Arama


ener - avatarı
ener
Ziyaretçi
17 Mart 2011       Mesaj #119
ener - avatarı
Ziyaretçi
Alıntı
Misafir adlı kullanıcıdan alıntı

merhaba,ben herry adlı giyim mağazasından kemer almıstım ve sonradan begenmedim,15 dolmadan mağazaya gittim,kemeri geri verip başka bir ürünle değiştirmek istediğimi söyledim.Satış görevlisi bayan bana aksesuarlarda değişim ve iade kabul etmediklerini,faturanın altında da böyle bir ibare oldugunu söyledi! Bu faturanın altındaki ibare,benim hakkımın çiğnenmesi için yeterlimidir? Ne yapmam gerekir,bilgilendirirseniz sevinirim.

Faturada böyle bir ibare varsa pek birşey yapabileceğinizi sanmıyorum ama yinede alttaki linkleri inceleyebilirsiniz.

TU-MER Tüketici Hakları Merkezi

Tüketici Hakları Derneği - Ankara (Adres - Telefon Numarası)

Temel Tüketici Hakları