Üye Ol
Giriş
Hoş geldiniz
Misafir
Son ziyaretiniz:
15:30, 1 Dakika Önce
MsXLabs Üye Girişi
Beni hatırla
Şifremi unuttum?
Giriş Yap
Ana Sayfa
Forumlar
Soru-Cevap
Tüm Sorular
Cevaplanmışlar
Yeni Soru Sor
Günlükler
Son Mesajlar
Kısayollar
Üye Listesi
Üye Arama
Üye Albümleri
Bugünün Mesajları
Forum BB Kodları
Your browser can not hear *giggles*...
Your browser can not hear *giggles*...
Sayfaya Git...
Çarşamba, 10 Aralık 2025 - 15:31
Arama
MaviKaranlık Forum
Peugeot 208
-
Tek Mesaj #1
RuffRyders
Kayıtlı Üye
10 Kasım 2011
Mesaj
#1
Kayıtlı Üye
Peugeot 208
Peugeot, 207’nin yeni modelinin ikonik 205 ile benzer sürüş karakterine sahip olacağını iddia etti.
Peugeot yeni 208 süper mininin bir yol otomobilinde yaptığı “en iddialı özellik terfisini” temsil ettiğini ve yeni aracın mevcut 207 ile aynı dingil açıklığına sahip olmasına rağmen ondan daha hafif ve çevik olduğunu söyledi.
207, yetersiz yol tutuşu ve yüksek ağırlığıyla ilgili eleştiriler aldığı için Peugeot yeni araca en beğenilen süper minisi 205’in sürüş niteliklerini aşılamaya çalışmış.
208’in en hafif modeli 975 kg, yani 207’ye göre 173 kilogram daha düşük ağırlığa sahip.
Otomobil 3960 mm uzunluğu ve 1492 mm yüksekliğiyle önceki modele göre 70 mm daha kısa 10 mm daha alçak.
Dingil açıklığı yine 2540 mm ve dış ölçülerdeki azalmalara rağmen kabin hacmi daha fazla. Bagaj 285 litre kapasiteyle 207’ninkine göre 15 litre daha büyük.
Peugeot ayrıca aracın iç kısmının çok daha iyi olduğunu, basit tarza ve kaliteli malzemelere odaklanıldığını belirtti.
Küçük direksiyon simidi, yükseltilmiş gösterge paneli ve dokunmatik ekranıyla otomobilin daha sürücü odaklı hissi vermesi sağlanmış.
207’de kullanılan 1,4 ve 1,6 litrelik benzinli güç kaynakları yerini 1,0 ve 1,2 litrelik son derece tutumlu VTi motorlara bırakacak.
En verimli seçenek olan 1,0 varyantı 100 kilometrede sadece 4,3 litre yakıt tüketiyor ve 99 gr/km CO2 emisyonu oluşturuyor.
Güç çıkışlarının 75 bg ile 100 bg arasında olması bekleniyor.
Beş farklı dizel motor seçeneği sunulmuş. Bunların bir kısmı Peugeot’nun tutumlu ‘mikro-hibrit’ teknolojisini içerecek. Dört varyant durdurma-çalıştırma sistemi içerecek ve en verimli dizel motor 100 kilometrede 3,4 litre yakıt tüketimine ve 87 gr/km emisyona sahip olacak.
Otomobil 2012 yazında üç ve beş kapılı versiyonlarla satışa sunulacak.
Üç kapılı versiyon gelecek yılın sonlarına doğru çıkacak 208 GTI’nın temelini oluşturacak.
Kaynak
Kapat
Saat: 15:31
Hoş Geldiniz Ziyaretçi
Ücretsiz
üye olarak sohbete ve
forumlarımıza katılabilirsiniz.
Üye olmak için lütfen
tıklayınız
.
Son Mesajlar
Yenile
Yükleniyor...