Üye Ol
Giriş
Hoş geldiniz
Misafir
Son ziyaretiniz:
18:07, 1 Dakika Önce
MsXLabs Üye Girişi
Beni hatırla
Şifremi unuttum?
Giriş Yap
Ana Sayfa
Forumlar
Soru-Cevap
Tüm Sorular
Cevaplanmışlar
Yeni Soru Sor
Günlükler
Son Mesajlar
Kısayollar
Üye Listesi
Üye Arama
Üye Albümleri
Bugünün Mesajları
Forum BB Kodları
Your browser can not hear *giggles*...
Your browser can not hear *giggles*...
Sayfaya Git...
Perşembe, 11 Aralık 2025 - 18:07
Arama
MaviKaranlık Forum
Bilgisayar (PC) Oyunları Dünyasından Haberler
-
Tek Mesaj #152
nötrino
Yasaklı
19 Aralık 2011
Mesaj
#152
Yasaklı
Metal Gear Rising: Revengeance'tan İlk Detaylar
Konami Digital Entertainment GmbH yılın en merakla beklenen oyunlarından biri olan Metal Gear Rising: Revengeance’ın üzerindeki örtüyü kaldırdı.
Konami, bundan iki yıl önce duyurulan Metal Gear Rısıng: Revengeance’ın yeni fragmanını 10 Aralık’ta, prestijli Video Oyun Ödülleri (VGA) töreninde yayınladı ve şimdi de oyun hakkındaki diğer ayrıntıları paylaşmaya hazır.
Metal Gear Rısıng: Revengeance yapımını Kojima Productions’ın üstlendiği, Platinum Games tarafından geliştirilen göz alıcı bir aksiyon oyunu. Kojima Productions oyunun hikayesini oluşturdu, ara videoları ve seslendirme oturumlarını yönetti, Metal Gear Solid çizeri Yoji Shinkawa da karakter tasarımlarını üstlendi. Platinum Games ise Kojima Productions denetimi altında oyun tasarımına ve programlama öğelerine yoğunlaştı.
Kojima Productions Başkanı, Metal Gear serisini oluşturan Hideo Kojima bu yeni oyunu oluşturmak için Platinum Games’i bizzat seçti ve Metal Gear Solid serisinden tecrübeli Yuji Korekado projeyi Kojima Productions adına takip etmek için atandı. Korekado, Platinum’dan Atsushi Inaba ile birlikte çalışacak. Hideo Kojima ise Baş Yapımcı rolünü üstleniyor.
Bu görevlendirmeler Metal Gear Rısıng: Revengeance’ın başta planlandığından daha fazla aksiyona yönelik olması doğrultusunda alınan karar uyarınca yapıldı. Platinum Games oyuncunun ana karakter olan, Metal Gear Solıd 4: Guns of the Patriots’tan tanıdığınız sibernetik-geliştirilmiş Raiden üzerinde mutlak kontrol sahibi olduğu ve nasıl kontrol edeceğinde de tamamen serbest bırakıldığı bir oyun oluşturacak. Bu yüzden oyun ismi de önceki Metal Gear Solid oyun isimlerine göre daha fazla aksiyona yönelik bir çağrışım yapması için seçildi.
Fragmanda da görüleceği üzere, sonuç oyuncuların birbirinden güzel ortamlarda Raiden’ı yönettiği, nefes kesen bir aksiyon oyunu oldu. Raiden karşısına çıkan her şeyi kesebildiği, yüksek frekanslı katana kılıcı kullanıyor. Üç dakikalık fragmanda Raiden’ın yüksek hızlı kombine saldırılar kullanarak düşmanları ve engelleri aşması, serbest koşu yeteneklerini kullanarak düşmanlarını aşarak stratejik avantaj elde etmesi ve onları gafil avlaması gösteriliyor. Oyun ilerledikçe Raiden’ın fiziksel gücü de artacak ve yenmeniz için özel taktikler kullanmanızı gerektirecek devasa düşmanlar karşısında durmaksızın teste tabi tutulacak.
Metal Gear Rısıng: Revengeance’in uzun ve yeni bir yön olduğunun altını çizen Konami Digital Entertainment GmbH Genel Müdürü Martin Schneider, “Yepyeni bir şeyler yapmamız gerekiyordu. Bu nedenle Inaba-san’ın aksiyon türü hakkındaki eşsiz bilgisi ve Korekado-san’ın Metal Gear Solıd evreniyle ilgili tecrübesini Kojima Productions’ın mükemmellik standardıyla birleştirerek, Metal Gear Rısıng: Revengeance’in emin ellerde olmasını sağladık” diye konuştu.
Kaynak:CNN Türk(17 Aralık 2011,10:34)
BEĞEN
Paylaş
Paylaş
Bu mesajı
1
üye beğendi.
Cevapla
Kapat
Saat: 18:07
Hoş Geldiniz Ziyaretçi
Ücretsiz
üye olarak sohbete ve
forumlarımıza katılabilirsiniz.
Üye olmak için lütfen
tıklayınız
.
Son Mesajlar
Yenile
Yükleniyor...