Arama


Intersect - avatarı
Intersect
VIP VIP Üye
16 Ağustos 2013       Mesaj #101
Intersect - avatarı
VIP VIP Üye
Demir Adam HTC’yi Kurtarabilecek mi? Değişim Başladı!
MsXLabs.Org

Mobil dünyasının en köklü markalarından biri olan HTC, son birkaç yıldır dünya genelinde önemli satışlar elde edemiyor ve şu an için birçok rakibinin gerisine düşmüş durumda. Şirket tarafından açıklanan son verilerde 2013 yılı üçüncü çeyrek mali raporunun pek de iç açıcı olmadığını gösterirken, hem hissedarların hem de HTC kullanıcılarının ortak bir şekilde dile getirdiği husus “yeterince reklam ve pazarlama çalışması yapılmadığı” şeklinde.

htchold this cat

Şu ana dek yapılan en önemli reklam çalışması UEFA ile yapılan 3 yıllık anlaşma olurken, Tayvanlı üretici, kuruluşun 3 yıl boyunca telefon ve tablet tedarikçisi olacak ve futbol müsabakalarında bol bol HTC reklamı göreceğiz.
Sağlanan bu anlaşma ve mobil dünyasının en çok dikkat çeken telefonlarından bir olan HTC One’a rağmen şirket cephesinde işler yine yoluna girmedi bunun neticesinde HTC tam 1 milyar dolar bütçe ile şirket tarihinin en büyük bütçeli reklam ve pazarlama sürecini başlattı. 2 ya da 3 yıl sürdürülecek bu değişimde en önemli rol ise Iron Man serisi ile dünya genelinde nam salan Robert Downey JR.’a düşüyor. Şirket ünlü oyuncu ile 12 milyon dolar karşılığında iki yıllık reklam anlaşmasını geçtiğimiz günlerde duyurmuş ve değişimin ipuçlarını vermişti.
Birkaç haftadır yayımlanan kısa videolarda değişim hakkında detaylar sunmaya başlayan HTC, en önemli reklam filmlerinden birini YouTube kanalıyla yayımlarken, videonun önümüzdeki süreçte birçok yazılı ve görsel basında yer alması bekleniyor. Üstelik reklam videoları sadece bununla sınırlı kalmayacak; HTC, Demir Adam’ın yer aldığı birçok reklam videosunu karşımıza çıkarmaya devam edecek.
Asıl açılımı “High Tech Company” olan şirket, yayımlanan iki dakikalık videodada HTC’ye “Hipster Troll Carwash,” “Hot Tea Catapult,” “Humongous Tinfoil Catamaran,” “Hold This Cat” and “Happy Telephone Company” gibi farklı anlamlar da yüklüyor ve markaya yenilikçi anlamlar katarak tanınırlığı artırmaya çalışıyor.

Kaynak: Andronova.net
Son düzenleyen Safi; 5 Şubat 2018 01:59
Yok bir şey iyiyim. Sadece ölü olmayı tercih ederdim.