Arama


bihter_hazal - avatarı
bihter_hazal
Ziyaretçi
11 Ağustos 2011       Mesaj #29
bihter_hazal - avatarı
Ziyaretçi
Numara taşıma ile ilgili bilgi almak için avea müşteri hizmetlerini (500) aradık. Müşteri temsilcisine ulaşmak için herhangi bir seçenek yok. Her seçeneğe sesli mesajlar cevap veriyor. Müşteri temsilcisine ulaşmanın çözümünü internette de bulamadım. Kendim denediğim yöntemi anlatıyorum hemen:
Yöntem gereksinimleri:
1 adet avea faturalı hat
1 adet eski/yeni cep telefonu
1 adet insan
Formül:
Faturalı hattınızdan 500 numarasını arıyorsunuz ve 3 nolu seçeneği tuşluyorsunuz. Daha sonra fatura borcunu öğrenme için 1 i tuşluyoruz. Bize varsa borcumuzu söylüyor ve başka bir numara ile işlem yapmak için 8 i tuşlayın diyor. Başka bir numara giriyorsunuz ve daha sonra müşteri temsilcisine bağlıyorlar.
Kısayol: 3-1-8 (avea müşteri hizmetlerine hızlı ulaşım)
Yeni kısayol: 1-3-0 (2011)
BEĞEN Paylaş Paylaş
Bu mesajı 1 üye beğendi.