Arama


Daisy-BT - avatarı
Daisy-BT
Ziyaretçi
20 Ekim 2010       Mesaj #81
Daisy-BT - avatarı
Ziyaretçi
Alıntı
Misafir adlı kullanıcıdan alıntı

tv arızalandı servise gönderdim. 2ay çalıştı yine aynı arızalandı. tekrar aldılar.birbuçuk aydır tv servıste her telefon ettiğimde.tüp bekliyoruz. tüpü test ediyoruz.neyapmam gerekir.teşekkür ederim

Alıntı
Misafir adlı kullanıcıdan alıntı

3 ay önce Siemens marka çamaşır makinem arızalandı servis çağırdık beyni değişecek dediler 330 tl karşılığında 3 yıl garantili yeni beyin taktılar. Geçen çamaşır makinem yine arızalandı şimdi motoru gitmiş dediler 250 tl karşılığında yenisi ile değişmesi lazım dediler. Ben kabul etmedim daha önce garantili olarak taktıkları beyni geri verip paramı alabilirmiyim. Bu makineden vaz geçip başka bir makine almak istiyorum.

Alıntı
Misafir adlı kullanıcıdan alıntı

10 gün lük yeni aldığım royal marka yünlü halı açıldığı günden itibaren kokusu geçmedi ayrıca havalandırmama rağmen aşırı derecede rahatsız ediyor. İade etmek istediğimde firma fabrika hatası varmı bize getirin (biz alamayız) araştırılsın denildi.


İlk başvuruyu, ürünü aldığınız yere yapmalısınız.
Sonuç alamazsanız aşağıdaki linklerden yararlanınız.


TU-MER Tüketici Hakları Merkezi

Tüketici Hakları Derneği - Ankara (Adres - Telefon Numarası)

Temel Tüketici Hakları