatarı
volture
VIP "Ipıslak Balık"
19 Şubat 2010       Mesaj #1308
volture - avatarı
VIP "Ipıslak Balık"
TEGV’den ağlatan değil gülümseten kampanya

tegv 0844 334


TEGV’nin 15’inci yılına özel hazırladığı reklam kampanyasının, sosyal sorumluluk kampanyalarında görmeye alışkın olduğumuz duygulara oynayan ve acıklı iletişim tonunun aksine, sıcak ve pozitif bir tonu var.

Vakfın bugüne kadar hayatına dokunduğu milyonlarca çocuğa dikkat çeken kampanya hedef kitlesine soruyor: “Bir milyon… Söylemesi kolay. Peki ya sayması?”

Türkiye Eğitim Gönüllüleri Vakfı (TEGV) geçtiğimiz günlerde 15'inci yılının anısına özel bir iletişim kampanyasına başladı. Yukarıda okuduğunuz cümleler de kampanya için hazırlanan reklam filminin dış ses metni.

Ancak bunun da ötesinde vakfın geçtiğimiz 15 yıl içinde bu ülkenin çocuklarına nasıl dokunduğunun kısa bir özeti. TEGV yeni kampanyasıyla bir yandan 15'inci yılını kutluyor, diğer yandan da çocuklar için yaptığı katkının resmini çizip, neler yaptığını kamuoyuna biraz daha açık anlatıyor. Vakıf reklamlarıyla hayatımızın içinde, çoğu zaman yanıbaşımızda ama bir o kadar da uzağımızda olan tazecik hayatlarla bir kez daha karşılaştırıyor bizleri. Aslında onların da hayallerinin, yeteneklerinin, umutlarının olduğunu ve birilerinin onlara gerçekten dokunduğu zaman neler olabileceğini hatırlatıyor.

(Marketing Türkiye)