Üye Ol
Giriş
Hoş geldiniz
Misafir
Son ziyaretiniz:
01:29, 1 Dakika Önce
MsXLabs Üye Girişi
Beni hatırla
Şifremi unuttum?
Giriş Yap
Ana Sayfa
Forumlar
Soru-Cevap
Tüm Sorular
Cevaplanmışlar
Yeni Soru Sor
Günlükler
Son Mesajlar
Kısayollar
Üye Listesi
Üye Arama
Üye Albümleri
Bugünün Mesajları
Forum BB Kodları
Your browser can not hear *giggles*...
Your browser can not hear *giggles*...
Sayfaya Git...
Perşembe, 11 Aralık 2025 - 01:29
Arama
MaviKaranlık Forum
Başarısız Oturum
-
Tek Mesaj #1
ThinkerBeLL
VIP
VIP Üye
16 Nisan 2010
Mesaj
#1
VIP
VIP Üye
Windows Live ID hizmetlerinizden hiçbirinde oturum açamıyorsanız, lütfen aşağıdaki sorun giderme adımlarını deneyin.
Sorunun hesabınızla mı yoksa bilgisayarınızın ayarlarıyla mı ilgili olduğunu kontrol edin
:
Başka bir bilgisayar kullanarak, hesabınıza
http://account.live.com
adresinden erişmeyi deneyin.
Başka bir bilgisayar kullanarak, hesabınıza
http://account.live.com
adresinden erişmeyi deneyin. Eğer bir ev bilgisayarı kullanıyorsanız, farklı bir İnternet Servis Sağlayıcısı (İSS) kullanan başka bir bilgisayardan girmeyi deneyin.
Eğer bir ağa bağlı olan bir bilgisayar kullanıyorsanız, lütfen ağınızın veya şirketinizin dışında bulunan bir bilgisayardan erişin.
Eğer diğer bilgisayarda oturum açabildiyseniz, yalnızca geçici bir bağlanırlık sorunu yaşamış olmanız muhtemeldir. Bilgisayarınız, ağınız veya tarayıcı ayarlarınızdan kaynaklanan bir sorun olabilir.
Bilgisayarınızın ayarlarını yapmak için deneyebileceğiniz bazı önerilerimiz şunlardır:
Bilgisayarınızı yeniden başlatın.
Internet Explorer ayarlarınızı optimize edin. Bunu yapmak için, lütfen şu adrese gidin:
How to optimize Internet Explorer
Tarayıcınızı üçüncü taraf tanımlama bilgilerini kabul edecek şekilde ayarlayın.
Sorununuzun erişmeye çalıştığınız siteden kaynaklanıp kaynaklanmadığını belirlemek için diğer Windows Live sitelerine erişin. Erişmeye çalıştığınız site periyodik bakımdan geçiriliyor olabilir.
Şuralarda oturum açmaya çalışın:
Windows Live Hotmail:
http://mail.live.com
Windows Live Spaces:
http://spaces.live.com
MSN:
http://www.msn.com
My MSN:
http://my.msn.com
Güvenlik duvarı programınızı kontrol edin (örnekler: BlackICE Defender, McAfee Personal Firewall, Norton Personal Firewall, vs.). Bunlardan biri erişmeye çalıştığınız siteyi bloke ediyor olabilir. Bilgisayarınızda bu uygulamalar kuruluysa, lütfen bunları geçici olarak devreden çıkarın ve oturum açmayı tekrar deneyin. Güvenlik duvarı tedarikçinizin destek ekibiyle bağlantı kurun.
Parolanızı çevrimiçi sıfırlayın
Bu, hesabınızın yetkisiz erişime karşı güvende kalmasını sağlar. Parolanızı unuttuysanız, şurada sıfırlayabilirsiniz:
https://account.live.com/ResetPassword.aspx
IP Bloğu
LiveID hesapları oluşturamıyorsanız, bunun nedeni internete bağlanırken kullandığınız IP adresinin bloke edilmiş olması olabilir. Bir hesap oluşturamayacağınıza dair bir bildirim veya
Hata Kodu: 450: 0x800482d4
veya
Hata Kodu: 450: 675B
alabilirsiniz. Bu durumda, bir tek IP adresi üzerinden bir gün içinde oluşturulabilecek maksimum Windows Live ID sayısına ulaşmışsınız demektir. Lütfen birkaç gün sonra tekrar deneyin.
BEĞEN
Paylaş
Paylaş
Tanrı varsa eğer, ruhumu kutsasın... Ruhum varsa eğer!
Cevapla
Kapat
Saat: 01:29
Hoş Geldiniz Ziyaretçi
Ücretsiz
üye olarak sohbete ve
forumlarımıza katılabilirsiniz.
Üye olmak için lütfen
tıklayınız
.
Son Mesajlar
Yenile
Yükleniyor...