Arama


Avatarı yok
nötrino
Yasaklı
25 Nisan 2014       Mesaj #2
Avatarı yok
Yasaklı
1)USB kablosunu kontrol edin. Başka bir kablo varsa, o kabloyla test edin. iTunes'un en son sürümünün yüklü olup olmadığını ve iTunes'da yardım menüsünden güncelleme denetimini kontrol edin. Eğer telefonunuz PC'ye bağlandıktan sonra iTunes'daki Aygıtlar'ın altında görünmüyorsa sorun muhtemelen aşağıdaki seçeneklerden birisidir;

•Aygıt iTunes'da geri yüklenemiyordur!
•Aygıt Yöneticisi'nde aygıt girişinin yanında bir soru işareti, ünlem işareti, bağlantı simgesi ya da 'x' işareti görünüyordur!
•Güncelleme veya geri yükleme sırasında, aygıt iTunes tarafından tanınmıyordur!

2)Bilgisayarım => Özellikler => Aygıt Yöneticisi

•Taşınabilir Aygıtlar => Apple iPhone seçimi => Özellikler (sağ tuş)
•Sürücü sekmesinden sürücüyü güncelleştir => 'sürücü yazılımı için bilgisayarımı tara' seçeneğini seçip ileri dedikten sonra çıkan pencerede boş olan kısma C:\Program Files\Common Files\Apple\Mobile Device Support\Drivers yazdığınız zaman cihazınızın yazılımı güncel ise 'aygıt yazılımınız güncel' ifadesini görürsünüz. Değilse iTunes eşleşmesi için yazılımınızı güncellemeniz gerekir!
BEĞEN Paylaş Paylaş
Bu mesajı 1 üye beğendi.