Arama


ßjk - avatarı
ßjk
Ziyaretçi
7 Kasım 2012       Mesaj #4
ßjk - avatarı
Ziyaretçi
CADDELERDE RÜZGAR
mi-mi-mi-mi-fa-mi
mi-mi-mi-mi-la-mi

re-re-re-re-mi-re
re-re-re-re-mi-re

do-do-do-do-re-do
do-do-do-do-re-do

si-si-si-si-do-si
si-si-si-si-do-si

la-si-do-re

Fenerbahçe:

la-la-si-do-re-do-si-do-la-sol/fa-fa-sol-la-si-la-sol-la-fa-mi(100 yıl önce doğdu şanlı efsane,...)

bir kademe inceden:
mi-mi-re-mi-mi-re-mi-mi-re-mi-re-mi-fa-sol-fa-mi-fa-re-mi/mi-mi-re-mi-mi-re-mi-mi-re-mi-re-mi-fa-sol-fa-mi-re-do-re-do-si(aşkımla çoşkunla sen çok yaşa,...)

maçka yolları
sol sol sol sol sol sol sol fa mi fa mi re re re
fa mi fa mi re do sol
fa mi fa mi re re re

bahar şarkısı:
si si do re re do si la sol sol la si la sol sol

karga ile tilki
sol sol do do sol sol mii fa fa re re sool mi
sol sol do do sol sol mii fa fa re re doo
fa fa re re sol sol mi fa fa re re sol mi
sol sol do do sol sol mi
fa fa re re doo

bak postacı geliyor
sol fa sol la sol fa mi re fa mi re mi sol fa sol la sol fa mi re fa mi re da(kalın)

geniş aile
mi-fa-mi-sol-fa-mi-re-mi-re-fa-mi-re-do-re-do-mi-re-do-si-mi-fa-mi-fa-mi

neşeli günler
do do re mi mi re do re mi do mi mi fa sol sol fa mi fa sol mi sol sol la la fa mi fa re sol sol do do re mi mi re do re mi do

can-can polkayı
: do re fa mi re sol sol sol la mi fa re re re fa mi re do do si la sol fa mi re do do re fa mi re sol sol sol la mi fa re re re fa mire do sol re mi do

süt içtim dilim yandı
re mi fa sol fa sol sol sol fa sol sol sol fa mi re mi fa sol fa sol sol sol fa fa sol sol sol fa mi re mi fa sol mi fa re mi do do fa mi re re fa sol mi fa re mi do do fa mi re re

UZUN İNCE BİR YOLDAYIM
fa- sol -sol -fa- mi- re -fa -miii- re -re -re -la- sol -la -a sol -fa -mi -re -fa -mi -re -re -2.si- do- do -do -si- la do- si -si- do -la- sol -la -la -la -sol -sol- fa -la -sol- sol -fa -mi -re -sol -mi -fa -fa -mi- mi -re-fa- mi -mi -re re- do- mi- re -re -

Yalancı
Do sol sol mi fa sol la sol sol sol a sol fa mi *2do mi mi re fa fa mi mi sol mi re re re do mi mi re fa fa mi mi sol sol sol sol do :-D
Son düzenleyen Safi; 29 Kasım 2016 00:15