Üye Ol
Giriş
Hoş geldiniz
Misafir
Son ziyaretiniz:
09:43, 1 Dakika Önce
MsXLabs Üye Girişi
Beni hatırla
Şifremi unuttum?
Giriş Yap
Ana Sayfa
Forumlar
Soru-Cevap
Tüm Sorular
Cevaplanmışlar
Yeni Soru Sor
Günlükler
Son Mesajlar
Kısayollar
Üye Listesi
Üye Arama
Üye Albümleri
Bugünün Mesajları
Forum BB Kodları
Your browser can not hear *giggles*...
Your browser can not hear *giggles*...
Sayfaya Git...
Cumartesi, 13 Aralık 2025 - 09:43
Arama
MaviKaranlık Forum
Medya Haber
-
Tek Mesaj #1308
volture
VIP
"Ipıslak Balık"
19 Şubat 2010
Mesaj
#1308
VIP
"Ipıslak Balık"
TEGV’den ağlatan değil gülümseten kampanya
TEGV’nin 15’inci yılına özel hazırladığı reklam kampanyasının, sosyal sorumluluk kampanyalarında görmeye alışkın olduğumuz duygulara oynayan ve acıklı iletişim tonunun aksine, sıcak ve pozitif bir tonu var.
Vakfın bugüne kadar hayatına dokunduğu milyonlarca çocuğa dikkat çeken kampanya hedef kitlesine soruyor: “Bir milyon… Söylemesi kolay. Peki ya sayması?”
Türkiye Eğitim Gönüllüleri Vakfı (TEGV) geçtiğimiz günlerde 15'inci yılının anısına özel bir iletişim kampanyasına başladı. Yukarıda okuduğunuz cümleler de kampanya için hazırlanan reklam filminin dış ses metni.
Ancak bunun da ötesinde vakfın geçtiğimiz 15 yıl içinde bu ülkenin çocuklarına nasıl dokunduğunun kısa bir özeti. TEGV yeni kampanyasıyla bir yandan 15'inci yılını kutluyor, diğer yandan da çocuklar için yaptığı katkının resmini çizip, neler yaptığını kamuoyuna biraz daha açık anlatıyor. Vakıf reklamlarıyla hayatımızın içinde, çoğu zaman yanıbaşımızda ama bir o kadar da uzağımızda olan tazecik hayatlarla bir kez daha karşılaştırıyor bizleri. Aslında onların da hayallerinin, yeteneklerinin, umutlarının olduğunu ve birilerinin onlara gerçekten dokunduğu zaman neler olabileceğini hatırlatıyor.
(Marketing Türkiye)
BEĞEN
Paylaş
Paylaş
"~Ipıslak Balık(Efdalüddin)~"
Cevapla
Kapat
Saat: 09:43
Hoş Geldiniz Ziyaretçi
Ücretsiz
üye olarak sohbete ve
forumlarımıza katılabilirsiniz.
Üye olmak için lütfen
tıklayınız
.
Son Mesajlar
Yenile
Yükleniyor...