Arama

Başarısız Oturum - Tek Mesaj #1

ThinkerBeLL - avatarı
ThinkerBeLL
VIP VIP Üye
16 Nisan 2010       Mesaj #1
ThinkerBeLL - avatarı
VIP VIP Üye
Windows Live ID hizmetlerinizden hiçbirinde oturum açamıyorsanız, lütfen aşağıdaki sorun giderme adımlarını deneyin.

Sorunun hesabınızla mı yoksa bilgisayarınızın ayarlarıyla mı ilgili olduğunu kontrol edin
:
  • Başka bir bilgisayar kullanarak, hesabınıza http://account.live.com adresinden erişmeyi deneyin.
  • Başka bir bilgisayar kullanarak, hesabınıza http://account.live.com adresinden erişmeyi deneyin. Eğer bir ev bilgisayarı kullanıyorsanız, farklı bir İnternet Servis Sağlayıcısı (İSS) kullanan başka bir bilgisayardan girmeyi deneyin.
  • Eğer bir ağa bağlı olan bir bilgisayar kullanıyorsanız, lütfen ağınızın veya şirketinizin dışında bulunan bir bilgisayardan erişin.
Eğer diğer bilgisayarda oturum açabildiyseniz, yalnızca geçici bir bağlanırlık sorunu yaşamış olmanız muhtemeldir. Bilgisayarınız, ağınız veya tarayıcı ayarlarınızdan kaynaklanan bir sorun olabilir.
Bilgisayarınızın ayarlarını yapmak için deneyebileceğiniz bazı önerilerimiz şunlardır:
  • Bilgisayarınızı yeniden başlatın.
  • Internet Explorer ayarlarınızı optimize edin. Bunu yapmak için, lütfen şu adrese gidin: How to optimize Internet Explorer
  • Tarayıcınızı üçüncü taraf tanımlama bilgilerini kabul edecek şekilde ayarlayın.
  • Sorununuzun erişmeye çalıştığınız siteden kaynaklanıp kaynaklanmadığını belirlemek için diğer Windows Live sitelerine erişin. Erişmeye çalıştığınız site periyodik bakımdan geçiriliyor olabilir.
  • Şuralarda oturum açmaya çalışın:
  • Windows Live Hotmail: http://mail.live.com
  • Windows Live Spaces: http://spaces.live.com
  • MSN: http://www.msn.com
  • My MSN: http://my.msn.com
  • Güvenlik duvarı programınızı kontrol edin (örnekler: BlackICE Defender, McAfee Personal Firewall, Norton Personal Firewall, vs.). Bunlardan biri erişmeye çalıştığınız siteyi bloke ediyor olabilir. Bilgisayarınızda bu uygulamalar kuruluysa, lütfen bunları geçici olarak devreden çıkarın ve oturum açmayı tekrar deneyin. Güvenlik duvarı tedarikçinizin destek ekibiyle bağlantı kurun.
Parolanızı çevrimiçi sıfırlayın
Bu, hesabınızın yetkisiz erişime karşı güvende kalmasını sağlar. Parolanızı unuttuysanız, şurada sıfırlayabilirsiniz: https://account.live.com/ResetPassword.aspx

IP Bloğu
LiveID hesapları oluşturamıyorsanız, bunun nedeni internete bağlanırken kullandığınız IP adresinin bloke edilmiş olması olabilir. Bir hesap oluşturamayacağınıza dair bir bildirim veya Hata Kodu: 450: 0x800482d4 veya Hata Kodu: 450: 675B alabilirsiniz. Bu durumda, bir tek IP adresi üzerinden bir gün içinde oluşturulabilecek maksimum Windows Live ID sayısına ulaşmışsınız demektir. Lütfen birkaç gün sonra tekrar deneyin.
Tanrı varsa eğer, ruhumu kutsasın... Ruhum varsa eğer!