Alıntı
Misafir adlı kullanıcıdan alıntı Ben internet'den yaklaşık üç ay önce bir cep telefonu aldım.Bir süre sonra oğlum telefonun çalışmadığını söyledi,bende mağazanın İzmir'deki şubesine telefonu garanti kapsamında yapılabilmesi için 06.08.2010 tarihinde teslim ettim.Bana telefonla bilgi mesajı atacaklarını söylediler ve yaklaşık on gün sonra telefonda sıvı teması tespit ettiklerini ve tamiri için 230 tl'lik telefona 211 tl para istediklerine dair mesaj gönderdiler.Ben de bunu kabul etmedim ve telefonu bana geri göndermelerini istedim.bana telefonun servisten geldikten sonra İzmir mağazasından alabileceğimi söylediler.Ne zaman alacağımı da bana mesajla bildireceklerini söylediler.Beni aramadılar ben de 13.09 tarihinde onlara telefonumu göndermediklerine dair bir uyarı mail'i yazdım ama bana hala bir yanıt vermediler.Yarın yasal 30 iş günü süreleri doluyor.Sizce ne yapmalıyım.Tüketici hakları mahkemesine başvurmalımıyım.
Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim,
Elbette vakit geçirmeden Tüketici hakları mahkemesine başvurmalısınız.